Sobre el nou Compte Club Retruc

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

La falt!! Ah noo!!! Tot deu es compte a 1500 je,je.
Che_que_bo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 13
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: València

Com ja vaig dir, per mi ta be la mesura, pero per lo que estic sondejant hi ha molta gent que he conegut per asi i que considere bona gent que no te intencio de abonarse i imagine que si no hu fan a poc a poc aniran deixant de apareixer per asi ja que lo de jugar sense punts no es masa motivant i trobe que aixo es una llastima. :cry:
Che_que_bo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2007 17:51, en total s’ha editat 2 vegades.
estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

tambe tens es meu recolsament senyor i mestre obrador,aixi s'acabara un poc ses nirviades q agafam,enhorabona campeon
estic amb voltros una abrasada i mem si me trec es tangammmmmmmm
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Poca cosa puc dir més que hagin dit els altres truquers que recolzen aquesta nova iniciativa.

Com diu n'estelada, esper poder jugar al clubretruc sense tensions ni nirvis. I que això sigui el que és el truc en essència, un joquet de cartes per a passar una bona estona amb altra gent que espera el mateix que tu. Ni més ni menys.

Au, salut! :P
Imatge
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Lo primer de tot, GRACIES PER TOT LO K FEIS PER NOLTROS, trob ke tots es amics k e fet a n'aquesta pagina i esper seguir fent, NO TE PREU.

Anims, estic amb tot s'equip de retruc.net. crec que s'ideea es bona i pot influir positivament amb el desenvolupament d'aquesta comuninat.

Un saludo i torn a dir GRACIES,GRACIES I MIL GRACIES.
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

abans he escrit q me semblava una burrada, pero si es pensa b es d lo mes logic... sa veritat es q me n'he donat compte quan he llegit els comentaris d tothom q ha participat i crec q tenen tota sa rao, fins ara des de l'ekip directiu s'ha fet tot por amor al arte i com he dit abans crec q no es just q amollin es doblers i es temps sempre els mateixos, per tant, envant amb sa proposta, en ves d remugar tant (m'incluesc a jo mateixa) hauriem d donar les gracies com ha fet en bernat! esper q vagi be!! salut per tots!!
babaloni
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 0:00

Bon vespre a tots,

Lo primer de tot dir que no tenc per costum escriure a nes forums (mal fet, perque ben molt que m'agrada llegirlos), pero e trobat que era bon moment per dir sa meva.

Nomes vull recoltzar aquesta nova idea que han tengut s'equip de retruc.net. Me pareix una excelent manera d'intentar acabar amb molts des problemes o mal entesos que ens trobam cada día a aquesta web.

Trob que 30 euros a l'any (que NO s'obliga a nigú a pagar) no se pot considerar com un robo o atracament com pareix que hi ha gent que a insinuat. I mes si es per un be de tots.

Puc dir que fa molts d'anys que tenc sa sort de coneixer tant en Jaume Obrador com altres dels que anomenam "jefes" de sa pagina i vos puc asegurar que en cap moment tenen s'intencio de fer negoci amb aquesta web, al reves, molts en duen de gastats i fins are no han dit res i si han trobat que aixo era el millor per sa web, a mi me pareix perfecte, ja veureu que a la llarga o agrairem.

Res mes a dir, nomes que antes d'escriure segons quins comentaris s'haurien de pensar un poc mes.

Salut per a tots i sort.

P.D. Al.lots, si pag 5 anys per adalantat me fareu gens de descompte. ***ES BROMA***

au vaig a fer-ne un, que fa una hora que no jug.
toniadrover
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 49
Membre des de: dv. des. 02, 2005 0:00
Ubicació: Calonge (gran poble)

Redell, o veis com val mes que no digui res.

en babaloni tambe som jo. No vos asusteu, pero, aquest no crec que vulgui pagar.

jajajaja, salut
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Ja ho he dit a sa notícia... peró bé heu torn repetir. Aplaudesc aquesta iniciativa ja que hem pareix molt acertada.

Disabte que vé tots a fer una copa menos i així en un meset ja tendrem es 30 euros! idòò ... encara serà beneficiós per sa salut!!

mem si ja s'acosta es juriol ... que tenc unes ganes de jugar un poooc veient-vos ses cares a tots! (i a totes)

saluuut
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Francament, jo crec que tots aquells que decideixin no fer-se el compte (decisió molt respectable) passaran es mateix gust de jugar, que és de lo que se tracta al cap i a la fi.

Jo, senyors, col·labori o deixi de col·laborar amb sa pàgina, me trec es capell davant sa feinada de n'obrador (alias "es cervell") i companyia; tant per haver aconseguit reunir tanta gent (i sa que queda) i per fer tantíssim pes truc.

Besos, guapes
Imatge
antimurci_ana
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 11, 2007 0:00

Eso de que quitaremos los clons no es verdad porque imaginaos si el querabes ese o secretario o como se llamen los veinte clones que tiene decide abrir una cuenta para cada uno, lo unico que pasara es que se gastara un par de euritos mas.

POWERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

:roll:

ImatgeImatgeImatge
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

:lol: :lol: :lol:

Benvolgut anti...., per si tenia qualque dutbe sobre l'altra identitat teva, ara ja no en tenc cap. 8)

:lol: :lol: :lol:

Salut i sort, truquer@s! :wink:
Imatge
clon
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 0:00

eiiiii

tot aixo per eliminar-me a jo ??

no ho fasseu.... i que fare jo are ???

m'haure de passar a nes tute loco !!!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

aiii, passare a s'historia, nooooo, per favorrrrrr
Franco_El_Generalisimo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Contacta:

Caxis!!! Vaig veure es comptes que feien per un post. 30 Eurus per 3500 usuaris. Jolinnnnn seràs com en "Biel Portes" Obrador.

Ara en serio me pareix bona idea això d'es club "private", hi haurà dones i wisky? Si n'hi ha, encara millor.

Un altre cosa, respecta al meu nick m'aceptarieu "Paquinyo-El Caudillo", je,je.

Ah!! Per acabar estic cansat de veure gent estreta per 30 eurillos de res,jo les vull dir que no passin pena, m'enviau el nick que voleu, i el tio Paco ja ho pagarà, nau tranquils.Ja,ja.

Au idò!!! Força
Respon