Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 311
Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00

Gràcies Wil, he intentat ser el millor contrincant possible però és clar, amb tan poc temps de vida d'aquest equip, té les seves limitacions. He mirat les estadístiques i no he tirat cap pic a porta, potser esperava poder comptar amb aquell extrem que es va lesionar el minut 11 per poder fer-te'n qualcuna per la teva banda dreta que era l'únic lloc on a priori veia que podia fer forat. El que passa també és que al pujar de revolucions el teu mig camp les ocasions del rival minven, no esperava tanta potència, més bé algo parescut al teu darrer partit (que ja n'hi ha) . Espectacular, sí senyor, m'ha agradat veure de totes formes que l'equip s'ha defensat bé tot i plantejar una alineació ofensiva (amb tres defenses només). En atac, confiava amb en Satta, que es va lesionar, i em va faltar posar un punta titular perque volia que entrenés un jovenet de 18 anys a punt de pujar a excel·lent d'anotació (G.Sucaet) i que ara mateix està molt baix de forma.

Estic content en línees generals excepte per la lesió. Me vaig precipitar, no vaig ser prudent, i l'he cagada. CONSELL a tots, NO POSEU MAI A JUGAR UN JUGADOR AMB MANCO DE 5 ACTUALITZACIONS DE FORMA A LES ESQUENES DESPRÉS D'UNA LESIÓ. PASADES AQUESTES 5 ACTUALITZACIONS, I ENCARA QUE DUGUIN "LA TIRITA", LES POSSIBILITATS DE LESIÓ SÓN MOLT MÉS BAIXES.

Esper contribuir amb la millora de tots ja que en el fons no competim entre nosaltres sinó més bé fem el front MALLORQUI de HT. FI D'AQUESTA EDICIÓ DE LA COPA RETRUC, esper haver animat un poquet aquest fòrum i que d'aquesta forma estigueu contents amb la meva participació. Si voleu comptar amb mí per a properes edicions, estic a la vostra disposició.

Salutacions a tots els equips i gràcies. Ha estat un plaer.

Giusseppe Sortatti :clap:
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Uep!! com anam?

Bé donar s'enhorabona al mestre _Will_, per la seva primera copa retruc.net, i a Malreventis pel seu boníssim paper arribant a la final.

Bé idoi aquí sa classificació final de sa travessa:

1er.- Malreventis (26 pts.)

2on.- UELlosetina (21 pts.)

3er.- jubamba - tolls - J_Jaume (20 pts.)

7é.- jaume_c (19 pts.)

8é.- bud_ice (18 pts.)

9é.- Tuxy (17 pts.)

10é.- Malgaroth - bassacoll - Verassa - cocotin (14 pts.)

Idoi ezto ez tó amigos!! A destacar sa copa per el senyor Malreventis que ha arrasat a n'aquesta primera edició i també als quatre farolillos que permi hauràn de fer un pensament de cara a sa pròxima edició!!

Au idoi, salut i molts d'anys a tots els Peres!! Verassa, ja mos convidaràs a sopar supós :few: :few: !!
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Ja he posat a tots els jugadors en venta a partir de 0€!!! Aprofitau... que n'hi ha un parell de bons que partiràn baratets...
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Jo ja m'he llevat un parell de vells de damunt. La veritat és que m'han fet perdre prestacions, però enguany a X en principi farem com en Hamilton que va dir "This year I want to learn from Fernando" mentres pensava "and I'll try to ficar-li una bona fava pes cul"

Heu vist el comentari que va fer aquesta setmana quan a n' Alonso li va fallar el cotxe "No me vaig donar compte de res, només vaig veure que li sortia un poc de fum del cotxe i que se n'anava cap a boxes" .... ???? :||: :||: :||: i qué més vols veure beneit!!! :liar: :liar:

Ja se li espenyará res a aquest ja. El que passa és que només li interessa ser el primer de l'equip i galtejar al company.

NOTA: no nego que sigui bon pilot. Però és beneit.
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

jo e posat a la venta a nu meu extrem veterà d 3 estrelles, x si a algu li interessa :lol:
Piergiorgio Orlandi (41019232)
30 anys, notable de forma, saludable
Un noi malintencionat que és estable i deshonest.
Té un nivell pobre d'experiència i pobre de lideratge.

Nacionalitat: Italia
Índex del total de qualitats (TSI): 450
Sou: 672 €/setmana inclou un 20% extra
Propietari: U moros den Dragut
Amonestacions: 1
Lesions: Cap

Resistència: excel·lent Porteria: desastrós
Creativitat: insuficient Passades: insuficient
Extrem: acceptable Defensa: dèbil
Anotació: desastrós Pilota aturada: dèbil

Gols a la seva carrera: 4
Hattricks a la seva carrera: 0
Gols aquesta lliga: 0
Gols aquesta copa: 0

u preu d sortida es d 7000, o sigui k no es molt car, acaba dia 7 a ls 18

au ido, mem si plouen ofertes :few:
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

No és un mal extrem, és el perfil d'extrem que jo tenc de reserva (es meus reserves encara són maaaagres...)

Bé, ja podeu mirar (en cas de què hagueu pujat o baixat) quin grup vos tocarà a alltid: http://alltid.org

Simplement vos cercau i ja podeu veure més o menos com està es panorama. Jo he suat quan he vist es meu...

I per anar preparant es tema, he venut a nes borino de davant i m'he pillat un bitxo sobrenatural pes migcamp. Mem com surt es negoci.

Besos guapos

pd: wil, has fet calaix així mateix?
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

No parleu de compres i vendes que estic negre. Apuntau-vos 1000 vegades "no vendré jugadors recen acabada la lliga", está molt mort el mercat, ningú compra, tothom és a la platja. Bé, referent als grups d'ascens, jo ja tenc més o manco clar on vaig, encara que no m'ho diu 100%, em diu tres grups diferents però m'assigna un que suposo que és el més probable.

Ara a recuperar-se de les ferides d'aquest any i a rearmar els equips com bonament les vostres economies us deixin, la meva -177.000 y baixant.
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

6 millonets... i ja n'he pulit un :(

Ara no se com enfocar ses compres... però permi me faré un equip (en sa mida que pugui) per jugar a sa contra, ja pas de tenir migcamp...

Saps que passa? Que me comença a avorrir! I es que ja duc 4 anys jugant a això, eh??? :mrgreen:
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Bueno ja s'està perfilant sa nova temporada a Nottingham. Tenia doblers guardats per a s'entrenador... però ara a final de temporada es troben uns chollos... al manco per equips del meu perfil. Bueno supòs que en començar sa lliga sira es moment de vendre (sa gent haura cobrat els prèmis) i em recuperaré econòmicament. Ara estic debers uns -147000, i ja veis com està es meu germà, mos ve de famili sa gastera... Tenc a 3 joves que a meitat de temporada seran excelents de creativitat amb acceptable de passades i supòs , que amb la venta de dos d'ells faré un poc de calaix.Mem que trobau d'una de les incorporacions que he duit, no m'ha sortit gaire cara per lo que és, pens. Segons el HO com a davanter defensiu pot jugar i me suma mig del camp. Li falta entrenar condició i un poc d'anotació (gran putada pq jo entren creativitat) Allá va:

Jason Lukas Schwarzaeugl (71224563) [Afegir aquest jugador als favorits] 1
25 anys, dèbil de forma, tocat, però entrena
Un noi agradable que és calmat i honest.
Té un nivell pobre d'experiència i pobre de lideratge.

Nacionalitat: flag Deutschland
Índex del total de qualitats (TSI): 1 020

Resistència: horrible Porteria: desastrós
Creativitat: acceptable Passades: excel·lent
Extrem: horrible Defensa: insuficient
Anotació: acceptable Pilota aturada: horrible
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Síiiiiii, ja tornam a tenir cash, i es que hem cobrat els premis de les classificacions de la temporada anterior, quotes de soci i premi per ascens. Amés m'han comunicat el grup al que vaig i estic contentíssim perque crec que és un dels més assequibles dels qeu podia anar X.4086, en principi estava assignat a l' X.2748 però era bastant més xungo. Si això és definitiu, crec que aquesta temporada puc tornar a lluitar per l'ascens a IX.

- LA FAMILIA Sortatti ha sigutto corresponditta per il comité, la pistola en la sienna de ieri al Pressidenti ha feto que donari il millore gruppo per la nostra squadra, je, je, ben fetto, ben fetto, ...

- Sssshhhhhh!!! que per qui deambula molta genti i ti poden sentire!!!

Ara prometo anar per a l'entrenador. :clap:
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dc. feb. 16, 2005 0:00
Ubicació: Pollença

ido ara k ia pasta pots comprar u meu extrem :D
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Malgaroth ha escrit:ra estic debers uns -147000, i ja veis com està es meu germà, mos ve de famili sa gastera...
:mrgreen: :mrgreen:

D'això se tracta, de gastar ara i de vendre a principi de temporada. Jo cerc un porteret destacat tirant cap a brillant espanyol per menos de 600000 eurets i ho pas puta...
Imatge
Malreventis
Truquer asidu
Truquer asidu

Jaume, cobrar algo, no és sinònim de tenir pasta, també potser sinònim de minvar deute com és el meu cas. De totes formes crec que els extrems ara mateix els tenc ben coberts.

Gràcies als premis he pogut baixar fins a -111.000, això és una caponada de gall. En no res estaré en positiu donat que consider que em sobren 5 jugadors i això significa que tenc actiu suficient per rescabalar això.

En cas de posar-me en positiu, seria la primera vegada després de una temporada i mitja visquent aprop i fins i tot per damunt dels -200.000. Tanmateix això és transitori pq si es dona el cas, aquesta temporada ha de ser la del canvi d'entrenador i la de remodelació de l'estadi (m'agrada viure enfangat). Esper no acusar-ho en lliga.
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

una pregunta per a un novell a hattrick la temporada comença com a semptember? aaa i fareu un altra copa??? se pot participar?? adeuu

TheBoss
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Sa temporada comença d'aquí a dues setmanes i en dura 14.
En breu començarem els preparatius de sa cinquena edició de sa copa retruc, així que els qui hi vulguin participar ja ho poden anar dient.

No estaria gens malament (i ja ho hem proposat anteriorment) fer un calaixet a raó d'euro per persona i pagar tres mesos de supporter a nes dos finalistes.
Això sí, prèvies normes ja que sinó hi haurà usuaris amb clara avantatge.

Vos ho deix en ses vostres mans.
Imatge
Respon