Positius i negatius

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep!

Aquest és un tema que s'ha tractat diverses vegades, i sempre s'ha arribat a la mateixa conclusió.
Aquí teniu uns exemples:
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... opic&t=256
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... opic&t=513

Salut! :salut:
Imatge
Jaume26
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 100
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

a jo tambe me a pasat es mateix dia me varen posar 5 negatius i domes vaig fer tres partides.
i se cert que es meu companyero no men va posar cap meam com pot ser aixo
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00

Tot això es per estar a s'oposició :scratch: o a n'es mando :think: , si pasau desaparcebut res passa :study: :study: i si passa :no: que passi.

Enga que tant de garrots verds tallats de rel, se vos secaran i no serviran ni per estaques, :few: :few:

I voltros espadachines de" tres al cuarto" sucessors dels antics mosqueters, que no veis que vos fareu mal amb ses espasses que son mes grosses que voltres :shift: :shift:

Au veniu amb nosaltres i al manco boureu i si mos posen ses gambetes picareu un poc. :few: :few:

Tornant al tema d'abans sa meva humilt opinió es que per molt que protesteu no aclarireu gaire coses o sigui que jo estaré :ssh: :ssh: :ssh:

Que putes pos no i vull estar, trop que estaría bé sabre qui te les ha posat i si vé al cas cuants que puguin posar-ne tots els que vulguin, :no: :no: i així els mateixos demostraran s'ignorancia, antideportivitat, etc, etc, :||: :||:

:think: I perque no en cualque cas per fer sa punyeta a n'es millor amics, :xx: :xx: pero sería amb coneixement de causa.

Per cert vaig a revisar es meu ranking a veure com está que :think: segur hi haurà canvis, pero que hi farem, ja vos ho contaré, :few: :few:

Ara crec que ja he perdut es fil de per allá on anava i me criden a dinar, si en voleu feis via que els allots no esperen. <:o)> <:o)> <:o)>
** Xisco MASET **
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones,

A jo no me sabria gens de greu que a ses persones que he votat negativament (poques, pero alguna n'hi ha) ho sapiguessin, i estaria a més crec que no els sorprendria.

El que me preocupa més es sabre sa gent que m'ha votat negativament a jo, ja que segurament ens en duriem qualque sorpresa inesperada.

Jo som partidari, i més are que tenim el CCR i sa majoria de gent mos coneixem, de que siguin vots publics.
Imatge
caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 67
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

jocfore estic de acord emb tu
joder si fisis de s'oposicio ja sirie l'ostia
Oposició pura i dura
Imatge
Desko
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 30
Membre des de: dg. set. 24, 2006 0:00

Au ido, si la junta directiva del partit diu que vol valoracions publiques, ido aqui va el meu recolçament a aquesta proposta. Com ja s'ha dit al CCR ja mos coneixem tots i trob que ja no seria un element que actuaria com desencadenant de discussions del tipus per qué me posses un negatiu, si no per pensar per qué me ha possat es negatiu, i així sabre si es per una mala actitud o simplement per haver vist lamo 3 vegades seguides (cosa que a jo no me passa mai quedi clar, je, je)
Jove
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 809
Membre des de: dt. juny 06, 2006 0:00
Ubicació: BugerCity
Contacta:

Be, jo vos puc arreglar algo. Als meus gran amics jocfora, ayayay, estel, queralbs, jaume26, maset, collonsdepuput i companyia, jo realmet vos he posat un negatiu, ja, ja. No vull que sigui cap sorpresa, je, je.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00

No esperava menos de tu :ditr: :ditr: amb aquesta carota de vellardo un nom tant JOVEnil, :no: :no: .

Inclús a lo0 millor estaré content de sabre sa noticia :doh: :doh: , crec que era es motiu que no dormís es vespres i cualque dia somiàs. :think:

De totes formes gracies per haver mostrat cara, es lo que toca.
:clap: :clap: :ditr: :clap: :clap: :ditr: :clap: :clap:
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Hola gent.

Referent a aquest tema això us vull dir:

Primer, el fet de fer públic o no el vot està en estudi per part dels moderadors, tot i que jo, personalment, som de l'opinió de deixar-los secrets com estan ara, però estam en aquest debat, ara.

En segon lloc i més important que tot això: pensau que aquest sistema és l'únic referent que tenen els usuaris novells a l'hora de saber si és fiable o no jugar amb un usuari en concret, per tant l'únic que cal és una mica de RESPONSABILITAT I SENTIT COMÚ, cosa bona de demanar, però quasi sempre difícil de fer complir.

Si el vot s'emet segons criteris com:
- m'ha guanyat, idò el vot negatiu o...
- ha duit més peces i m'ha emprenyat idò el vot negatiu o...
- és de l'oposició, idò el vot negatiu

Imaginau quin escàndol, pot ser aquesta persona sigui la més agradable i amb la qui més fàcil jugar fa, la que més ajuda a qui comença, etc... però la seva valoració es veu distorsionada per aquests fets, vaja un panorama.

S'entén perfectament que persones més "públiques" de la web tenguin més vots negatius (vull dir gent de l'oposició, de l'equip de moderadors o del centre), és una regla habitualment coneguda que qui més parla i qui més s'involucra en qualsevol projecte és qui més se'l critica, això es veu arreu (política, famosos...) és un art aquest, que a Mallorca el brodam, sempre ho he dit, és més viu a aquesta terra qui roba que qui dóna, qui posa traves que qui empeny, això és ben sabut, massa i tot, però que hem de fer davant això? idò que cadascú faci el que cregui més oportú, ara bé, com a administrador, iniciador d'aquest projecte vos faig una crida institucional a tots vosaltres, cosa que he fet ben poques vegades:

Vos deman RESPONSABILITAT I EXEMPLE, aquest projecte no seria si no fos per vosaltres, ja ho sabeu, però en aquest tema en concret és on vos demanaria un mínim D'ESFORÇ PER FER EL CORRECTE, tot per bé de la web

I no admetré, en aquest cas, cap negativa ni cap protesta com a resposta, ja sabeu que m'agrada que la gent protesti, ho vull, que em renyin i que poguem riure de tot, mai m'he enfadat per les crítiques que he/m pogut rebre, però en aquest cas si que m'enfadaré si no actuau donant exemple i de forma responsable.

Fa dies que vaig posar el vot emès en la llista d'usuaris inscrits, per tant anau-hi i revisau els vostres vots a consciència.

Gràcies.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones,

Ido jo acab de repasar tota sa llista,.....si, es 3.807 usuaris que hi ha.

Du un poc de temps, però he quedat molt sorprés. He trobat gent que no havia votat i que son excel.lents persones, i que are ho he fet.

Però..... bufff, afe que hi pens..... només ho he fet amb un nick :scratch: :doh: be, per avui ja me basta, si trob un dia inspirat ho seguiré amb els altres.

Au adeu, i recoman que tothom fassi el mateix, vos en dureu sorpreses, a jo m'ha passat.
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Per cert, ara potser ho tendreu més fàcil, he afegit la opció de veure només amb qui heu jugat, la veureu fàcilment, activau-la i després premeu "enter".

Salut :ditr:
Kate22
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 31

jo tambe vui garrots i no les me possen.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Així?

Mem jefe de s'oposició, que falta més per posar garrots ara? tu deus tenir el llistat de sosios, no? :mrgreen:
Kate22
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 31

gracis obrador ara siiiiiiiii
caparrut
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 67
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: PLA DE NA TESA
Contacta:

A NES MESTRE OBRADO
CREC QUE SERIE MOLT BO SABRE QUI TE POSA NEGETIUS O POSITIUS
AVIU A N'ESTEL LI HA POSAT UN NEGETIU SENSE JUGA EMB NINGU FA MES DE 30 DIES
A NEN CAPARRUT LI HAN POSAT DOS NEGETIUS Y LI HAN LLEVAT UN POSIYIU SENSE TENI CAP PROBLEMA AMB NINGU
EXIJO SABER QUIEN COBARDEMENTE PONE NEGATIVOS SIN TON NI SON Y SI LOS PONE POR ALGUNA RAZON QUE SE LA EXPLIQUE A QUIEN QUIERA PONERSELO
ESTA FORMA DE ACTUAR ES MUY COBARDE Y YO NO ESTOY DISPUESTO A TENER QUE AGUANTAR A GENTUZA COBARDE
SI ALGUIEN QUIERE PONERME NEGATIVO POR LO MENOS TENGO QUE SABER CON QUIEN NO DEBO JUGAR PORQUE ESTA "PERSONA" NO SIMPATIZA CONMIGO
UN TRUC ES UNA PARTIDA CON AMIGOS NO CON COBARDES QUE SE EXCUSAN DE ESTA MANERA
SI CON MI JUEGO OFENDO A ALGUIEN,ESTA NO ES MI INTENCION YA QUE LO PRIMERO QUE APRENDI ES A PERDERQUIEN NO SEPA NO PUEDE JUGAR A TRUC
QUE SE JODA EL QUE PIERDE
EN ESTE JUEGO DOS GANAN DOS PIERDEN
Y CUANDO TERMINAN TE SALUDAN Y TE PONEN NEGATIVO
PUES YO CON ESTA GENTE NO QUIERO JUGAR
BON TRUC
Oposició pura i dura
Imatge
Respon