Jo al final no vull llom al cabrales.
Si se pot canviar apuntam broxeta d' anfós.
Deew!
Començals al sopar de dia 14
mem dues coses:
en xame vol- piteres de pollastre amb gambes.
i na kate22- ja havia triat pero mem si pot canviar.vol broxeta d'anfos.
aixo si se pot. gracies.
en xame vol- piteres de pollastre amb gambes.
i na kate22- ja havia triat pero mem si pot canviar.vol broxeta d'anfos.
aixo si se pot. gracies.
Molt bones , mem , si no ia res de nou ,de moment serem 3:
en clepin , en tonio i en cocotin i tots 3 volem porcella rostida
en clepin , en tonio i en cocotin i tots 3 volem porcella rostida
- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Per mi tampoc podrà esser, sa meva dona felanitxera també va esser cavallet, fa ja es seus anys, i també vol anar a aquesta festa que han preparat, por lo que qualqú ha de quedar amb sos nins.......
Bastant de greu me sap, pero que hi ferem !

Ahh, jo havia de recollir sa camiseta de´n Lafaltaenvide, per lo que sa seva i sa meva ja les recollirà qualqú.
Que disfruteu com sempre !!

Bones, dia 14 son ses festes de Sa Ràpita. Ja es tradició a casa meva que aquest dia hi ha un sopar familiar. Així que jo tampoc podré venir a sopar.
Havia pensat que alomillor passaria després... però sireu a Petra i ufff... no sé si después d'haver vist els focs que seran a les 00.30.... tendré coratge de fer tan de camí.
Jo vaig comanar una camiseta... Hi ha algú que visqui aprop de campos?? jejeje heu dic perque sa la quedi ell i jo ja l'aniria a buscar on fos.
saluuut
Havia pensat que alomillor passaria després... però sireu a Petra i ufff... no sé si después d'haver vist els focs que seran a les 00.30.... tendré coratge de fer tan de camí.
Jo vaig comanar una camiseta... Hi ha algú que visqui aprop de campos?? jejeje heu dic perque sa la quedi ell i jo ja l'aniria a buscar on fos.
saluuut
gràcies queralbs, t'enviaré un correu per concretar.
serà la primera gran quedada que me perdré... esper que en facem moltes més.
serà la primera gran quedada que me perdré... esper que en facem moltes més.
Bones, en venta"iol" i jo tambe vendrem, i deixare es pedido en pla americá, per jo un nº13 i en venta"iol" me diu que vol un nº 5.
pd: jo crec que en tiano despres de voure aquest missatge posará enmarxa es plan "B" i podra arreglar sa cosa per venir a sopar en noltros.
!aaaaaaaaamosssssssss hombreeeeeeee¡¡¡¡¡. (tia, me diu en venta que si ve "ella" en representacio teva tampoc passa res.
ara enserio tia, arregleu tio ke tu pots.
mos veim per alla!!..VULL.
pd: jo crec que en tiano despres de voure aquest missatge posará enmarxa es plan "B" i podra arreglar sa cosa per venir a sopar en noltros.
!aaaaaaaaamosssssssss hombreeeeeeee¡¡¡¡¡. (tia, me diu en venta que si ve "ella" en representacio teva tampoc passa res.
ara enserio tia, arregleu tio ke tu pots.
mos veim per alla!!..VULL.
- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Ostiiiii Xorrecotttt, pero si ets un bruixot (com n´ayayay)!!
Avui vespre s´ha girada sa truita a ca nostra....Ara resulta que si que puc venir!
(....Es nins quedaran amb sos sogres).
Au jo voldré Piteres de pollastre amb gambes,que no les he provades...mmmmm!!
Apunteu aviat no sigui cosa que....

Avui vespre s´ha girada sa truita a ca nostra....Ara resulta que si que puc venir!

Au jo voldré Piteres de pollastre amb gambes,que no les he provades...mmmmm!!

Apunteu aviat no sigui cosa que....
- CAMAIOTsemar
- Truquer novell
- Entrades: 13
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 0:00
- Ubicació: llucmajor
Ido tambe me podeu apunta que si no ahia res de nou vendre , el menu meu sera Camaiot en salsa roquefort
.Be millo sera que sigui, POP amb CEBA.
P.D. Lo de ses camisetes no se com es fa per tenirles,de totes maneres a de teni unes cuantes xxxxxxx, jajajajajaja.Be ja me direu coses.

P.D. Lo de ses camisetes no se com es fa per tenirles,de totes maneres a de teni unes cuantes xxxxxxx, jajajajajaja.Be ja me direu coses.
- Queralbs
- Truquer fix
- Entrades: 1223
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: ses salines
- Contacta:
Així m'agrada CAMAIOTsemar!
El fet de conèixer-nos en persona ens dóna més confiança a l'hora de jugar.
Ara, això de la camiseta me sap greu però t'has decidit massa tard, ja fa temps que va acabar el termini per comanar-les i fer l'ingrés, segurament ja estan fetes. Haurà de ser en una altra ocasió.
Au idò, fins dissabte. Salut!
El fet de conèixer-nos en persona ens dóna més confiança a l'hora de jugar.
Ara, això de la camiseta me sap greu però t'has decidit massa tard, ja fa temps que va acabar el termini per comanar-les i fer l'ingrés, segurament ja estan fetes. Haurà de ser en una altra ocasió.
Au idò, fins dissabte. Salut!

Efectivament Queralbs per ara som 42. Bé, penjo una llisteta amb tots els que serem i els plats que ha triat cada un per a què pogueu comprovar que no ens haguen errat.
Per cert, els que no vos heu apuntat encara teniu fins dimarts.

Au, fins dissabte

Per cert, els que no vos heu apuntat encara teniu fins dimarts.

Au, fins dissabte