mmmmmm bueno.
Permi que si enlloc de dedicar-me a reflexionar sobre invertir o no en cantera m'hagués mirat més segons quins temes de s'examen sa cosa hagués anat millor avui
JJ, està clar que tu has de seguir endavant amb sa vella, jo de moment les altern però aviat es calaix farà que en deixi una de ses dues.
Au al·lots, ja he pujat. Ara me toca rebre bufetades a VI.
Per anar perfilant s'equip de l'any que ve, comencen ses vendes:
Ludomił Węglowski (93719480) 21 anys, acceptable de forma, saludable
Parlo Polski!
Un noi agradable que és temperamental i honest.
Té un nivell pobre d'experiència i insuficient de lideratge.
Nacionalitat: Polska
Índex del total de qualitats (TSI): 45 090
Sou: 16 488 €/setmana inclou un 20% extra
Propietari: We Love Sundays
Amonestacions: 0
Lesions: Cap
jo tambe estic apunt de cantar l'aliron, si la jornada k ve guany, ja sere nou ekip d IX divisió!! M'enfrent al 2n, k es a 6 punts d jo, es a dir k quasi tenc l'ascens assegurat tot i k perdi el partit.
vist k aki la gent fa publicitat de les seves vendes, aviat n posare un dels meus a la venta
per cert... enhorabona a en tolls per aver pujat a VI... esper colke dia arribari jeej
Enhorabona tolls,vaja temporada excelent que has fet,mem si gastas una part de aquest dineral que segur que tens i fas una bona temporada a VI,que putes bona lo que has de fer es pujar a V,esper que te vai tot be.
Un saludo
Tolls, aquesta pàgina que dius jo la vaig estar mirant i resulta que cada setmana et va canviant el grup allà on es suposa que aniràs a parar. Ella mateixa ja et diu que els resultats no son fiables fins que no s'ha jugat la jornada 14. Si jo anés al grup que em diu ara, per potencial seria segon d'aquest grup o sigui que ja m'aniria bé
Lo dit, molta de sort a tots els que pujau, perquè això també és important, depenent d'on caus puges més aviat o no.
Enhorabona Tolls! Esper que a sisena te vagi millor que a mí... de moment no te puc comprar es jugador, estic en fase d'ahorro.
Després de dues victories consecutives ja no vaig darrer de sa lliga!! ara vaig sèptim! jijiji, i enpatat amb so 6! mem si encara me salvaré... Si me salv m'agradaria topar-te a sa meva lliga tolls jejeje
Dimenge 10/06/07, reunió entre la cúpula de LA FAMILIA, d'una banda en Guido Malgarotti, Capo del clan del Nord, de l'altra en Giusseppe Sortatti, l'amo del Sud:
- Guido, la tua partizipazione a la Copa m'ha decebuto, no n'ha dignificato a LA FAMILIA. Ma lo massimammente importanti sei anare a semifinale. La tua squadra ha fracassato. - digué Giusseppe amb semblant sèrio.
- Non se que ha passatto. Tutto lo iocadore vello han tinguto lessioni queste anno, i lo iovene me surten per la notte. Sei una merda. Ja he començato el Plan Renove. - contestà en Malgarotti encès.
- Ti comunico que he enviato a Fabrizzio a Sant Salvador i a Luiggi a Cura per vigilare l'intrenamento de S'horta amb unno buono prismaticci. La Direttiva pensa que je sonno al Puig Major, emprenyatto, després que m'han enviatto a un Talaiot de S'Horta como bienvenutta. - informà Giusseppe al germà entre assentiments d'aquell.
- LA FAMILIA CALZONE ti necessita per tenire un representanti a la semifinale. - torna a dir Malgarotti una mica avergonyit per no ser ell el que pogués entrar.
I arribà el dia del partit. La gespa estava banyada, senyal que el rival volia velocitat probablement per jugar al contraatac. Hi havia una gentada a les grades donat que vàrem saber després que la Directiva havia convidat a tota la comarca a entrar gratis i a participar en el sorteig de dues someretes 4x4 de raça s'Hortarrina. Era impressionant. El rival va botar al camp i ens va semblar que venien com un poc inflats, fins i tot ens va semblar que havíem vist al porter titular sortir al terreny de joc amb un "palillo" a la boca!, increible. Més tard vàrem esbrinar que la Directiva, per quedar bé amb l'equip i motivar-los els havia convidat a dinar d'arrós pobler i porcella. Aaaaaaah, ara ens explicam aquells bots dels jugadors al camp com si volguessin rematar un balón que no hi era, eren els rots del pebre bó!!! I aquell bidonet que posaba nosequé de Pina, pareix esser que eren herbes dolces d'aquell maco llogaret mallorquí. Bé, que amb aquest panorama, amb tots els rivals tocant-se la panxa i diguent "no puc més, estic que rebent" i coses així, la tàctica de Malreventis va sortir a la perfecció. Au idò!!