Problemes amb el servidor
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- lafaltaenvide
- Truquer expert

- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
- lafaltaenvide
- Truquer expert

a mi no , aquestes dues partides segueixen sense apareixa
Oposició pura i dura

ok
Oposició pura i dura

- jocfora
- Truquer fix

- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Mem Jaume, pareix que no esta arreglat
Are hem jugat caparrut - jocfora, contra tarambana - camaiot semar, i cuant he anat a posar positius, resulta que no he pogut perque sa partida no ha quedat refletxada, però es punts si que les ha contat.
Are hem jugat caparrut - jocfora, contra tarambana - camaiot semar, i cuant he anat a posar positius, resulta que no he pogut perque sa partida no ha quedat refletxada, però es punts si que les ha contat.

- lafaltaenvide
- Truquer expert

Meam Obrador si pegas un cop damunt sa taulña i les dius a tots aquests que tenen problemes
, que estas de vacacions i tens el xiringuito tancat
, i a n'es qui no li agradi que se la espolsi a la fesqua com diuen en bon mallorqui.
Per cert ara qui hi pens, et faré un pok de "xantaje vil xantaje" d'aquest de navakeros
, en sos problemes que he tengut no havia tornat a pensar en lo que totdos sabem, ido bé
, meam si me poses una senalla de peçes a cada partida que rebatualmonsalat, arribaré a no coneixer-les.
o sino ja sabes, jajajajja
.
Bé no pasis pena, i ara sortirá sa puta oposició pensant de que putes van aquest dos, que si tranfuguisme, que si pactes,etcccc....... ido que se jodan.
Res de tot aixó hi ha per enmig, i si m'emprenay demanaré una afiliació unica per jo totsol amb una tunica negra i una dalla, i radolaran caps.
.
Per cert ara qui hi pens, et faré un pok de "xantaje vil xantaje" d'aquest de navakeros
Bé no pasis pena, i ara sortirá sa puta oposició pensant de que putes van aquest dos, que si tranfuguisme, que si pactes,etcccc....... ido que se jodan.
Res de tot aixó hi ha per enmig, i si m'emprenay demanaré una afiliació unica per jo totsol amb una tunica negra i una dalla, i radolaran caps.
** Xisco MASET **
maset noltros som com na munar .... a arreplegar de per tot. jajajaja
Gracies Lider Opositor per ses teves paraules de recolçament
, crec que no importa dir-te que en un cas de necesitat, saps on trobar-me
I en cas "In Extremis" si vos falta algun vot en 48 Hores se estudiarà sa proposta i obtindreu sa resposta que sa meva conciencia,
si no està embullada aquest dia,
dictamini.
I aixó de mitjes tintes com has dit, ben cert,
nomes una i de ben NEGRE
Au ido festa per sa WEB
I en cas "In Extremis" si vos falta algun vot en 48 Hores se estudiarà sa proposta i obtindreu sa resposta que sa meva conciencia,
I aixó de mitjes tintes com has dit, ben cert,
Au ido festa per sa WEB
** Xisco MASET **