Sobre el nou Compte Club Retruc

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

ayayaya si se baixa molt més de 16 a 8.... el que passarà que es que estigui damunt del top 10 serà el que juga més... no el que és més bo.

Hi ha una diferència gran entre el ser viciat i ser millor jugador. Jo trob que ja s'ha baixat massa...16 a 8 es un poc disbarat. Obrador jo hagués votat com tú!

P.D: ja que te faig sa pilota... podem negociar els eurets?? jajajajaj
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jajajajajja
com mes jugues mes pots perdra
auau
pas de discutir mes
des vostro pa fareu sopes
jo veig q quan vares dur 1700 venga q no tepabilares a treura un clon
jajajja
auau feis feis
ademes
si sa fa una pagina es per jugar no per estar alla dalt sensa jugar
qui ha dit q no es pugui jugar
enga hombres
quins doisssssssss
animos
q magradaria q totom q adarrera diu tambe xerras per aqui i voriem q diu sa majoria
dew
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

ahhh
i tambe dic q es sa sort
o sa pensa el senyor bud q es sabrena mes mem desperta
per mi has competit poc a naixo.
ademes
si trobau q es vici vale
ara poreu fer q a nes club nomes es pugui jugar un pic cada mes i aixi poreu tirar es club a fer punyetes,pq grasis a nes q anomena visiats el senyor bud
aixo sempra a funsionat
aixi q basta de cuento
dia 14 o xerram
i ca una puta
dew otra ves
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Ay Ay Ay, no te m'esveris, ara! :lol: només faltaria, ay, que ens haguem de baralla per això! Jo només veig la cosa des d'un punt de vista matemàtic, reduïnt el marge, el que passarà serà que les distàncies entre els primers i els darrers, s'ampliaran, per exemple, hi haurà jugadors amb 1900 punts, i jugadors amb 1100 punts :( i això és el que es vol evitar, però bé, sempre som a temps a rectificar i mirar com va... de totes maneres: 16-8 8) està bé.
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Contacta:

senyor i mestre obrador
no menfat
pero batualmon opin,i si ni ha q na duen 1900 i es altres 1100 pues senyor mio q s'espabilin,pero lo q ha de quedar molt clar es q jo no menfadare respectare lo q digueu i faseu,pq voltros sou es q feis feina pero coño don sa meva opinio pq o trob i punto,nomes faltaria.pero alsurarme no tenc altres coses mes importants a fer q jugar a truc i ser un visiat d'aixo q o soc ben orgullos.i si aixo es visi,tots com aquest.
espardenya
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dv. maig 05, 2006 0:00
Ubicació: Pla de Na Tesa

bueno senyor ayayay jo no el habria dit millor.
estic d'acord amb tu
tiano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 258
Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

Bueno, bueno, bueno...
jo, per sa meva part, compartesc s´opinió de n´ayayay (i només és aixó...una opinió).
Trob que com més distància de punts hi ha en poder guanyar o perdre una partida, més s´incentiva a sa gent a fer-se un clon (tot sabem per quin motiu) i d´aqueixa manera desvirtuar sa puntuació global.
Au venga que quedi dit !!
Mos veïm per aquí...
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Fa un moment estea pensant que si cada usuari per donar-se d'alta ha de pagar 30€ a l'any i, fent uns càlculs moderats s'apunten, posem 700 persones... sumen un total de 21000 €!!! tant costós pot arribar a ser el mantenir aquesta web?? estem parlant de 3.500.000 de les antigues pessetes!!! i amb l'excedent dels diners que sobren per mantenir el servidor, què es fa?? 8O

Ah, i un altre cosa: pensau que el fet de pagar farà que els usuaris que paguin la quota i que tenguin alguna queixa (no es carreguen les sales, es peta la sala, .... o qualsevol problema que pugui sorgir abans i durant una partida), tindran més dret a queixar-se per un servei defectuós (com passa a la vida real), que passarà?? perquè actualment ningú, absolutament ningú, té dret a queixar-se del sistema perquè és totalment gratuït, per tant és absurda qualsevol queixa ja que açò és/era obra desiteressada!!

Au, salut, que prou merdes hi ha a la vida perquè ens enfadem!!
Jaume26
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 100
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

No feia comptes de fer cap escrit referent a nes club, perque ja diuen que qui calla otorga, i jo estic conforme de que se millori es sistema maldement hagim de pagar 30 euros a l'any pues si se reflexiona be no es tant. per lo que me dirigeixo .que sense dirme res es meu nebot se va possar es nick amb nom des meu bar. i man arribat a ses orelles de que se pensan que he estat jo que havia fet un comentari ofensiu referent a lo des pagar. i vui recalcar que jo no he estat.
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

jejejeje senyor Ayayayaya primer de toot dir-li que m'ha agradat aquest cop de senyor bud... poques vegades me tracten tan distinguidameent.

no sé si a nes meu altre post... has vist algo que no t'agradàs, jejeje. però pareix que t'has mig enfadat! simplement he dit sa meva opinió...
no hi havia res allà que anàs per tú! jeje
si he empleat sa paraula viciat... era d'una manera coloquial per referir-me als usuaris que juguin més partides.

Si fiques que totes ses partides se juguin a 12 punts (per exemple)... es que estirien a n'es top ten serien els usuaris amb més partides gonyades respecte a perdudes. un usuari pot dur 400 gonyades i 300 perdudes (+100) i en canvi un altre pot dur 99 gonyades i 0 perdudes (+99) . Seria primer el que n'ha jugades 700...
aposta veig bé lo de que se juguin 16-8. Es una opinió més. Ara com sempre que es consell jedi que facin lo que considerin adient.
obrador... matématicament... uff... si tu dius que surtiran tantes diferencies entre usuaris... te crec te crec jejejeje, tu ets molt gran fent contes!
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Aquest nou sistema de puntuació crec que en alguna cosa té a veure que ja s'han establert algunes parelles, cosa molt normal i lògica, i si algunes parelles amb punts considerables s'exposen a perdre més punts que a Cuba, és normal posar un límit.

Encara que el sistema original està molt ben pensat, en el sentit de que jugadors amb molts punts hagin de jugar amb altres de menys, i així conèixer altra gent. No és qüestió de fer un debat social de comportament però trob el sistema original molt adhient.

Una altra qüestió, en el futur CCR, com funcionarà el fet de treure punts per no jugar? A qui afectarà?

Batualmon Obrador, encara no s'ha engegat el CCR i ja deus treure fum per ses orelles. :wink: :idea:
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

krusenstern_1977 ha escrit:Fa un moment estea pensant que si cada usuari per donar-se d'alta ha de pagar 30€ a l'any i, fent uns càlculs moderats s'apunten, posem 700 persones... sumen un total de 21000 €!!! tant costós pot arribar a ser el mantenir aquesta web?? estem parlant de 3.500.000 de les antigues pessetes!!! i amb l'excedent dels diners que sobren per mantenir el servidor, què es fa?? 8O

Au, salut, que prou merdes hi ha a la vida perquè ens enfadem!!
Tu dels excedents del teu sou, què fas? 8O
Imatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uf, quantes coses!

No us penseu que no s'ha tengut tot en compte, se n'ha parlat, s'ha debatut, s'ha votat i s'ha decidit. Si amb el temps es veu que qualque cosa no funciona, es pot anar perfeccionant. Tot i que jo estic conforme amb així com ha quedat.

Sòcrates, amb el nou sistema, no hi ha cap obligació de jugar, i per tant, tampoc no es restaran punts per no jugar.

Només vull afegir una altra cosa: el canvi que s'ha decidit fer amb el CCR està pensat per a millorar (podria ser un retruc.net 2) i estalviar problemes a aquells que volen passar una bona estona. I estic convençut que complirà aquesta funció. Però no hem d'oblidar que no s'obliga a ningú a res. Cadascú és lliure, evidentment, de fer el que vulgui amb el seu temps de lleure, i si a qualcú no li agrada el CCR, ni tampoc jugar sense punts, no està fermat a res en aquesta web.

Salut ... i tranquil·litat, si pot ser. :roll:
Imatge
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Jo faig aquest tipus de comentaris davant sa línia destructiva d'argumentació que alguns insisteixen en defensar.

Si vos pegau aquestes encalentides de cascos, a mem si és possible que sigui per treure alguna cosa en positiu i no cercar arguments per tirar llenya a nes foc i encalentir més es panorama.

S'agrairà, com s'agraeixen els comentaris i opinions (benvolgudes) d'alguns participants d'aquest mateix fil.

Besos
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

Bé tolls, dels excedents del meu sou, pos faig el que vull i mho gasto en mi, de la meva feina i trec benefici com tothom. Si s'ha de pagar per jugar al truc perquè és la feina d'algú pos que es digui, però que no s'emprin els arguments de trampes, millorar la web, clons... per fer pagar. Ja que has parlat dels meus excedents del sou, pos segons la teva argumentació, doncs parlem del sou que hem de pagar a l'organitzador per mantindre açò no? així és un servei i un negoci. Doncs que es digui així!!
Respon