Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

Molt bones a totes i perdonau per la meva absència i falta de senyals de vida aquests dies....
el motiu no era altre que haver estat 4 setmanenes per Anglaterra mirant de perfeccionar "el don de lenguas". Crec que sa cosa ha anat bé :uep:

De tot el que he llegit ara per aqui, que és quasi tot, estic d'acord amb tot, excepte amb el que hagi pogut dir en J_Jaume, que només diu desbarats.

Respecte a sa Copa Retruc, vull anunciar públicament el motiu que hem du a no disputar-la.

La temporada passada vaig haver de decidir entre Copa Retruc i Copa Felanitx, vaig pensar en alternar i jugar una cada any, aixi enguany tocaria sa Retruc, peeeeeero, com que l'any passat vaig baixar a segona divisió de sa lliga/copa Felanitxera, em veig semi-obligat moralment a lluitar per retornar a primera i no abandonar covardment després d'haver descendit.

Aixi que, muy a mi pesar, la seguiré un any mes des de la barrera, molta sort a totes i la sa pròxima intentaré no fallar.

Saludos.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Au idò, dit i fet. Es grups queden així:
Grup 1
1. Atletico Cocotin
2. S. E. Peretasso
3. MALREVENTIS, F.C.
4. sencelles

Grup 2
1. Nottingham Presa
2. DeporSport
3. Auba des Bosc
4. We Love Sundays

Grup 3
1. Thevenin SFC
2. Sporting s'Horta
3. Pitagoras_Power
4. Auberkoks

Grup 4
1. LoKuRaBossTEAM
2. Sorterri
3. Llosetina F.C.
4. mundowil.com
I primera jornada (ses següents no seran publicades aquí, així que vius!):
Ronda 1 ~ 01.08.2007
1 S. E. Peretasso - : - Atletico Cocotin
2 sencelles - : - MALREVENTIS, F.C.
3 DeporSport - : - Nottingham Presa
4 We Love Sundays - : - Auba des Bosc
5 Sporting s'Horta - : - Thevenin SFC
6 Auberkoks - : - Pitagoras_Power
7 Sorterri - : - LoKuRaBossTEAM
8 mundowil.com - : - Llosetina F.C.
Au, reptes en marxa i dimecres que ve començam.

Besitos

Nota: degut a que hi ha equips d'usuaris que no ho són de retruc.net, és probable que es donin partits no jugats per anades d'olla i tal, cosa que m'obliga a ser més estricte que mai amb s'aplicació de ses normes.
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Mmmmmmmmm..... un grup VI per anar obrint boca...... mmmmmmm..... No serà com l'edició passada aquesta. Em sembla que no passaré primera ronda.

Tanmateix estic remodelant estadi perque els pocs partits que es vegin es vegin bé. En total 800 places. És la meva primera remodelació, trobau que és un excés? :scratch:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Uep!! aui idoi, arranquem motors.

Malreventis, de lo de s'estadi jo cada vegada que ampliat ho he fet de 2000 en 2000 i si hagués pogut ho hagués ampliat en més, per aixó trob que pentura es poc.

Ah, ara que hi pens, en aquesta edició de sa copa, si en cocotin arriba a fer ses cròniques dels partits permi té un bon berenar :P :P

Au salut, m'envaig en remull!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Ho tendré en compte per futures ampliacions, però bé, aquesta vegada no hi havia més dobles. A veure si ara faig més taquilla i m'ho puc permetre... Gràcies per opinar j_jaume. Per cert, perque vegeu que us vaig fer cas, aquesta temporada he canviat l'entrenador, aquesta temporada ja he complit les promeses electorals del Club, entrenador i ampliació d'estadi. L'economia tremooooola!!
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Molt bones , dues cuestions , aquesta copa me heu de perdonar pero no fare ses croniques , supos q me entendreu ja que me puc tornar loco i adames no tenc temps per tanta feina,sa segona cosa es que desde que se feren es grups de sa copa vaig retar tot duna a nes meu contrincant , sequips es :S. E. Peretasso, aquest senyor sa conectac aquests dies pero no ma aceptat es repta , si dema dilluns a les 15'00 hores aquest senyor no a aceptat es partit,concertare un partit amistos i feis lo que volgueu me es ben igual si sa madona es partit per perdut , pero crec que a dia de avui es nostre partit auria de estar concertat , ok? , au idoi lo dicho
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

jasta ma aceptat es partit
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Bé, jo com que Sencelles havia concertat partit prèviament, previ avís a en Tolls i a l'interessat mànager del Sencelles en qüestió, he acabat concertant el meu amb un altra equip.

Així doncs al nostro grup (1) aquest partit no es disputarà.
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Aquesta és sa línia a seguir: en cas de tenir problemes, ho deis aquí. Com que jo de tant en quan peg una ullada a lo que deis, ho tenc en compte i es ratolí ja fa sa seva feina a l'hora de posar els resultats.

Així i tot, m'agradaria no haver de posar resultats forçat.

Besos preciosos
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Pel que veig estic abonat a no jugar la primera jornada de la Copa. Van dues. I això que es Mestre Tolls ha tret ses espases. :lol: Com a moderador no és massa exemple de moderació o diplomàcia aquesta eina :lol:
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Bé, jo lo que faig quan veig que es meu rival no està molt enxufat és enviar-li un ht mail simultani a nes repte. Sol funcionar.

Consti que ses espases me les han posades, i jo a ses ordres. :salut:
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Boooooono, els resultats d'aquesta edició de la Copa Retruc estan essent molt ajustats, això promet emoció. No he mirat massa en detall, però he vist que en Malgarotti ha desplomat al seu etern rival DeporSport. No és massa habitual a HT que un equip que te domina el mig camp amb un 61% acabi derrotat com ha estat el cas. :roll:
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Per cert, el proper rival de Nottingham Pressa no s'ha de posar nerviós si en Malgarotti no accepta el repte fins dilluns. M'ha comunicat que està de viatge amb la famelleta i vos podeu imaginar que està per altres coses. Així que màxima tranquilitat que en venir tot d'una acceptarà.

M'ha dit que havia anat a un puesto que es deia quelcom així com "la sartén en la residencia". Qualcú el coneix? jo no :scratch:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bones desde sa terra de sa paella!!!! He vist un ciber voltant pel carrer, i m'he dit au idoi, mirarem ses novedats... Gràcies Giusseppe per avisar, ja he accepat s'altre amistós... Au, vaig per feina que sa dona ja me mira amb mala cara. Saluuuuuuuuuuuut!!!
peretasso
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 02, 2007 0:00

Bon vespre, som es cunyat d'en J_Jaume, que juc per primera vegada aquesta copa i el meu equip és S. E. Peretasso.

Ara he anat a reptar al meu pròxim rival, que és el sencelles i he vist que ja havia concertat un amistós. Supós que me puc anar cercant un amistós per aquesta setmana, no? Però també volia sabre si com quedaria el resultat del meu partit, moltes gràcies.
Respon