Eis que passa hattriqueros? s'ha acabat sa fase regulaar i ningú diu rees!
pues jo vull donar s'enhorabona als 4 equipos que han passat a semis. sobretot a aubercoks que m'ha gonyat aquest darrer partit.
Vos desig a tots moolta sort i que guanyi es millor!
per sa meva part... només puc dir que esper mantenir-me a sa lliga a sisena i mos veim a sa V copa retruc!!
Hattrick
Darrera jornada de sa copa,ja tenim es 4 equips que jugaran ses semifinals,enhorabona a tots.
GRUP - A
Sporting s'Horta : MALREVENTIS F.C. - 1 - 6 -
Partit de sa jornada des grup A,es 2 equips sa jugaven es pasar a semis i s'equip clasificat a estat es debutant i revalacio MALREVENTIS F.C.,que a apallissat a domicili a nes favorit Sporting s'Horta.Superioritat total de MALREVENTIS.
4 ocasions per Sporting s'Horta i 8 per MALREVENTIS F.C.
Llosetina : Nottingham Presa - 2 - 2 -
No se jugaven res cap des 2 equips,parit igualat i empat just a nes derbi inquero.
5 ocasions per Llosetina i 6 per Nottingham Presa
Thevenin : mundowil - 0 - 6 -
Molt dificil o tenia en tuxy per gonyar a s'equpas den wil,superioritat total de mundowil.
0 ocasions per Thevenin i 8 per mundowil
CLASIFICACIO:
1. mundowil.com -------- 15
2. MALREVENTIS, F.C.---- 9
3. Sporting s'Horta -------- 7
4. Thevenin SFC - 6
5. Nottingham Presa ------ 4
6. Llosetina F.C. ------------2
mundowil.com i MALREVENTIS, F.C jugaran ses semifinals.
mundowil.com a gonyat es 5 partits amb 28 gols a favor,mes de 5 gols per partit i tan sols 1 en contra.
MALREVENTIS, F.C ,debutant i equip revelacio,amb tota justici a conseguit es pase a semis.
GRUP - B
Auberkoks : Pitagoras - 5 - 3 -
Sa jugaven es pasar a semis es 2 equips i contrapronostic es Auberkoks a gonyat i queda primer des grup B,resultat sorpresa si miram ses clasificacions que treuen es 2 equips,partit molt emocionant on Auberkoks a nes darrers 15 minuts a donat sa volta a nes marcador i sa enduit es partit.
5 ocasions per Auberkoks i 3 per Pitagoras ( 100% de efictivitat des 2 equips )
Sorterri : At Cocotin -1 - 4 -
Victoria a domicili i contrapronostic des cocotins a sorterri que via de gonyar per asegurarse sa clasificacio i que amb es resultat negatiu de s'equip den tolls,aconsegueix sa clasificacio per semis,partit on sa primera part va eser per cocotins i sa segona per Sorterri,amb mes efectivitat per cocotins.
4 ocasions per Sorterri i 5 per At Cocotin
U moros den Dragut : Sundays - 3- 2
Com tot es partits des grup b,sorpresa,victoria inesperada de U moros que no se jugava res , Sèquip den tolls via de master gonyar per clasificarse i no a pogut gonyar,partit molt disputat.
5 ocasions per U moros den Dragut i 3 per Sundays
CLASIFICACIO:
1. Auberkoks---------10
2. Sorterri--------------9
3. Pitagoras_Power ----7
4. We Love Sundays----7
5. Atletico Cocotin ------5
6. U moros den Dragut -4
Auberkoks i Sorterri jugaran ses semifinals.
Es 2 favorits Pitagoras_Power i We Love Sundays,san quedat a ses portes.
SEMIFINALS :
mundowil.com - : - Sorterri - Es clar favorit es mundowil.
MALREVENTIS, F.C. - : - Auberkoks -Pot pasar cuolsevol cosa.
GRUP - A
Sporting s'Horta : MALREVENTIS F.C. - 1 - 6 -
Partit de sa jornada des grup A,es 2 equips sa jugaven es pasar a semis i s'equip clasificat a estat es debutant i revalacio MALREVENTIS F.C.,que a apallissat a domicili a nes favorit Sporting s'Horta.Superioritat total de MALREVENTIS.
4 ocasions per Sporting s'Horta i 8 per MALREVENTIS F.C.
Llosetina : Nottingham Presa - 2 - 2 -
No se jugaven res cap des 2 equips,parit igualat i empat just a nes derbi inquero.
5 ocasions per Llosetina i 6 per Nottingham Presa
Thevenin : mundowil - 0 - 6 -
Molt dificil o tenia en tuxy per gonyar a s'equpas den wil,superioritat total de mundowil.
0 ocasions per Thevenin i 8 per mundowil
CLASIFICACIO:
1. mundowil.com -------- 15
2. MALREVENTIS, F.C.---- 9
3. Sporting s'Horta -------- 7
4. Thevenin SFC - 6
5. Nottingham Presa ------ 4
6. Llosetina F.C. ------------2
mundowil.com i MALREVENTIS, F.C jugaran ses semifinals.
mundowil.com a gonyat es 5 partits amb 28 gols a favor,mes de 5 gols per partit i tan sols 1 en contra.
MALREVENTIS, F.C ,debutant i equip revelacio,amb tota justici a conseguit es pase a semis.
GRUP - B
Auberkoks : Pitagoras - 5 - 3 -
Sa jugaven es pasar a semis es 2 equips i contrapronostic es Auberkoks a gonyat i queda primer des grup B,resultat sorpresa si miram ses clasificacions que treuen es 2 equips,partit molt emocionant on Auberkoks a nes darrers 15 minuts a donat sa volta a nes marcador i sa enduit es partit.
5 ocasions per Auberkoks i 3 per Pitagoras ( 100% de efictivitat des 2 equips )
Sorterri : At Cocotin -1 - 4 -
Victoria a domicili i contrapronostic des cocotins a sorterri que via de gonyar per asegurarse sa clasificacio i que amb es resultat negatiu de s'equip den tolls,aconsegueix sa clasificacio per semis,partit on sa primera part va eser per cocotins i sa segona per Sorterri,amb mes efectivitat per cocotins.
4 ocasions per Sorterri i 5 per At Cocotin
U moros den Dragut : Sundays - 3- 2
Com tot es partits des grup b,sorpresa,victoria inesperada de U moros que no se jugava res , Sèquip den tolls via de master gonyar per clasificarse i no a pogut gonyar,partit molt disputat.
5 ocasions per U moros den Dragut i 3 per Sundays
CLASIFICACIO:
1. Auberkoks---------10
2. Sorterri--------------9
3. Pitagoras_Power ----7
4. We Love Sundays----7
5. Atletico Cocotin ------5
6. U moros den Dragut -4
Auberkoks i Sorterri jugaran ses semifinals.
Es 2 favorits Pitagoras_Power i We Love Sundays,san quedat a ses portes.
SEMIFINALS :
mundowil.com - : - Sorterri - Es clar favorit es mundowil.
MALREVENTIS, F.C. - : - Auberkoks -Pot pasar cuolsevol cosa.
Aaahhh, m'han ferit s'ala!! Quina puta pallissa que me vàren fotre, dio mio!!
Enhorabona a totes ses classificades per a semis, menos a una, bassacolleta que dus una puta lllet que fas oi,...
Au, classificació de sa travessa:
1er.- Malreventis (22 pts.)
2on.- jubamba (19 pts.)
3er.- UELlosetina (18 pts.)
4rt.- jaume_c - tolls - J_Jaume (17 pts.)
7é.- Tuxy - bud_ice (16 pts.)
9é.- Malgaroth - bassacoll - Verassa - cocotin (12 pts.)
Bé lo de sempre, si me equivocat,... mala sort, es notari ja ha firmat sa classificació
!!
Salut!!
Enhorabona a totes ses classificades per a semis, menos a una, bassacolleta que dus una puta lllet que fas oi,...
Au, classificació de sa travessa:
1er.- Malreventis (22 pts.)
2on.- jubamba (19 pts.)
3er.- UELlosetina (18 pts.)
4rt.- jaume_c - tolls - J_Jaume (17 pts.)
7é.- Tuxy - bud_ice (16 pts.)
9é.- Malgaroth - bassacoll - Verassa - cocotin (12 pts.)
Bé lo de sempre, si me equivocat,... mala sort, es notari ja ha firmat sa classificació

Salut!!
mare meva, ki o agues dit k gonyas u darrer partit xD, sorprenent sorprenent... tmp mesperava vore a un ekip d XI com es malreventis arribar a les semis, gonyant a tot un Sporting s'Horta d VII...
bueno, sort als semifinalistes i mem si trn a participar a la proxima copa retruc
bueno, sort als semifinalistes i mem si trn a participar a la proxima copa retruc
bueno bueno, molta sort he duit, perque no feia contes perdre contra en cocotin, pero me va pegar una bona pallissa. Enhorabona als quatre classificats per semis i molta sort (no crec que guanyi ni amb molta sort!!!!)
idoi ja soc a semis! no mo hagues imaginat mai am sos equipos que me varen tocar a nes meu grup arribar a ses semis i menys com a primer. Crec que ho pasarem puta per guanyar a nes Malreventis, pero ja ho veurem va dir es cego.
Be ja que i som farem sa quiniela que sempre la faiga darrera hora:
mundowil.com 4 : 1 Sorterri
MALREVENTIS, F.C. 2 : 3 Auberkoks
Adeu i sort a nes altres semifinalistes!
Be ja que i som farem sa quiniela que sempre la faiga darrera hora:
mundowil.com 4 : 1 Sorterri
MALREVENTIS, F.C. 2 : 3 Auberkoks
Adeu i sort a nes altres semifinalistes!
Òstia puta que sa setmana passada no vaig fer quiniela, es veu que a jo me falta tot es temps que li sobra a nes meu germà jejejeje... No obstant, "LA FAMILIA" està molt orgullosa del pas de MALREVENTIS a semifinals. També vull donar sa meva enhorabona a tots els equips classificats.
RESPOSTA A MALREVENTIS:
Io he estato un poco frustrati con las lesionis qüesta temporata, pero Nottingham esta envianti a tuti los jugadores viejichis a la residencia "Miquel Mir" que nos ha feto el alcalde. Eramos una associatoni casi muerta (molta deuda), pero he estimato que en dua temporata volveremos a estar a un gran nivelici. He enviato a due sicarios a buscarme un buen preparador per venir a entrenare a mio equipo. Los nuevos jugadores ya empiezan a sentirse implicato en "LA FAMILIA" i auguro resultatos a medio plazo. Estamos preparando las bases para el nuevo proyecto del Nottingham, per a que "LA FAMILIA" Pugui estare orgullosa.
FDO. GUIDO MALGAROTHI.
RESPOSTA A MALREVENTIS:
Io he estato un poco frustrati con las lesionis qüesta temporata, pero Nottingham esta envianti a tuti los jugadores viejichis a la residencia "Miquel Mir" que nos ha feto el alcalde. Eramos una associatoni casi muerta (molta deuda), pero he estimato que en dua temporata volveremos a estar a un gran nivelici. He enviato a due sicarios a buscarme un buen preparador per venir a entrenare a mio equipo. Los nuevos jugadores ya empiezan a sentirse implicato en "LA FAMILIA" i auguro resultatos a medio plazo. Estamos preparando las bases para el nuevo proyecto del Nottingham, per a que "LA FAMILIA" Pugui estare orgullosa.
FDO. GUIDO MALGAROTHI.
APOSTES
mundowil.com - : - Sorterri - 4-0. Clara aposta cap a mundowil, que possiblement sigui qui guanyi el campionat
MALREVENTIS, F.C. - : - Auberkoks - 3-1. Giuseppe Sortatti és un estudios de Hattrick i no m'extranyaria que arrives a sa final. A part, hem d'apostar per "LA FAMILIA".
mundowil.com - : - Sorterri - 4-0. Clara aposta cap a mundowil, que possiblement sigui qui guanyi el campionat
MALREVENTIS, F.C. - : - Auberkoks - 3-1. Giuseppe Sortatti és un estudios de Hattrick i no m'extranyaria que arrives a sa final. A part, hem d'apostar per "LA FAMILIA".
Per cert, o gran reporter Cocotin. S'empat va ser a 3. En Harri Uttuu d'es collons d'en Llosetina men va fiblar 3, sempre em marca un parell quan juga contra jo aquest del Llosetina, quin reputa...
- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Questa familia CALZONE sei "Collonuta", no penso Malgarotti que il tuo equipo fae una merda de calcio-retruc-cup, en Malreventi ha siguto plantejato que ha estato un accidenti.
Bono, estic fins els collons dels italians aquests dels nassos. Estic molt content de la classificació de MALREVENTIS per las semis de la Retruc Cup. Intentaré dignificar l'esforç que ha fet fins ara el club, això sí, cal dir que tenc un equip bastant homogeni per la qual cosa el potencial de l'equip titular respecte del suplent em varia mínimament. Així mateix he de confessar que davant s' Horta vaig utilitzar dues peces claus del meu equip (he pecat, però que gust que dona pecar quan guanyes) i potser per això vaig obtenir tan bones prestacions.
FELICITO, COM FEU TOTS, ALS CLASSIFICATS
I TAMBÉ ALS QUE NO, i segueixo reivindicant la cup a l'equip més ESPORTIU (ni una targeta!!, estic orgullós!!). Gràcies Hortarrins per no lesionar-me a cap jugador, ja que estic decidint en aquestes 3 jornades la primera plaça. Salutacions.
Bono, estic fins els collons dels italians aquests dels nassos. Estic molt content de la classificació de MALREVENTIS per las semis de la Retruc Cup. Intentaré dignificar l'esforç que ha fet fins ara el club, això sí, cal dir que tenc un equip bastant homogeni per la qual cosa el potencial de l'equip titular respecte del suplent em varia mínimament. Així mateix he de confessar que davant s' Horta vaig utilitzar dues peces claus del meu equip (he pecat, però que gust que dona pecar quan guanyes) i potser per això vaig obtenir tan bones prestacions.

Es ve Malga , sorry
Bé, enhorabona a nes classificats per ses semis. M'alegra veure que els teòricament superiors hem fet aigo, això dóna vidilla a sa copa.
No sé si fer pronòstics, per ses quinieles ja s'ha comprovat que sóc un negat... Abans en feia, i si treia un 8 podia donar gràcies.
Wil, comporta't...
No sé si fer pronòstics, per ses quinieles ja s'ha comprovat que sóc un negat... Abans en feia, i si treia un 8 podia donar gràcies.
Wil, comporta't...

- Malreventis
- Truquer asidu
Lo vostro és vici, eh? mira que fer quinieles a les semis... Bé mirarem de rematar la feina encara que serà molt difícil passar d'aquí per un modest de onzena div. (he escrit agafant el paper de víctima que me correspon). Els Auberkoks de'n Jubamba tenen ganes de guerra i procurarem donar-n'hi pel bé de la Copa peró no prometo res, depen de com vengui aquesta jornada de lliga en la que malgrat estar classificat m'hi jugo el primer lloc de grup:
mundowil.com 5 : 2 Sorterri
MALREVENTIS, F.C. 2 : 4 Auberkoks
En bastar basta.
mundowil.com 5 : 2 Sorterri
MALREVENTIS, F.C. 2 : 4 Auberkoks
En bastar basta.
- Malreventis
- Truquer asidu
He estat espiant un poc els Auberkoks i veig que em falten uns vint i pico HStats per agafarlo. Des d'aquí vull fer una colecta per si a qualcú n'hi sobren. Per donar sa talla no me quedarà més remei que intentar posar-ho tot i quan dic tot és tot, fins i tot l'utiller recolzat a la porteria rival per si un balón "necessita" una sempenteta. TUXY!!! allà va es fullero!!! 

L'esperit fullero, si surt es temible, uuuuuuh, xDDDD. Jo com malgaroth he badat, maleits examens no vaig fer quiniela pero bueno mala zuerte. Sa de ses semis si q la faig:
mundowil.com 5 : 0 Sorterri
MALREVENTIS, F.C. 3 : 3 Auberkoks (gonyara auberkoks per penals)
A se queda.
Salut i frit de matances.
mundowil.com 5 : 0 Sorterri
MALREVENTIS, F.C. 3 : 3 Auberkoks (gonyara auberkoks per penals)
A se queda.
Salut i frit de matances.