Sopar d'estiu 2007

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep truquer@s!

Ja tenim data pel sopar d'aquest estiu. Serà el dissabte, dia 14 de juliol.

El lloc encara no està acabat de tancar, estam pendents de menú-preu en un parell de llocs, però ja us puc dir que serà en un lloc molt cèntric de Mallorca, per tal de facilitar-ne l'accés des de qualsevol indret.

En el mateix sopar es repartiran les camisetes d'aquest estiu, amb el nou disseny, que serà el guanyador del concurs. D'això us en donarem compte en un altre fil, on podreu veure el disseny guanyador, en coneixereu l'autor ( :wink: , artista), i les podreu comanar.

Així que ja ho sabeu, reservau dia 14 de juliol pel gran sopar de retruc.net!!! :D

Salut i sort, truquer@s! :wink:
Imatge
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Ubicació: Alaior (Menorca)

OEOEOEOEOE!!!!

En Ulises i na Mafalda venennnn!!! Per variar dia 14 de juliol hi ha festes de poble aquí a Menorca, que ja hem mirat es calendari, però farem l’esforç de no anar-hi per gaudir d’un dia amb tots voltros, és el mínim que podem fer, després del bé que van quedar els mallorquins venint a Menorca al dinar.

Així que ja quedem apuntats, només falta mirar amb que venim, si amb avió o barco, si és en barco esper no marejar-me com voltrus, que encara record ses caretes den autocton i en bernatmano.

Ara vaig a mirar passatges, esper que ja sigui segur el dia per no haver-ho de canviar.
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

a jo m'encantaria mil!!! pero bonu, sa feina no m'ho permet, q si no... records a tots, esper q us ho paseu molt b!!
jaumarro
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 0:00
Ubicació: Palma

Hola a tothom.

Tenc una pregunta primer de tot... Fa falta tenir parella de truc per venir al sopar? És que no he vengut a cap trobada i som novell en aquestes coses :)
És millor demanar que no fer el pardal..

Au, salutacions a tothom!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Clar que no fa falta tenir parella... aquests sopars són això: sopars, menjar i beure, i si s'esdevé, feim quatre truquets en haver acabat, segur que si tens juguera hi haurà gent disposada a jugar amb tu. T'hi esperam!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bon Vespre a tots i totes.

A partir d'ara en conectaré poc o d'amagat meam si aixi sa dona en deixarà venir a n'es sopar. :twisted:

Au ido fins no se cuant, jejeje. :wink: :wink:
** Xisco MASET **
milhause
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 07, 2006 0:00
Ubicació: SOLLER

bones a tots y totes imagin q jo tambe vindre aixi q res ja mos vorem adewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

JO ESTIC IGUAL QUE TU MASET,,

VIUS I UNGLES.
Retruc.net per sempre !!!!
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Uaaaaaaauuuuuuuuuuu, quina gran getllada. :uep:

Com sempre un 10 sa gent, un 10 s'ambient i un 10 es restaurant.

He somiat ayayay's, molts d'ayayay's. Necessit un gelocatil M:-) <:o)> F:-) :shift:
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

A vore si pentgeu les fotos del sopar pronte, que tinc ganes de vore com seu pasareu de be. Jo encara que no hi vaig ser, fiu una trucadeta per telefon a en tia i vaig sentir el gran ambient que hi habia per alli. :wink:

Saluttt i que siga la fiesta. :ditr:
Imatge

Amunt Sempre!!
CAMAIOTsemar
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Pues si la falta va se una nit extraordinaria , llastima que no tenguesis un día mes de vacançes, un 10 per tothom :clap: Salu2.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

mem mem mem
jo vull protestarrrrr jajjaja
i no se on
mem mo deis
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Mellllllllll, ............un gustassooooooooo!!!!
(n´ayayay se surt en aquestes trobades......quin xouuuuuuu!!

:ditr: :ditr: :ditr:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep truquer@s! :uep:

Idò jo diria que ahir va ser agredolç.

Per una banda, varem trobar a faltar molts companys, degut a altres festes de diversos pobles, i qualcun per altres motius, com feina o altres contratemps. Ens vàreu fer falta, que ho sapigueu. :-/?

Però per altra banda ens varem poder retrobar amb molts que ja ens coneixiem, i el plaer de poder conèixer truquer@s nous/noves, que s'estrenaven en aquestes trobades. Fins i tot varem tenir entre noltros a aquesta entranyable parella menorquina Mafalda&Ulises, que varen venir aposta.
Com més sóm, millor ens ho passam. :dance:

Una altra gran vetlada, amb molt bona companyia. N'hauriem de fer més sovint.

PD: Primer n'obrador-samadona, i després en jocfora-queralbs, varem deixar clar al cap de l'oposició que ja pot protestar debades, a l'hora de la veritat, amb les cartes damunt la taula, no va tocar voreres! :lol: :lol: :lol:
Imatge
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Una altra vetllada memorable, si senyor. Encara em retronen els crits!

Si que és ver això que diu el senyor Queralbs, vàrem trobar a faltar massa gent degut a compromisos, balls i altres herbes :mrgreen: Per cert, volem veure un vídeo de l'All Star Cavallets :dance:

Maset, això de l'ovella negra, em va tornar a emocionar, saps quina planta que feia amb aquella camiseta :ditr: tot per no ser com els altres :mrgreen:

Salut i bon truc a tots!
Respon