mem mestre obrador,,,,,,,,,,protesto
caxis me feres estar dues hores esperant 5 minuts.
en tornar si no te sapo grevo no me rompas las ilusiones
jajajaj
5 minutillos
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- collonsdepuput
- Truquer asidu

- Entrades: 190
- Membre des de: ds. abr. 29, 2006 0:00
- Ubicació: Es Pla de na tesa
mem primer retir lo de pur--aco a mestre ayayay
ayyyyyyyy,menos mal q ni ha q saben rectificar i com es natural ses paraules de sa directiva no es poren aplicar a cap de s'oposisio nomes se li pot dir a nen jaume 23,jajajaja.pq es un poc mamon
tiano protestava pq mestre obrador me va dir alotets esperau 5 minuts
i jo alla dues gores esperant,i ningu me deia res.
tiano protestava pq mestre obrador me va dir alotets esperau 5 minuts
i jo alla dues gores esperant,i ningu me deia res.
ido jo tambe protesto , au
- obrador
- Truquer expert

- Entrades: 3140
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
PROTESTOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
jo també, ala, protesto perquè protestau, au, així tots protestam, perquè el protestador de protestatruc protesta, qui serà el desprotestatrucador que desprotestatrucarà per protruquetestar un proretruquestador?
ayayay, perdona tio, vaig calcular malament, el cap me va fer un tro i en lloc de 3 hores me varen sortir 5 minuts, i no... eren 3 hores. Bé ara tots contents i a protestar tranquils. Per cert, heu de notar millores a tot, hem canviat el servidor, més car, però teòricament millor
jo també, ala, protesto perquè protestau, au, així tots protestam, perquè el protestador de protestatruc protesta, qui serà el desprotestatrucador que desprotestatrucarà per protruquetestar un proretruquestador?
ayayay, perdona tio, vaig calcular malament, el cap me va fer un tro i en lloc de 3 hores me varen sortir 5 minuts, i no... eren 3 hores. Bé ara tots contents i a protestar tranquils. Per cert, heu de notar millores a tot, hem canviat el servidor, més car, però teòricament millor
menos mal pq sa paraula dantes no era servidor
ahuria de ser no serveix per res
auauau
besos i abrasos
uep no se si protestar
bueno una mica si,ah i per sert cobrador meu tu no pots protestar caxis no pedreguis ses teves taulades hombre q tendras goteres.
veus jo si PROOOOOTESTOOOOOOOO
ahuria de ser no serveix per res
auauau
besos i abrasos
uep no se si protestar
bueno una mica si,ah i per sert cobrador meu tu no pots protestar caxis no pedreguis ses teves taulades hombre q tendras goteres.
veus jo si PROOOOOTESTOOOOOOOO
- socrates
- Truquer fix

- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
La teva foto és aquesta:
http://img513.imageshack.us/img513/9779/kfx7001sc0.jpg
Idò has de posar això entre
.
http://img513.imageshack.us/img513/9779/kfx7001sc0.jpg