Sopar d'estiu 2007

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

mueno.
al senyor i silustrisim dictador com mos va dir el senyor queralbs.
hi ha una dita mallorquina q diu:una flor no fa estiu...jajajajja i en kesulin diu amb dues paraules pur---aco,pero vamos bromes a part,amb ses cartes q duies sa meva padrina amb un ordre aleatori de amollar cartes tambe hagues guanyat.pq es q seien darrera varen dir es q masa feis amb aixo,pero be
per guanyar primer hem de aprenda a perdra.Encantat de fer un truc amb vosaltres i grasis per anomenar oposisio jajajaj q al menos ja sabem q som algo.grasis per havernos pujat un escalo a n'aquest eslabon,supos q en collons tambe estara agrait.
vaig pasar molt de gust de poder pasar una vetlada amb tots vosaltres nomes fris q se repita,i seguem mes.
ah i no es q sigui cap desafiament pero en tornar procura guanyar jajja
q llevonses te sabra greu i aixo no sol esser bo per sa salud
pd:opsisio de retruc .net----es mes que una opsisio
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

mem
ningu es pica
jajjaja mavurrire
molt molt
enga animauvos,senyor queralbs
animos
un poc de tema sempra va be
amos amossssss
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Obrador mestre En Jaume, te diré sa veritat :scratch: i no sé si convé :no: , pero devant de tot demanar disculpes :pray: a n'en Socrates per haver-li fet un plagi en totes ses condicions, jajajaj, :think: sa vritat que ho vaig fer després per no foter-li eser el gonyador del concurs :ditr:

Tot aixó es diplomacia pagesa :uep: :few:

Bé ara te diré i cualcu posarà un dit al cel, :dance: , que no ets l'unic de sa llista negra. Jo havia de anar darrera tu igualets coma guardaespallles, per si com es normal s'oposició :hand: s'oposava.

I que tot sigui per fer festa.

Enhorabona :clap: :clap: :clap:
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Amic maset, massa agraït estic, de formar par del club dels de negre :ditr: no crec que mestre socrates li pugui venir malament, amb lo bé que han quedades.

Ara ja podré cantar allò de Loquillo, crec que era: "Voy de negro y me preguntan el porqueeeee" :uep: :uep:

Gràcies!
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

maset ha escrit:Obrador mestre En Jaume, te diré sa veritat :scratch: i no sé si convé :no: , pero devant de tot demanar disculpes :pray: a n'en Socrates per haver-li fet un plagi en totes ses condicions, jajajaj, :think: sa vritat que ho vaig fer després per no foter-li eser el gonyador del concurs :ditr:
Supòs que et refereixes al tema de les camisetes........ t'he de dir que.......... estic content perquè has estat el primer en canviar-te l'avatar posant amb la camiseta. :clap:
Mire'l quina pose..... firmessss jalll!!! :salut: :salut: :lol:

Un 10 Xisco! :ditr:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Xisco, es que ell no ho sap... socrates, en maset va fer fer 2 camisetes "especials", una per ell i una per mi, en color negre i els dibuixos i lletres groc, una passada :ditr:
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Idò ara queda més clar, jejeje. A veure si a les fotos del sopar sortiu amb aquestes camisetes de'n Xisco, que tenc ganes de veure-les. :ditr:
Ja saps Xisco, l'any vinent te presentes al concurs!!! :uep: :salut:
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Pero , Amitjes que no umplen sitjes i com a bons germans, jajajaj. :ditr:

Som molt dolent per tenir idees inicials, som com els japanesoos, un copion :uep:

:think: :think: :clap: :clap: :clap: :clap: :ditr: :ditr:
** Xisco MASET **
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Au ja teniu les fotos a la galeria :ditr:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Sòcrates,

A la darrera foto de l'àlbum, es veu el patró amb la camiseta negra/groc d'en maset. També va quedar molt bé. :ditr:

I encara que no es vegi bé a les fotos, tots els trucs els varem fer amb les cartes del BBVA que ens va donar mestre Joan_Gris. Gràcies.

Au, salut! :salut:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

molt guapos tots, si señor. MEm a vore si un any d'estos me deixa la dona i vaig a un :pray:
Imatge

Amunt Sempre!!
Respon