Ho sent senyors, però ja estic cansat de no trobar mai ningú per fer un truc, abans sempre pories fer un truquet, ara s'ha convertit amb una odisea. O no hi ha ningu o esta ple. Així que abandon me tirat al parxexis i al ramiro. Au!!!
De totes formes gràcies per fer-me passar bons moments.
I ara me toca plorar BUAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Jo Abandono
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones Xisco,
Lo que passa es que sa gent entra, no troba ningú i sen torna. Si sa gent esperàs just 5 min, estic segur que aviat se montaria una taula. I per lo que dius de que esta ple, vos record que hi ha tres sales. A més are resulta que sa gent o te molta feina, es qui fan feina a ses zones hoteleres, o estan de vacances i son a sa platja i es migdies fan sa migdiada, però a partir de s'horabaixa ja hi comensa a haver ambientillo, i es vespres hi ha una gentada.
De totes formes, estic segur que axio es una encalentida momentanea i que no podràs estar sense entrar.
Lo que passa es que sa gent entra, no troba ningú i sen torna. Si sa gent esperàs just 5 min, estic segur que aviat se montaria una taula. I per lo que dius de que esta ple, vos record que hi ha tres sales. A més are resulta que sa gent o te molta feina, es qui fan feina a ses zones hoteleres, o estan de vacances i son a sa platja i es migdies fan sa migdiada, però a partir de s'horabaixa ja hi comensa a haver ambientillo, i es vespres hi ha una gentada.
De totes formes, estic segur que axio es una encalentida momentanea i que no podràs estar sense entrar.

- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Jove, el fet que es jugui menos, no és res estrany, ja va passar l'any passat. De jugar-se 60-70 partides cada dia el mes de maig, varen passar a jugar-se'n 30-40 (quasi la meitat). Ara mateix hem passat de jugar-ne 70-80 el mes de maig a jugar-ne 40-50 el mes de juliol... això es perfectament normal per tant només cal una mica de paciència. Ara mateix hi ha 16 jugadors i 3 partides. I fa 2 anys costava que es jugas alguna partida abans de les 15:00.
Mira, em sap greu si hem pogut influïr en aquesta decisió, però si és per no poder jugar, trob que és una mica precipitat abandonar...
Salut
Mira, em sap greu si hem pogut influïr en aquesta decisió, però si és per no poder jugar, trob que és una mica precipitat abandonar...
Salut

Estic completament de acort amb jove , fer una partida es dificilissim i cuant en pots fer una i acabarla sense que peti sa pagina es tot un exit,i un altre problema es q mentre jugues un truc i sol ver un parell de tretas de sa partida,sa veritat es que aixi no es raro que de cada vegada som menos es que mos arriscam a fer un truc , es que te fujen ses ganes.
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
Totalment d'acord amb tu COCOTIN
, acabar una partida és tota una odisea de tant en quan, i açò, precisament, és un dels motius de no voler ni començar, perquè vens aquí per passar una estoneta i acabes nerviós sortint i entrant de cada partida més d'un cop de forma involuntària.

obrador q no podries fer uns bots???? pareix una tonteria pero nose igual lo pots fer aixi sempre ni haruia trucs
boss? aixo es truc , no hattrick , en boss sa refereix a robots
jajajaja decia unos bots vale como q el ordenador juega contra un usuario normal asi siendo dos usuarios podrian jugar contra dos bots q serian irreales pero dejarlooooo son lokurasss miass!!! perdonarrrr no es molesto mas jaja un salut!
TheBoss
TheBoss