El científic grec, Mikis Mansóculos, després d'un estudi llarg i minuciós, va arribar a la conclusió de què, les persones amb una capacitat cerebral petita i de molt poca activitat sexual, llegeixen els seus correus-e amb la mà posada sobre el ratolí.
No et molestis a retirar-la ara, ja és massa tard.
Un jove va entrar a treballar en un supermercat. El primer dia de feina, l'encarregat el va rebre amablement amb una encaixada de mans i un somriure. Li va donar una escombra mentre li deia:
- La teva primera feina serà escombrar el magatzem.
- Perdoni, però jo tinc un títol universitari -va respondre el jove, tot indignat.
- Ho sento, no ho sabia -va dir l'encarregat- Aleshores, dona'm l'escombra i t'ensenyaré com es fa.
Apuntadissim, es q entre sa puta feina i s al.lota no tenc temps de res. Menosmal q es fulleret m posa recordatoris pes correu des hattrick, Gracis sortadet.
Ojo, notícia que sortirà a nes Marca: en murcianotrukero (sí, aquell...) se presenta per seleccionador nacional sub 20. Aquest des de que va descobrir ht no ha tornat posar un peu per aquí, se veu que això de hattrick li ha picat fort.
Caaaaa, no en faria de bona aquest bergant...
Malreventis, he pogut comprovar que només és possible que hi hagi un coadministrador a sa copa i, ja que fa una molt bona feina, seguirà en JJ. Bé, ja som 13 i amb una sempenta ja hi serem.
Això està com aturat, malameeeeeeeeeent. Venga va!! digueu que tal heu comencat la lliga tots i quines perspectives teniu. A veure si movem això.
Jo vaig pujar al X.4086 i si no va viva aquesta gent encara els hi fotré el títol perque rivals, el que es diu rivals, ara mateix només en veig un d'aquests de fermar-se les sabates. Els altres són mitjancerets encara que a vegades un mitjanceret et pot fer tocar amb els collons enterra.
Giuseppe Sortatti, tu no teneri abuela... Sobradici. Bé, referent a sa copa, he convidat a un ex-rival de sa meva lliga ( enguany va ascendir a IX).S'equip en qüestió és el DeporSport (1416176). Amb sa rivalitat que duiem, ferem amistat... és illenc. S'ha posat amb cua a l'espera de ser acceptat a l'espera de l'acceptació del senyor Tolls i JJ. D'aquesta manera ja únicament ens quedaria per cobrir una vacant (mem si es decideix en Verassa). Salut!!!
Cony, he repetit dues vegades "a l'espera de ser acceptat"... XDXD, s'oficina te vistes a nes passeig marítim i passen unes dooooooooooooooooooones... així van els projectes.... XDXDXDXDXD
Bona feina al·lots, només mos en falta un. Mem si en moixet no mos fa es feo i s'hi apunta.
Ja de cara a a sa pròxima edició aniré mirant altres gestors de copes, ja que sa cupmanager no m'acaba de satisfer i hi ha molta propaganda i coses rares. Així que al tanto.
Bé, he rebut notícies del mestre Verassa, hi ha dit que no la pot jugar... (està acollonat!!!), així que conviau al que volgueu per poder començar el pròxim dimecres, jo provaré de dir-ho al meu cunyat que té un equipet per X, i si no teniu cap inconvenient el convidaré!!
Au idoi, ja tenim els 16 equips necessaris per començar sa copa.
Au idoi mestre tolls, en voler pots generar els grups.
Au que aixó ja es cuit!!
Ah, i si engunay qualqú se vol encarregar de dur es comptes de sa quiniela ho podria efr ben tranquil, ja que jo lo més segur es que vagi un poc curt de temps.