partida
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
ahir vespre 23 de juliol. abans de començar sa partida jo tenia 1563 punts sa meva parella na paris contra samadona-cristo de la roca. mos jugavem 12 punts cada parella. la varem gonyar i me vaig quedar amb 1575. varen donar revantxa i mos tornaren a jugar es 12 punts igualment aquesta la vaig perda. o sigui que me tocava tenir 1563 com abans de haverne jugat cap. mos posarem a xerrar en sa madona, que en aquells moments havia tret en jaume26 a defora i no el deixava entrar, estavam fent es comentari com que aixi treu a sa madona a defora i possa que li havia llevat 24 punts. no mos deixava surtir ni cancelar. vaig apuntar es punts que duiem tots en aquell moment perque tampoc mos havia restat es punts de sa partida. jo kate22- 1575 punts na paris 1536 en cristo 1567 i a sa madona li surtia 156... (aixi com heu escric amb puntets sa darrera cifra). avui demati he entrat a mirar coions i a jo me na llevat un munt de 1563 que toca tenir havent descontat partida perduda ara en tenc 1551. a na paris no ni han llevat cap i a nen cristo no li conta sa partida guanyada i a sa madona ara li diu 1556. caxis a mi me falten 12 punts.
- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

...Pues jo lo que puc comptar és que, també ahir vespre, en cristo_bendito i jo varem guanyar un truquet a en _chino_ i en bernardi(10 puntets a sumar per noltros), pero quan sa partida havia acabada(així està contabilitzada a l´explorador de partides) i sumat es punts(es contador s´havia possat a 0), se vou que se va bloquetjar sa pàgina i a mi no me deixava sortir de sa taula(als altres supós que lo mateix),ni tampoc escriure al xat, per lo que després de provar-ho un parell de pics vaig tenir que tancar la finestra de s´explorador per poder sortir.
Sa meva sorpresa ha vengut quan he vist que en lloc de tenir 1480 punts(1470 + 10 ), avui en tenc 1457, m´en falten 23!!
Cagondeiii amb sa magror que duc darrerament, encara hi hem d´afegir aixó.......

Crec que en els altres companys de sa partida també lis fan falta punts, pero no ho puc precisar.
Mem si es jefe hi troba una solució .....

tiano l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 27, 2007 11:38, en total s’ha editat 1 vegada.
Aixo no es res 2kate2
uep i ara se hi a afegit en sebas TIANO,
aixo será que a n'es llucmajorers mos tenen rabia.
Jo ni te vull comptar sa putada que me varen fer.
o sigui que pasiencia i amb bona lletra, noltros que en sabem molt
tornarem a conquistar es terreno perdut.
I si no es consol
es que d'es 1200 ja no baixen més

Jo ni te vull comptar sa putada que me varen fer.

I si no es consol

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Entre els molts problems que arrossegam darrerament, aquest és un altre
se veu que el servidor de BBDD que guarda totes les dades de les partides i jugadors es va calar ahir devers aquesta hora, ho vaig mirar i no vaig ser capaç de posar-lo en marxa.
Repeteixo que aquests problemes són externs a retruc.net, i estam fent gestions de bon de veres per que el servei que ens donen d'alemanya, millori, mentrestant ens veim impotents i no podem fer més que demanar disculpes i una mica més de paciència

Repeteixo que aquests problemes són externs a retruc.net, i estam fent gestions de bon de veres per que el servei que ens donen d'alemanya, millori, mentrestant ens veim impotents i no podem fer més que demanar disculpes i una mica més de paciència

- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
home, lo de demanar disculpes esta molt be i de paciencia no es queixareu, perque el darrer mes, siguent sincers, aso va com el cul. Ja se que feu el ke podeu, pero, no seria tambe just que se li tornaren els punts perduts a esta gent? que tractanse de qui son no cap dubte que lo que diguen es ben cert. No se si aixo es pot fer, pero, a fi de conters a estat un fallo de sa maquina i 24 punts costen de fer un mon,redeu
P.D. Veus ayayay com tambe se criticar
P.D. Veus ayayay com tambe se criticar

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
El problema d'això de tornar els punts és que és pràcticament impossible determinar qui i quan ha perdut els punts degut a una desconnexió, no queda més remei que esperar una mica més.
De totes formes, començ a tenir bones notícies... pot ser que aviat tot s'arregli... ja veurem.
De totes formes, començ a tenir bones notícies... pot ser que aviat tot s'arregli... ja veurem.
disculpes aceptades, joer pero jo vui es meu 12 punts que me falten entre lo que perd i ademes ara man pentinat no es just. no valllllllll, caxis no era cupa nostra. com heu façi mes suvint ja pots veure quina graci.
i a damunt lo que mes emprenyar es que en xame i es meu homo en jaume26 me diuen que com que no estic a nes top no me possaras es punts. aixo si que ademes me diuen que no tenc bo en sa madona, com a nen jaume s'altre dia que jugava sa madona mirava i li donaren es punts. i jo que , mem sa madona no mirava jugava i es testimoni, vui es puntssssssssss. au ja no dire res mes
Kate no tens rao, au!! així de clar. ja, ja. El que ha de menester el mestre obrador, sabeu que ès?........
METRELLETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D'ensa que governen es comunistes tot va malament...., a Eivissa s'enfonsa un barco, ara es retruc va malament, ja esta, això son els comunistes batuadell!!!!...
Això amb en Mates no passava, ja, ja.
METRELLETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D'ensa que governen es comunistes tot va malament...., a Eivissa s'enfonsa un barco, ara es retruc va malament, ja esta, això son els comunistes batuadell!!!!...
Això amb en Mates no passava, ja, ja.
bueno com q jo tambe he de protestar
jo le calculat i tres partides q tenia guanyades q no se man sumat den sa q hi ha es ccr me toquen 72 points
jajajaj
a luxar q putes,ara sa gent plora per 12 auau,o tots moros o tots cristians
be mimporten una merda es punts
pero hi ha una cosa q si mensen
5 MINUTS=X.aixo menverena cagondeuuuuuuuu
jo le calculat i tres partides q tenia guanyades q no se man sumat den sa q hi ha es ccr me toquen 72 points
jajajaj
a luxar q putes,ara sa gent plora per 12 auau,o tots moros o tots cristians
be mimporten una merda es punts
pero hi ha una cosa q si mensen
5 MINUTS=X.aixo menverena cagondeuuuuuuuu