Sobre el nou Compte Club Retruc

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Els arguments que es posen són els que realment hi ha, a no ser que es pensi que hi ha intencions ocultes, que per molt que se'n cerquin, no n'hi ha.

Aquesta serà un incentiu econòmic que col·lateralment permetrà abordar aspectes fins al moment problemàtics. Si es vol entendre, bé i, sinó, idò paciència.

I seria un negoci en sa mesura en la que el 100% dels serveis oferits fossin previ pagament, quan no és així. Moltíssims de programes gratuïts (vegi's sa vikipèdia mateixa) admeten gratificacions i, això, s'ha de veure com a tal. Si vols contribuir, collonut i, de no ser així, segueixes essent benvingut per jugar els trucs que et doni la gana.
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

tolls ha escrit:Els arguments que es posen són els que realment hi ha, a no ser que es pensi que hi ha intencions ocultes, que per molt que se'n cerquin, no n'hi ha.

Aquesta serà un incentiu econòmic que col·lateralment permetrà abordar aspectes fins al moment problemàtics. Si es vol entendre, bé i, sinó, idò paciència.

I seria un negoci en sa mesura en la que el 100% dels serveis oferits fossin previ pagament, quan no és així. Moltíssims de programes gratuïts (vegi's sa vikipèdia mateixa) admeten gratificacions i, això, s'ha de veure com a tal. Si vols contribuir, collonut i, de no ser així, segueixes essent benvingut per jugar els trucs que et doni la gana.
Per acabar amb açò tolls, dir-vos que la vostra feina així com el funcionament d'aquesta meravellosa pàgina és fenomenal i m'ha fet gaudir de molts bons trucs i us estic inmensament agraïts, açò és important de remarcar.

L'única cosa es que l'incentiu econòmic que has anomenat el trobo excessivament remunerat vist de forma global (tots els diners de tots els usuaris que paguin), ja que individualment és una misèria pagar açò a l'any. Però bé, sou els creadors i no obligueu a ningú a pagar ni apuntar-se, simplement voleu veure reconeguda la vostra feina i per tant que les coses funcionin bé, és totalment lògic, per tant us desitjo sort i que s'apunti un gran número de gent al club. Jo, no ho sé, suposo que faré els trucs que hem donin la gana de forma gratuïta o no, ja vorem si necessit els punts per motivar-me jeje :lol:

Adeu i sort en tot.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

cagondeu ara nam
jo xerr de es putes punts des collons
i me veniu amb saldos
auau
pero si senyor bud
un honor porer xerrar i jugar amb voste cualsevol dia,de lo q voste ma demostart q de jugar a truc en sap no i pos cap dupte,pero sigo insistiendo i no me siguis tant pilota coño.au dew
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Booones, mem si posam un poc d'ordre.

S'ha dit que el sistema de puntuació permetrà veure partides de COM A MAXIM 8-16, Que vol dir aixo? ido que una partida 8-16 equivaldra a una alctual de 3-21, ò 4-20. es a dir se vorà poques vegades.

Jo sempre he defensat que el sistema actual es massa exagerat, i trob que es nou pot ser bastant real, pensau que abans, si te tocava fer una partida, per un top ten 21-7, que es lo més normal, vol dir que si perds una partida, n'has de guanyar 3 per quedarte com estaves. Are com a máxim si es una partida 8-16, vol dir que hecessites guanyar 2 partides per cada perduda.

Però tot aixó se veurà damunt sa marxa, i com diu es mestre Obrador, sempre som a temps a canviar.

Au, no vos testresseu tant.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

ahhhh
un honor senyor esperdenya
voste q no diu mai res majudi a obrir es ulls a naquesta gent q no se quines matematiques emplea,grasis
hi ha un dit ben mallorqui tal com des truc xerram q diu:
QUI BON PEIX VOL MENJAR
O ES CUL SA DE BANYAR
O DOBLERS HA DE PAGAR
s'entiende
s'entiende
se sigue entendiendo
pues eso
caxis
jejej
q si no surt es caxis no som jo ale
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

jocfora ha escrit:S'ha dit que el sistema de puntuació permetrà veure partides de COM A MAXIM 8-16, Que vol dir aixo? ido que una partida 8-16 equivaldra a una alctual de 3-21, ò 4-20. es a dir se vorà poques vegades.
Caaaaaaaa, i això només vos ho trobau voltros que estau a l'èlit del truc. :wink: Els que som truquers de classe social mitja-baixa no veim aquesta puntada per lloc. :( :wink:
Queralbs ha escrit:Sòcrates, amb el nou sistema, no hi ha cap obligació de jugar, i per tant, tampoc no es restaran punts per no jugar.
Ni els del futur CCR top 10? Que la gent s'hi jeu molt. :P

Au, ja he arribat al missatge nº 82, el mundial del narankito on el crack Socrates va viure la seva millor etapa. :D
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

socrates ha escrit: Ni els del futur CCR top 10? Que la gent s'hi jeu molt. :P
A ningú, ni a aquests que dius. Jugarà qui voldrà quan voldrà, sense obligacions i sense estres, que és molt dolent per a la salut. :wink:
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

krusenstern_1977 ha escrit: (...) parlem del sou que hem de pagar a l'organitzador per mantindre açò no? així és un servei i un negoci. Doncs que es digui així!!
Benvolgut Krus (te puc dir així?),

Pots estar ben segur que els ingressos que es treguin del CCR no bastaran ni per a pagar el nou servidor que s'ha contractat aposta, així que de negoci ... ben foradat!
Haurem de seguir fent participacions de loteria, merxadising, i cucaveles, i així i tot a mestre Obrador encara n'hi costarà de la seva butxaca.

Salut!
Imatge
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

no sé com se fiquen ses cites... però bé provaré així:
pero si senyor bud
un honor porer xerrar i jugar amb voste cualsevol dia,de lo q voste ma demostart q de jugar a truc en sap no i pos cap dupte,pero sigo insistiendo i no me siguis tant pilota coño.au dew
jo faig sa pilota per veure si hi ha descontes per piloteros! jejeej
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Redeu que de coses s'han dit amb un dia, aixo es millor que es telediario.

Ido com que jo tambe magrada participar amb akesta gran pagina (i o dic de veres i no per fer sa pilota jajaja), tenc que reconeixa que lo des punts de tot duna, tambe o vaig trobar un poc masa, pero despres de llegir lo que a dit en Guiem, crec que li haurem de donar un poc de temps per veure com funciona. Hem de tenir en comte que si no se creen tants de clons, quan un des top jugui contra un que tengui pocs punts, segurament no sera un que tengui un nick alla dalt, camuflat. Ara be tambe es cert que si dos que estiguin a nes top i vulguin jugar junts, segur que s'hauran de tornar fer combinacions per jugar amb gent que tambe en dugui molts, lo que fa que de vegades te puguis quedar amb ses ganes de jugar (si no vols perdre molts de punts). Pero bueno es lo que hay, i hem desperar a veure com funciona aixo, i segur que funcionara be si i posam un poc tots de sa nostra part.

Be al.lots un saludo sort i peses.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Bones , jo tambe dire sa meva , estic totalment a favor de lo que a exposat ayayay,un 16-8 es el doble , pero be , si aixo es lo que voleu,que i farem
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Pero meam que putes pasa per aqui, i voltros vos deis amics uns amb els altres, jajaja. :P :P Punts aqui, punts allá, o resultará que tothom vol compartir amb sos altres pero millor si no toquen lo meu. :roll: :roll:

I que es mes WWWuapo com a bons germans repartir lo que vos sobra, perque a jo no me sobra res, sempre poquets punts i cap problema.

Que no estareu contents el que en sabeu molt i arribau prest a nes TOP, repartir i compartir amb sos de darrera els puntets que vos sobren. :cry: :cry: , ja veig cares llargues, :x :? i pensants, reputes lo que mos ha costat arribar, ara haver de regalar 16 punts a n'en MASET...., amb lo poc que en sap, cagondell, rebatualmom, si som amics pero sa taleca es sa taleca, jajajaa. :P :P jejejejjeje. ben pensat.

M'apunt a un club nou, lo meu, MEU i lo d'els altres a mitjes,jijijii. bon repartiement.

Tot sigui per riure un poc i crec que sempre he dit lo mateix, i si he ferit se sensibilitat o cualcñu se sent ofés, en aquest cas no me queda mes remei que dir, posauvos-hi estopa que es mestre/kefe/amo i senyor aixi ho ha decidit. :wink: :wink: .

Au ido fins un altre.
** Xisco MASET **
Che_que_bo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: València

Un parell de dubtes

1º vullguera saber com es fara aquesta conversio, quin sera el mecanisme per escomenzar amb lo nou, ingres?, transferencia...?, sera inmediat poder jugar en pagar?..

2º els 30 euros et donen dret a un nick, que pasa si en vols dos, perque per exemple jo men faig un i posem el cas que arribe al top , dificil pero no imposible, jeje, i me tinc que quedar sense jugar o jugant pocs trucs per no arriscar 16 punts totes les partides?

Gracies per la atencio

P.D. Una bona idea seria, de asi a dos mesos de la posada en funcionament del ckud, que ja haura un top mes o manco serio, que vos pareixeria que qui consegueixca liderar se li regali un nick per poder seguir jugant i no per arribar a ser priner tindre que quedarte sense jugar tenint truquera. seria un gran alicient a banda dels punts. De totes formes no en ragalareu masa niks, en cuant es puta collonsdepuput es pose al cap, mem qui el menetga jajaja..
Be ja me direu
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

veig q aço del top duu molts mals d caps, eh! jeje! pero digueume kin merit te estar al top i no jugar amb aqll nick? si s'arriba al top q es jugui per mereixer realment aqll lloc, crec jo... i axi deixar oportunitat d q hi pugui arribar tothom... pot ser digui aço pq no hi he arribat mai, si hi arribes pot ser no pensaria igual, pero, crec sinceramtnet q no te cap merit regalar un nick al n.1...
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Amic La_falt,

Efectivament, els 30 € donen dret a un nick, però no passis pena, si arribes al top, que esper qu hi arribis, no exposaras 16 punts com dius, si no que com a MAXIM exposaries 16 punts. Per exemple, si tu dus 1700 punts i jugues amb un company de 1700 contra dos contraris de 1400 punts, podria donarse el cas de 8-16, però llevat d'aquests casos extrems sa majoria de ses partides seràn mes igualades.

I lo de "regalar" nicks als qui arribin al top, no es bona idea, ja que precisament es crea aquest sistema per evitar això, que hi hagi gent amb multiples nicks i que es puguin fer "embulls" amb els nicks.

En cuant al sistema de pagament, supòs que en arribar el moment n'Obraor ja explicarà com s'han de fer.

Adeu, i mem si s'apunta molta de gent
Respon