Sobre el nou Compte Club Retruc

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

La_falt ha escrit:
2º els 30 euros et donen dret a un nick, que pasa si en vols dos, perque per exemple jo men faig un i posem el cas que arribe al top , dificil pero no imposible, jeje, i me tinc que quedar sense jugar o jugant pocs trucs per no arriscar 16 punts totes les partides?

El problema més gran d'aquesta pàgina, pens jo que ha vengut degut a la (gran) quantitat de gent que pensa com tu (i no ho dic amb intenció d'ofendre) i que per això es fan els clons que desvirtuen el joc.
La gent a la que li agrada "jugar a truc" i no només competir no té necessitat de tenir més d'un nick i no es queden setmanes sense jugar per por a perdre punts.
Esta clar que si arribes al top i tens por a perdre i deixes de jugar o jugues amb un altre nick, estàs fent una acció impròpia (per no dir indigna) d'un Top 10.
El compte Club Retruc, pens jo, és una eina per a evitar això que tu dius que vols fer. Per tant, com pots entendre, no me pareix una condició que es pugui dur endavant.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

La_falt ha escrit:Un parell de dubtes

1º vullguera saber com es fara aquesta conversio, quin sera el mecanisme per escomenzar amb lo nou, ingres?, transferencia...?, sera inmediat poder jugar en pagar?..
De moment, diumenge, es llevaran els punts, i a mitjan setmana que ve s'obrirà una opció nova per poder-se registrar, i serà automàtic, però amb 1500 punts tots!
La_falt ha escrit: 2º els 30 euros et donen dret a un nick, que pasa si en vols dos, perque per exemple jo men faig un i posem el cas que arribe al top , dificil pero no imposible, jeje, i me tinc que quedar sense jugar o jugant pocs trucs per no arriscar 16 punts totes les partides?

Gracies per la atencio

P.D. Una bona idea seria, de asi a dos mesos de la posada en funcionament del ckud, que ja haura un top mes o manco serio, que vos pareixeria que qui consegueixca liderar se li regali un nick per poder seguir jugant i no per arribar a ser priner tindre que quedarte sense jugar tenint truquera. seria un gran alicient a banda dels punts. De totes formes no en ragalareu masa niks, en cuant es puta collonsdepuput es pose al cap, mem qui el menetga jajaja..
Be ja me direu
8O 8O 8O 8O 8O

Jo, es que estic amb els cabell drets, la_falt, amb tots els respectes i perdona si t'he ofès :wink:

Però si precisament la mesura aquesta ES PER EVITAR AIXÒ dels clons!!! tu imagina't que en Federer, en arribar al Nº 1 del ranking digues, val, ara no jug pus, ara jug com a "Refeder" per no perdre el primer lloc 8O 8O 8O La idea del CCR és que cadascú sigui cadascú, i si perds perque no et mereixes estar al top, mira, que hi farem... el top que tenim ara es totalment fictici i no és un referent real de qui sap jugar i qui no...

Ara només faltaria regalar un nick nou a qui arribi al top... sempre seria el mateix top: els 10 primers que arribin... que graciós :lol: :lol:

La_Falt, perdona si t'he ofès, repeteixo...

Salut!
Jaume.
estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

jajajaja,tuadena ara vola remgar per variar i no se q dir
bueno desitjar q tot vagi be de moment un saludo a tots i a disfrutar d'un joc q es nostro q a nes final es lo q mos agrada i si no es aixi mal asunto,bueno lo q puc dir es q grasis a naquesta pagina he conegut moltes persones q a lo millor mai hagues conegut i es tic super content,enhorabona jaumet una abrasada i grasis per sa feina q has feta i esper q lo q fasis seguesqui igual.bueno ara ja he tirat ses floretes
mmmmm i si o deixasim 15--9
jajajjaja
enga salut i forsa a tots
cagondena es q si jo no me queixas ja no seria nayayay caxis en tornar me posare uyuyuy mem com anira
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Queralbs ha escrit:Jugarà qui voldrà quan voldrà, sense obligacions i sense estres, que és molt dolent per a la salut. :wink:
Amb aquest raonament ja me basta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pater nostrum obrador ha escrit:i a mitjan setmana que ve s'obrirà una opció nova per poder-se registrar, i serà automàtic, però amb 1500 punts tots!
Entenc que amb el nick del que disposam i volguem jugar serà suficient, o haurem de crear-ne un de nou? :?: 8O
Imatge
Franco_El_Generalisimo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Contacta:

tenc una perdiu revetlera salta i canta de bon dematí vola qui ta vola tot es capvespre i va de cresque tota sa nit, la,la,la :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Che_que_bo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: València

Be, mestre jaume, de cap manera me ofens, en tot cas a segut jo que no he antes be el mecanisme del cambit. Jo nomes proposaba una idea de eixes que se me pasen perl cap a vegades :roll: , pero de cap manera proposaba aso per que tornarem a les epoques dels mil clons i tot aixo.

De fet jo soles dia de premiar al que fos capas de ser primer no per arribar al top, pero be no mes era una proposta, res mes i mai amb la intencio de que aquest nick regalat fora per fer embulls ni res d´aixo si no per seguir jugant amb ell de forma normal deixant el primer all dalt.

Ja veig que no es bona idea per tot aixo que digueu de desvirtuar la clasificacio i trobo que pot ser tingau rao, pero no era tan mala idea, no?,
:roll:

En fin res, Gracies per la atencio i salut per tots, ens veiem per el club.

P.D. En el nou club es millorara el tema grafic?, eh vist a nes forum algunes propostes molt interesants al respecte. :wink:

[/quote]
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

socrates ha escrit:Entenc que amb el nick del que disposam i volguem jugar serà suficient, o haurem de crear-ne un de nou? :?: 8O
El nick amb el qual es faci l'operació d'adhesió al CCR, serà el nick que disposarà d'autorització per entrar i jugar a les noves sales. Pot ser qualsevol dels actuals, no fa falta crear-ne cap de nou.
Imatge
mayal
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dt. set. 20, 2005 0:00
Ubicació: Sa pobla

Hola a tots es truquers, domés dir que jo tambè pens que ès una bona idea i vos don tot el meu recolzament, ja que així esper no trobar "esperpentos" a s'hora de jugar i poder passar gust de fer un truquet desprès de sopar, ja que jo no tenc sa possibilidad de baixar a nes bar per fer-ne un, mès que res perqué aquí no en tenen ni idea de lo que ès un truc.
Ara be, tenc un parell de dubtes que no m'han quedat massa clares:
1- Apartir de diumenge que pasarà amb el meu nick?? l'he de fer nou, el borraran i m'haure de tornar donar d'alta, com va això?
2- Si me don d'alta a nes club, tambè podrè jugar amb es mateix nick a ses sales que no son del club??
3- Com s'abonarà l'import?
4- Fara falta donar les meves dates personals?? (sa veritat es que no tec res per amagar, però sempre que puc evitar-ho, intent que com menys es sabiga de jo millor)
Moltes gràcies per endavant, feis bonda i bon truc
Un bon truc despres de sopar una copeta d'herbes i un bon montecristo, aixo es l'ostia!!!!!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Ho subscric.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

mayal ha escrit:
1- Apartir de diumenge que pasarà amb el meu nick?? l'he de fer nou, el borraran i m'haure de tornar donar d'alta, com va això?
Els nicks i registres cuntinuaran fins ara, res es tocarà, ningú s'haura de tornar a registrar. Simplement els punts volaran, volare, volare...
mayal ha escrit:
2- Si me don d'alta a nes club, tambè podrè jugar amb es mateix nick a ses sales que no son del club??
Si
mayal ha escrit:
3- Com s'abonarà l'import?
Mitjançant un procés automàtic i tarja de crèdit, segur senzill i automàtic. En 1 minut pots tenir el compte CCR
mayal ha escrit:
4- Fara falta donar les meves dates personals?? (sa veritat es que no tec res per amagar, però sempre que puc evitar-ho, intent que com menys es sabiga de jo millor)
Moltes gràcies per endavant, feis bonda i bon truc
No. Només en el moment de pagar, però ho tramet una empresa (PayPal) líder en el seu sector i fiable al 100%, nosaltres no rebem cap de les dades que poses en pagar.

Esper haver sigut clar
:wink:
parrus
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

el sistema de pago ukash servira?
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Contacta:

Ui, no el conec, no ho crec, però... :drool:
palacocos
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 0:00

[quote="mayal"]Hola a tots es truquers, domés dir que jo tambè pens que ès una bona idea i vos don tot el meu recolzament, ja que així esper no trobar "esperpentos" a s'hora de jugar i poder passar gust de fer un truquet desprès de sopar, ja que jo no tenc sa possibilidad de baixar a nes bar per fer-ne un, mès que res perqué aquí no en tenen ni idea de lo que ès un truc.

FANTASMA S´UNIC ESPERPENTO K HI HA PER AKI ETS TU!!!!!!!!!!!!!
JAJAJAJAJA

amic meu no t'enfadis pero si jugues amb esperpentos es pq vols, pq jo sempre trob bona gent per jugar
CAMAIOTsemar
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bones, vui dona el meu suport aquesta nova iniciativa de Retruc, ara bé la forma de pagament no és que m'agradi molt ja que donar les meves dades de la targeta per internet uuufffff.M´agraderia que reconsideréssiu
la forma de pagament per tranferencia bancària posant per exemple el Nick de qui fa la tranferencia.
Tambe pensava si tot això no es podria evitar controlant un poc les ip dels usuaris i els correus electronics dels qui es done d'alta??? i amb un parell de moderadors per les sales??.
Au va bon truc.
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

el top ten començara de 0 veritat?
Respon