Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Hola molt bones , Boss es clar que te pots apuntar , crec q primer amb de mirar tots es equips intetresat en jugar i despres sa mira com sa monta .per se meva banda cap problema.
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Bé, lo d'aboquinar 1 ò 3 euros ho anirem estudiant per futures edicions. De moment, començarem a crear sa d'enguany. Pels qui no sapigueu com funciona es negoci, en aquest mateix fil (un parell de parells de pàgines enrera) ho trobareu explicat de forma clara.

Si us fa peresa mirar, a mí també me'n fa una mica tornar explicar lo mateix :mrgreen:

Bueno, vos cont un poc. Enguany sa copa serà una mica diferent. La farem a l'estil mundial: 4 grups de 4 equips cada un amb dos classificats, cosa que mos conduirà a octaus de final i successives rondes.
Res d'això serà possible si no som 16 equips, així que ja podem anar fent es cap viu.
Aquí teniu s'enllaç de sa copa: http://www.cupmanager.org/files/index.php?nCupId=72641

Au idò, queda dit. Dubtes a sa meva secretària i si són de caire legal a nes meu advocat.

Besoss
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Vos demano disculpes per aquest maldecap que vos he donat aquestes dues darreres pàgines. Si a qualcú li he fet maldecap, que me dugui es ticket de ses aspirines i jo li subvencionaré. :shift:

Olvidem-nos de tot aquell trui i anem a disfrutar aquesta nova edició. I molt més ara que he sanejat comptes!!!! Increible!!!!, a aquests efectes en Malgarotti ja m'ha comunicat que el seu clan ja està mans a l'obra per sortir des clot financer, li falta la darrera sempenteta... :think: (ara només falta que la pegui cap a on toca).

Salut, venga, anem de copes!!! F:-) Jo ja m'hi he apuntat Tolls
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Després d'una temporadeta fora donar senyals..

Ja me registrat a sa copa si me voleu.

Si teniu una plaça i mi voleu... :pray: :pray:
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

a on me tinc q apuntar???
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Boss tas de registrar a senllas q a posat en tolls,www.cupmanager.org , te registres i cerque sa copa amb id:72641, i cuant la trobis vas a sopcio registrarse en esta copa.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

jo no crec k pugui participar a la V copa retruc pk ja m vaig apuntar fa unes setmanes a una copa k s monta un amic meu... m sap greu xo ja mirare d arribar a la VI Copa Retruc, i millorar u meu paper, ja k n akesta a stat bastant magre...

sort als participants!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Uuuuh... no ho sé jo si serem 16...
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo, Tolls, com que veig que passes pena he convidat a un altre equip mallorquí que es diu Auba des Bosc, encara que no el conec personalment és un grup VIII i pot cobrir al manco aquesta baixa. Encara no sé si acceptarà la invitació.
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Feia un segle que no entrava a aquest foro, i veig que ho hauré d'anar visitant més sovint, degut a la incorporació del meu germà... Bé Àngel, que a tú t'agraden tots aquests saraos, jejeje, per cert, on va quedar la idea del sopar? O la idea del partidet que va propossar en Verassa? Reeees, dieu-me pesimista, però en permí que no farem res de res... Que consti que a jo sa idea que més m'agradava (i crec que a nes meu germà també perque així aparca a sa dona) era sa des sopar, però com tantes altres coses, s'ha quedat en res. Per cert Tolls, jo ara també em posaré en cua per lo des tema de sa copa. Salutacions!
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

uee! V copa retruc!! jejeje ja mi apuntat també. Aniré a gonyar sa meva tercera copa!

i mem... un sopar tampoc es tan mal de fer, jo propos que el podem fer aquest estiu. Cercam un puesto per sopar a n'es centro de mallorca.

També hi ha s'opció d'anar a sa coma. jejeje esta a tomar por culo de tot, pero allà hi ha es restauran d'en Lameton... jugador de la web i que ens farà cas.

Digau propostes... però que vuldrieu fer? anar de marxa... o simplement sopar... i s'han de dur cartes? xD mos tractarien de friquis. jo tot me va bé.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Uuueeeeeeeiiiii!!! ara he vist que a la Cup Manager m'havien posat una medalleta pel segon lloc de l'edició anterior. Boooono, que bé, m'ha fet il·lusió. Quin detallet, sí senyor, al manco quan entri veuré la medalleta a la vitrina (ja miraré que més hi poso a la vitrina). Au idò, ja som 7 de moment només queden 9.
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Uep!! idoi jo aixó d'es sopar me pareix de perles, jo m'hi apunt, sigui allà on sigui (mentres no sortiguem de sa roqueta...)

Au vengamem si començam aquesta nova edició!!

Salut i anau per s'ombra que permi fa molta calor!!
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Parlant de tot, que vos pareixen els nous canvis de HT? A mí personalment m'han agradat encara que crec que ara els jugadors bons s'encariran bastant segons vaig poder descifrar de l'editorial. Les nòmines dels jugadors han baixat molt i això farà que poc a poc els equips vagin tenguent "cash" i d'aquesta forma estiguin disposats a pagar més pel mateix jugador. Apart em va parèixer que volien reduir un poc aquesta gran oferta de jugadors bonets que hi ha ara i crec que volen dificultar l'efecte de l'entrenament. Resultat: manco jugadors+més diners pels equips+revalorització dels jugadors actuals amb bon nivell = jugadors més cars Això suposo, es comencarà a notar cap a meitat del campeonat o darrer terc, així que, el que tengui algo estalviat penso que és un bon moment per invertir.

De tot això no hi ha res contrastat, només és una opinió. Malreventis no es responsabilitzarà de futures fallides a causa d'aquesta valoració :shift: [/b]
murcianotrukero
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. set. 20, 2005 0:00
Ubicació: València

Hola a todas ya me conoceis muchos y hace tiempo que no paso por aqui, pero me gustaria que si no estais comprometidos con ninguna candidatura me dierais el voto para ser seleccionador sub 20 apoyado totalmente en mi staff de RADIO HATTRICK en la cual llevo trabajando hace ya casi un año. No tengo nada mas que decir y espero que si leeis el mi candidatura os parezca buena y me voteis. Gente con no mucha experiencia, mucha ilusion y con ganas de acercar la selecciona todo el mundo a traves de la radio. Un saludo a todos y a por el oro.
Respon