Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Proposo Tolls, al fil del que penso és una proposta sèria i amb convenciment per la teva part, que el tema de recaptació es realitzi de la següent forma:

1) que es determinin diferent zones administratives amb un encarregat a cada una de elles de recollir les aportacions. Per exemple, comarca d' Inca, que comprendria tots els que hi ha aprop d'aquesta població.

2) que hi hagui voluntaris per aquesta funció de recaptació a cada una de les zones i que s'encarreguin també de fer arribar les aportacions a un encarregat comú de la Copa que faria la gestió final. Tots pensareu que hi pot haver gent que no pagui, per exemple, a Inca li falta un per pagar, i diu, bé, jo deposito el teu euro i ja el me donaràs (si no paga, aquest serà el pròxim encarregat de zona i s'arrisca a que el perjudicat de l'edició anterior no li pagui - es compleix així el principi de justícia)

3) Seria convenient deixar els núms. de telefon o aquí, o al manco que de qualque forma poguéssin quedar a disposició de l'encarregat de zona.

En poques paraules faríem rodar 4 ò 5 bassines i al final les duríem totes allà mateix perque un s'encarregués de materialitzar el premi. ¿Qué trobau? Jo crec que és viable i proposo per la zona d' Inca a en Malgaroth així tendríem com a mínim agrupats a Llosetina, Malreventis, Thevenin i Nottingham Pressa (perdonau si em deixo a qualcú de la zona)

Salutacions
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Bones senyors , au ido ja ma pots apuntar :Atletico Cocotin
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Continuant amb la meva proposta de sistema per articular les recaptacions pels premis, vull fer una segona aportació. Es tractaria de, per no haver d'anar recaudant per cada edició, fer una mena de "contracte" per tres edicions de la Copa Retruc.

És a dir que si vols jugar s'han de pagar tres edicions i així amb pràcticament una recaudació anual (3 euros) es cubriria quasi tot l'any de premis evitant així els mals de caps de la recollida.

Si qualcú es desentén de la Copa no havent disputat les tres edicions hauria de quedar clar que no es torna res, simplement convidaríem un altre equip extern gratuitament a ocupar la seva placa.

En acabar les tres temporades reiniciariem la "Operació Bassina". I, la veritat, 3 euros anuals no enfonsen a ningú. Ara hauríem si vos pareix bé d'articular això de la millor forma, és a dir: a) definir zones; b) determinar la seva composició; c) designar encarregats de zona i recaudador general (tolls?).

Salutacions
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

ZONES

Anau copiant aquesta distribució, aneu afegint zones si és necessari, però si us podeu adscriure a una d'elles, millor. Vull dir que copieu i aferreu a un nou missatge a messura que us aneu organitzant:

EZ= encarregat de Zona ; EG= encarregat general

EG= We love Sundays (tolls) ?? (no has de fer res, només que te duguin la pasta i pagar els premis)

INCA: Nottingham (EZ); Thevenin; Llosetina; Malreventis > TOT 12€
Els germans estan per algo, no? :lol:

BUNYOLA: Atl. Cocotin (EZ); > TOT 3€
Coco, t'ha tocat, per haver-te pronunciat :lol:

S'HORTA: Sporting S'Horta (EZ); > TOT 3€
Per exemple
...

Tenim 16 places per omplir amb les vostres candidatures i zones, al final de tot això "LA CÚPULA" de la COPA RETRUC decidirà reservant-se des d'ara el dret d'admissió. Si hi hagués gent nova que deixin la ID de l'equip i ens posarem en contacte.

ANAU MODIFICANT I POSTEANT AIXÒ. Quan estiguem organitzats procedirem a les recaptacions. ÀNIM, a veure si funciona. Per cert, TOLLS, fes el càlcul exacte del que necessitaríem per pagar els premis i en base això determina la quota necessària.
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

una pregunta a mi me gustaria participar pero no soy de mallorca como algunas sabran soy valenciano entonces... puedo participar igualmente???

TheBoss
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

mi ekipo es lokuraBossTEAM per si de cas
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Em sembla una proposta interessant, davant sa qual te vull agrair sa teva dedicació. Ara bé, com quasi tot, té avantatges i inconvenients. Entre les principals avantatges, jo hi veig:

- Hi haurà un contacte directe entre intermediaris
- Si els responsables s'hi impliquen, pot ser un bon mètode

Però hi veig més desavantatges:

- Durà una excessiva movilització per només abonar un euro per persona
- Pot ser un cristo contactar amb un i amb s'altre
- És molt més costós (tant en temps com en duros) respecte a altres sistemes, com per exemple el de transferència bancària
- Impossibilitat de dur-lo a terme amb usuaris de fora de Mallorca, com amb en boss

Per tant, sense desestimar-lo d'un principi, optaria per valorar més coses i després decidir.

Jo, per exemple, veig més viable crear un compte allà on fer-hi transferències. Així cada un va a nes seu banc habitual i fa la transferència còmodament.
O també (pels qui n'entenen, jo no) via paypal, que és molt net.

Això sí, per evitar problemes d'impagaments, fins que tothom no hagués pagat, no se comença sa copa. Això és una garantia de què qui quedi finalista, se'n duu es bote.

Tota proposta serà analitzada i en absolut lo que jo propòs ha de ser definitiu.

Besitos
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Ah, no hi he pensat: te volia dir que, atesa sa teva implicació, estaria bé (si vols) coadministrar sa copa juntament amb mi i amb en JJ, actualitzant resultats i ponyint per allà on hi hagi errades.

Gràcies :wink:
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

I bones! jo també mi apunt.

Uy quin rebumboriii, malreventis jo som de Campos. No sé dins quina zona me cau, jejeje. Si he d'anar a s'horta a pagar 3 euros me'n costarà 2 de venzina! i 2 euros més de telefonades per quedar (suposant que tengui movistar). jeje
bromes aparte, me pareix millor i més senzilla de realitzar la proposta de'n Tolls. Jo no havia anat mai a ne's banc però desde que estic a retruc.net ja mi he avesat, 15 eurets de camiseta, 5 eurets de torneo de cartes, 20 eurets de sopar... i ara 1 euret de copa retruc...
Realment crec que serà més cómodo anar a n'es banc.
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Perfecte, no hi ha res a dir, jo ho proposava d'aquesta forma perque tothom fes com a màxim un desplaçament/ any (no li veig massa dificultat, amb tots els meus respectes) o aprofités un desplaçament que tanmateix hagués de fer.

D'aquesta forma els usuaris ho deixen als EZ's i els EZ's en tenir-ho tot, a l' EG i fins a l'any següent, això sense tenir comptes oberts, ni comissions, ni titulars de compte,....

Però entenc que potser som tots un poc inmovilistes (carinyosament). Per exemple Bud, tu no passes mai per s'Horta o els de s'Horta per Campos? No pots passar un correu-e a l'EZ corresponent diguent-li que li deixaràs per exemple 3 euros (dins un sobre) dins la bústia? (cost 0 enfront del que tu comentaves). Amés sempre queda la opció de crear una altra zona. Entenc que lo fotut d'això és que no sé com estam geogràficament repartits, la veritat, i per això no sé si es poden formar zones ni còm. Estic segur que per exemple a Inca no hauria cap problema de fer-ho així, tant Llosetina com Thevenin, com jo (Muro) com per suposat Nottingham. El que ha d'estar molt clar aquí és l'organització perque tot funcioni bé.

Per jo és còmodo anar al banc a ficar la pasta però em sento un poc raro de fer una imposició de efectiu de 1 euro ò 3 euros al banc :oops: De totes formes a mi els dos sistemes em van bé. Reconec tanmateix que sí que hi hauria el problema dels externs (cas d'en Boss) que sempre es podria mirar de solventar per altres víes però bé, primer s'ha d'estar segur que lo altre pot anar bé.

Ah! i per cert Tolls, tenc feineta encara que no ho pareixi, com me suposo que tots vosaltres, però si et puc ajudar en qualque cosa estic a la teva disposició.
Malreventis l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2007 12:48, en total s’ha editat 4 vegades.
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

grasies per acordarte de mi malreventis jijij q tinc ganetes de jugarla!!!el q decidau vosaltres estara ben fet

TheBoss
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Boss, ben pensat potser fins i tot podries enviar els doblers per correu ordinari, ben dissimulat dins una carta amb les degudes precaucions (certificada o no) a una adreça concreta (el teu EZ assignat).

No sé, són idees.

El que està clar es que no es fa necessari sempre el contacte directe, basta una adreça i una bústia. Jo per si de cas, em poso mans a l'obra, aquí us deixo la meva adreça electrònica per que em poseu "el Team", la "ID" i la "població" on estau, just per mirar si és viable això o no (depen de si està molt escampat o no) angrec73@gmail.com tot d'una que ho tengui tot us ho comentaré.

Salutacions
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual

ok cap problema pera mi millor enviarlos per correu q anar a ingresarlos

TheBoss
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Millor dit, ho deixo tot en STAND BY a l'espera que decidiu el sistema. Potser vaig massa aviat. :roll:
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

jo trop k podem seguir amb u sistema tradicional d copa retruc, en el kual decidim fer un torneig "por amor al arte" i mos evitam aixi complicacions

jo es k som vago com a bon mallorki k som, i si dakesta forma funcionam... no importa afegiri coses

tmp vui dir k m molesti pagar 3 euros o lo k sigui, pero si per recaptar dobbers em d montar la gorda d EZs i no s k mes :S jjaj preferesc seguir igual com sempre (tot i k nomes duc una copa retruc disputada :think: )

i res mes a dir jajaja k a pollença ja s respira festa xD i no tenc u cap dins hattrick ara (k a mes, stam en pretemporada)

enga ido aixo bones festes!!
Respon