akests dos darrers dies hem surt tot aixo com error i kuan entr no hi ha cap jugador:
Warning: socket_connect() unable to connect [111]: Connection refused in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 200
Warning: socket_write() unable to write to socket [32]: Broken pipe in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 207
Warning: socket_read() unable to read from socket [107]: Transport endpoint is not connected in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 208
Warning: socket_connect() unable to connect [111]: Connection refused in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 200
Warning: socket_write() unable to write to socket [32]: Broken pipe in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 207
Warning: socket_read() unable to read from socket [107]: Transport endpoint is not connected in /var/www/retruc/modules/Retruc/index.php on line 208
No se si me passa a jo tot sol o si li passa a tothom. Si es un problema meu me podrieu dir que és el que he de desinstalar? Gracies.
error al entrar a retruc
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
no no es domes teu, a jo tmb me pasa
val, es k com veia k hi havia molts de connectats no sabia si tant sols me passava a jo. Deu ser un error de sa pàgina.
- Undertaker
- Truquer novell
- Entrades: 24
- Membre des de: dg. feb. 06, 2005 0:00
- Ubicació: Palma
Ahir estava jugant una partida i tot se va fotre... no se be pq... i va haver un temps que no podia ni entrar a www.retruc.net i ara q me puc ficar no puc jugar.
Qui es que arregle aquestes coses?
i realment que va passar? no serà per la pluja?
Qui es que arregle aquestes coses?
i realment que va passar? no serà per la pluja?
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Efectivament, hem tengut una temporadeta d'apagades de llum i aixo afecta molt al servidor, situat a Mallorca. Pregam que disculpeu les molesties.
Ara ja va be, pero no podem garantir que mentre hi hagi mal temps no torni a passar.
Ara ja va be, pero no podem garantir que mentre hi hagi mal temps no torni a passar.