Futbol
Si fitxam en Charisteas la liam 

- Undertaker
- Truquer novell
- Entrades: 24
- Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
- Ubicació: Palma
Corradi, Charisteas, Jhonsen, Iversen, Vagner Love, Pandiani, tots diuen que no... i crec que hem fitxat en Braulio.
Ara resulta que independiente té inscrit en Pisculichi per el torneig clausura...
En Basinas que fa 8 mesos que no juga al futbol...
que encara hi ha una oportunitat de fitxar n'Iversen i duu 3 mesos sense jugar...
Si cada vegada que volem un jugador diu que no!! i ens duen el que fa 20 de la llista, sa culpa de la situació no la té en cuper, pq a nen cuper li han presentat un equip molt molt trist.
N'Arango no te sang, i li costa correr...
N'Okubo ha fet 1 gol en tota la temporada...
En Yordi es el pitjor davanter que hi ha a la lliga espanyola, li surt una mitja de 5 gols per temporada... i això que amb el Saragossa en va arribar a fer 15.
En Choutos... tothom ho veia que sería un fracàs. Si feia 2 anys que no jugaba i ara a partit cap a la Reggina i a veure que fa... encara aixi ho feia millor que en Yordi (Gordi).
Han enviat a la grada en Ballesteros pq no se duu bé amb l'entrenador.
En Iuliano ha fogit cap a la Sampdoria.
En Peralta que ha fracasat... en Jonàs només corr... per lo menys fa alguna cosa no com altres.
En Victor que no fa gols...
I feim fora a n'en Delibasic, en Perera, ningú se recorda d'en Bruggink però era molt bon jugador i sempre cumplia, quina diferència hi ha entre en Potenza i en Ramis? jo crec que cap.
En Borja que no juga ni a la de 3.
En Tuzzio que te un pase vip a sa policlinica...
Duguent jugadors d'aquesta casta com a de cumplir en Cuper? La culpa la te els que fitxa es jugadors i els que pague....
Ens hem gastat 3 milions amb en Jonas
Ens hem gasta 2'5 milions amb en Peralta
Ens hem gastat 3 milions amb en Nunes...
I en quasi 9 millons invertit no ves sortit més rentable fitxar un jugador contrastat i deixarse de dois com Yordi, Choutos, Iversen i companyia?
Ara resulta que independiente té inscrit en Pisculichi per el torneig clausura...
En Basinas que fa 8 mesos que no juga al futbol...
que encara hi ha una oportunitat de fitxar n'Iversen i duu 3 mesos sense jugar...
Si cada vegada que volem un jugador diu que no!! i ens duen el que fa 20 de la llista, sa culpa de la situació no la té en cuper, pq a nen cuper li han presentat un equip molt molt trist.
N'Arango no te sang, i li costa correr...
N'Okubo ha fet 1 gol en tota la temporada...
En Yordi es el pitjor davanter que hi ha a la lliga espanyola, li surt una mitja de 5 gols per temporada... i això que amb el Saragossa en va arribar a fer 15.
En Choutos... tothom ho veia que sería un fracàs. Si feia 2 anys que no jugaba i ara a partit cap a la Reggina i a veure que fa... encara aixi ho feia millor que en Yordi (Gordi).
Han enviat a la grada en Ballesteros pq no se duu bé amb l'entrenador.
En Iuliano ha fogit cap a la Sampdoria.
En Peralta que ha fracasat... en Jonàs només corr... per lo menys fa alguna cosa no com altres.
En Victor que no fa gols...
I feim fora a n'en Delibasic, en Perera, ningú se recorda d'en Bruggink però era molt bon jugador i sempre cumplia, quina diferència hi ha entre en Potenza i en Ramis? jo crec que cap.
En Borja que no juga ni a la de 3.
En Tuzzio que te un pase vip a sa policlinica...
Duguent jugadors d'aquesta casta com a de cumplir en Cuper? La culpa la te els que fitxa es jugadors i els que pague....
Ens hem gastat 3 milions amb en Jonas
Ens hem gasta 2'5 milions amb en Peralta
Ens hem gastat 3 milions amb en Nunes...
I en quasi 9 millons invertit no ves sortit més rentable fitxar un jugador contrastat i deixarse de dois com Yordi, Choutos, Iversen i companyia?
- joan_pericas
- Truquer novell
- Entrades: 13
- Membre des de: dt. feb. 01, 2005 0:00
- Ubicació: Pollença
El barça eliminat de la copa. jejeje
voleu voure el mallorca o cualsevol equip despaña gratis per pay-per view?
www.tvmix.net vos descarregau el programa i a disfrutar¡¡¡¡¡¡
Gràcies vespino.
Els de segona també els donen??

Els de segona també els donen??

- Undertaker
- Truquer novell
Quin programa utilitzes?vespino ha escrit:voleu voure el mallorca o cualsevol equip despaña gratis per pay-per view?
Quin es el millor?
Pq estàn en japonés?
Vespino...ets es meu "Heroe"!!!

esta en japones perque els partits de la lliga espanyola semet en obert per algunes televisions estrangeres i a traves dun sistema p2p com semule mos arriba.
quin programa pues jo som tambe bastant nou amb aixo . aixi com me vaig enterar jo u vaig publicar al forum.
tot es provar programas i emplear el que millor mos vagi
quin programa pues jo som tambe bastant nou amb aixo . aixi com me vaig enterar jo u vaig publicar al forum.
tot es provar programas i emplear el que millor mos vagi
- Undertaker
- Truquer novell
N'he fet funcionar un, hi vaig veure una part del Arsenal vs Bolton.
Però si no vaig equivocat no tots els partits se poden agafar amb un mateix programa, n'hauriem de descarregar dos o fins i tot 3 per poder disfrutar de qualsevol partit, es aixi ho m'equivoc?
Però si no vaig equivocat no tots els partits se poden agafar amb un mateix programa, n'hauriem de descarregar dos o fins i tot 3 per poder disfrutar de qualsevol partit, es aixi ho m'equivoc?
correcte undertaker 

a on ets?
"un culé molt content"
"un culé molt content"
Idò a mem si amb aquest programa d'en mr. vespino puc veure el barça avui...
Mem si en sortirem, jo no ho acab de veure clar.
Kaparro, mem si compareixes més hombre
Kaparro, mem si compareixes més hombre