Una mas...
Nottingham Presa : Sporting s'Horta 3-3
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 0-5
Llosetina F.C. : Thevenin SFC 2-3
Atletico Cocotin : Auberkoks 2-1
Pitagoras_Power : We Love Sundays 1-4
Sorterri : U moros den Dragut 3-0
Hattrick
Per lo vist u meu professor no te molta confiança en jo xD
b, aki pos la meva kiniela
Nottingham Presa : Sporting s'Horta 1-3 (si pot empatar a nu bahia... crec k gonyara)
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 0-6 (basta compara divisions... un XI contra un V, li fas la resta i t dona)
Llosetina F.C. : Thevenin SFC 2-3 (posare lo mateix k n verassa pk no n tenc ni idea d k posar)
Atletico Cocotin : Auberkoks 0-2 (mmm no se no se...)
Pitagoras_Power : We Love Sundays 1-3 (duelo d pesos pesados pareix, pero gonyara en tolls)
Sorterri : U moros den Dragut 2-1 (perdré, xo mirarem d donarli un poc d'emocio a la cosa)
ahi va pues
b, aki pos la meva kiniela
Nottingham Presa : Sporting s'Horta 1-3 (si pot empatar a nu bahia... crec k gonyara)
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 0-6 (basta compara divisions... un XI contra un V, li fas la resta i t dona)
Llosetina F.C. : Thevenin SFC 2-3 (posare lo mateix k n verassa pk no n tenc ni idea d k posar)
Atletico Cocotin : Auberkoks 0-2 (mmm no se no se...)
Pitagoras_Power : We Love Sundays 1-3 (duelo d pesos pesados pareix, pero gonyara en tolls)
Sorterri : U moros den Dragut 2-1 (perdré, xo mirarem d donarli un poc d'emocio a la cosa)
ahi va pues
Sa meva
Nottingham Presa : Sporting s'Horta 1-2
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 1-4
Llosetina F.C. : Thevenin SFC 3-3
Pitagoras_Power : We Love Sundays 4-1
Sorterri : U moros den Dragut 2-0
Ojo al·lotets que demà jug contra es colista i s'enfronten es segon contra es tercer, si guany i empaten o pinxa es tercer sóc equipet de VI. Qui m'ho hagués dit a principi de temporada...
Ara, que segur que me sortirà amb 4 defenses, 5 mitjos i a pressionar, tàctica que no tenc molt estudiada per contrarrestar-la. De moment sortiré amb sos 3 davanters clàssics a matar i a mem com surt es negoci.
Nottingham Presa : Sporting s'Horta 1-2
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 1-4
Llosetina F.C. : Thevenin SFC 3-3
Pitagoras_Power : We Love Sundays 4-1
Sorterri : U moros den Dragut 2-0
Ojo al·lotets que demà jug contra es colista i s'enfronten es segon contra es tercer, si guany i empaten o pinxa es tercer sóc equipet de VI. Qui m'ho hagués dit a principi de temporada...
Ara, que segur que me sortirà amb 4 defenses, 5 mitjos i a pressionar, tàctica que no tenc molt estudiada per contrarrestar-la. De moment sortiré amb sos 3 davanters clàssics a matar i a mem com surt es negoci.

- Malreventis
- Truquer asidu
- Entrades: 311
- Membre des de: dj. maig 10, 2007 0:00
Divisions V, divisions VI, VII, uffff!!! que lluny que queda tot això. Està a anys llum. Jo que vaig començar a finals de gener mig de broma i gastant es duros de mala manera, ara me trob que això és un no parar. Al manco em queda el consol que pujant enguany la pròxima copa no cantaré tant. xDDD
Ara acabo de mirar les estrelles de Mundowil i hi ha vespres que no en veig tantes, maaaaaaaaarededeu!!!!! i no podem botar-nos aquest partit? es que jo hi puc anar, però anar per riure....... bé, i sinó enviaré a ses dones des jugadors a veure si els despistam. SALUT!
Ara acabo de mirar les estrelles de Mundowil i hi ha vespres que no en veig tantes, maaaaaaaaarededeu!!!!! i no podem botar-nos aquest partit? es que jo hi puc anar, però anar per riure....... bé, i sinó enviaré a ses dones des jugadors a veure si els despistam. SALUT!
Saps que idoi, si hi dus ses dones mos avises i hi anirem tots
i farem festa....
Enga tolls ànims que aixó ja està fet, i aixó de contrarestar tàctiques defensives permi enguany me toca a mí també (ja que sa meva lliga, segons ht-stas és sa 34a de VIII en defensa) així que jo prou de jugarlis lo més ofensiu possible... tampoc m'ha sortit t'han malament ja que no he fet cap desastre molt grós.
Saps que, perntura no m'hauries d'escoltar...
Salut!!

Enga tolls ànims que aixó ja està fet, i aixó de contrarestar tàctiques defensives permi enguany me toca a mí també (ja que sa meva lliga, segons ht-stas és sa 34a de VIII en defensa) així que jo prou de jugarlis lo més ofensiu possible... tampoc m'ha sortit t'han malament ja que no he fet cap desastre molt grós.
Saps que, perntura no m'hauries d'escoltar...
Salut!!
Jejeje, feia temps que no entrava i ara he vist els comentaris... i desde luego es meu germà no té remei jejejeje, ara que, gràcies per la venjança. Jo mem si vaig pujant als joves...perque me pareix a mí que per a recuperarme del pal d'aquesta temporada, hauran de passar al manco una o dues més per a tornar a somiar amb pujar. Aquí van ses meves apostes.
Nottingham Presa : Sporting s'Horta 3-2. Un vot de confiança
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 0-4. La bandera del japón...
Llosetina F.C. : Thevenin SFC 2-3. Millor rendiment el Thevenin aquesta copa
Atletico Cocotin : Auberkoks 3-1. S'equip d'en Coco està bastant fi.
Pitagoras_Power : We Love Sundays 1-2 Partit molt igualat, però crec que s'ho enduràn els sundays
Sorterri : U moros den Dragut 4-0 No sé, però provarem amb aquest resultat.
Salut!!!!
Nottingham Presa : Sporting s'Horta 3-2. Un vot de confiança
MALREVENTIS, F.C. : mundowil.com 0-4. La bandera del japón...
Llosetina F.C. : Thevenin SFC 2-3. Millor rendiment el Thevenin aquesta copa
Atletico Cocotin : Auberkoks 3-1. S'equip d'en Coco està bastant fi.
Pitagoras_Power : We Love Sundays 1-2 Partit molt igualat, però crec que s'ho enduràn els sundays
Sorterri : U moros den Dragut 4-0 No sé, però provarem amb aquest resultat.
Salut!!!!
0-4 a domicili i venga. Molt malament m'ha d'anar s'asunto per no pujar i inclús per no quedar primer.
Això d'entrenar davanters i que sa cosa funcioni dóna gust: igualant es migcamp i plantant tres puntes serios, te'ls berenes un darrera s'altre
Mem, es que teniu planter i feis lliguetes de juvenils, com vos va es negoci? Trobau que ho paga, de moment?
Ah, i una altra cosa, missatge pes nostre apreciat company bud, d'aquí poc ¡, lamentablement ja que li tenc molt d'apreci, posaré a sa venda es meu killer nº1. Ho dic per si tens duros i t'interessa reforçar sa davantera, ja que de mitjos no passes pena.
Au, besos
Això d'entrenar davanters i que sa cosa funcioni dóna gust: igualant es migcamp i plantant tres puntes serios, te'ls berenes un darrera s'altre

Mem, es que teniu planter i feis lliguetes de juvenils, com vos va es negoci? Trobau que ho paga, de moment?
Ah, i una altra cosa, missatge pes nostre apreciat company bud, d'aquí poc ¡, lamentablement ja que li tenc molt d'apreci, posaré a sa venda es meu killer nº1. Ho dic per si tens duros i t'interessa reforçar sa davantera, ja que de mitjos no passes pena.
Au, besos

Escolta, jo fa quatre temporades era a X...Malreventis ha escrit:Divisions V, divisions VI, VII, uffff!!! que lluny que queda tot això. Està a anys llum. Jo que vaig començar a finals de gener mig de broma i gastant es duros de mala manera, ara me trob que això és un no parar. Al manco em queda el consol que pujant enguany la pròxima copa no cantaré tant. xDDD
Sa clau està a s'entreno al·lots, deixant-se de canteres i mandangues que no serveixen per res. Tu fitxa joves, assistents i un bon míster i en parlam d'aquí a dues o tres temporadetes

jo amb això de no invertir en cantera sempre discrep amb mestre tolls..
No crec que invertir sigui un impediment per millorar s'equip més aviat, jo...he jugat dues temporades a VII
i sempre he invertit.
Si mirau es meu equipet, porter de 5 estrelles, un davanter de 4, un de 5 (les va treure aquest dissabte pq es potent i plovia però en treu 4 nomalment), ara mateix entren a un jovenet de 18 anys casi excelent de creativitat i aceptable de pases..... tot això ho he tret de sa cantera, i els que ja he venut!! potser que no m'hagi sortit rentable, però a mi me mola més tenir un porter de 5 estrelles que sempre ha estat meu (i sempre ho serà si no ve n'Abramovich)
jo trob que no invertir és perdrer-se una part molt important del joc, jo diria que la meitat i tot! pq per jo ses màximes emocions apart dels partits són:
a) les actualitzacions d'entrenament del divendres per veure si te puja algú
i b) jugar sa loteria del canterano els dissabtes.
Jo ara combin els dos sistemes, el primer necessita inversió fins tenir el planter exce·lent, a partir d'aqui va a sort.
El segon pel que veig de moment..... és un poc caòtic però enormement divertit, te fas una lliga amb 4 amics i vas fitxant nins per entrenar.
Jo de moment amb el meu Cumxot Team Castilla tenc una merda d'equip però vaig lider de sa lliga, aspir a trobar 3 inners en condicions i que puguin servir-me per entrenar després amb els grans. Ja veurem meam com va sa cosa, de moment no puc dir gaire coses.
No crec que invertir sigui un impediment per millorar s'equip més aviat, jo...he jugat dues temporades a VII

Si mirau es meu equipet, porter de 5 estrelles, un davanter de 4, un de 5 (les va treure aquest dissabte pq es potent i plovia però en treu 4 nomalment), ara mateix entren a un jovenet de 18 anys casi excelent de creativitat i aceptable de pases..... tot això ho he tret de sa cantera, i els que ja he venut!! potser que no m'hagi sortit rentable, però a mi me mola més tenir un porter de 5 estrelles que sempre ha estat meu (i sempre ho serà si no ve n'Abramovich)
jo trob que no invertir és perdrer-se una part molt important del joc, jo diria que la meitat i tot! pq per jo ses màximes emocions apart dels partits són:
a) les actualitzacions d'entrenament del divendres per veure si te puja algú
i b) jugar sa loteria del canterano els dissabtes.
Jo ara combin els dos sistemes, el primer necessita inversió fins tenir el planter exce·lent, a partir d'aqui va a sort.
El segon pel que veig de moment..... és un poc caòtic però enormement divertit, te fas una lliga amb 4 amics i vas fitxant nins per entrenar.
Jo de moment amb el meu Cumxot Team Castilla tenc una merda d'equip però vaig lider de sa lliga, aspir a trobar 3 inners en condicions i que puguin servir-me per entrenar després amb els grans. Ja veurem meam com va sa cosa, de moment no puc dir gaire coses.
- Malreventis
- Truquer asidu
Invertir en cantera dieu???
, però si jo estic des de la primera setmana engronçant-me pels -200.000 € i no he pogut sortir encara!!!! :? . M'ho vaig plantejar de principi però vaig dir "en estar un poquet més bé econòmicament potser m'ho pensaré" i encara no m'ho he tornat a plantejar. La veritat és que ara començo a fer qualque recaudació digna però fins ara amb 20.000 de taquilla cada 15 dies era un sac sense fons. No em va quedar més nassos que començar a moure jugadors com un puta loco per sobreviure. Fitxava per 5.000 i venia per 11.000 amb el petitíssim marge que em deixaven les comissions. Vos podeu suposar que va ser frenètic, i encara dura però ara tenc una mica més d'actiu en forma de jugadors i no sofreixo tant. La meva darrera actualització econòmica -226.000 €, molt aprop de l'infern, quasi sento la veu del dimoni que em crida. Així que em sap greu però a MALREVENTIS no tenim ni per petos d'entrenament. SALUT.

- Malreventis
- Truquer asidu
Per cert Tolls, amb el tema del Míster, el meu acaba de baixar a dèbil. Que em recomanes fer (sense tenir en compte el missatge d'abans referent a tressoreria).
Gràcies
Gràcies

jo tmp som dinvertir en cantera... fa poc stava en numeros rojos i no m va kdar mes remei k vendre cracks... i vaig crear u meu sistema economic d comprar jugadors per 1000 k stessin a pun d pujar i els acabava venent per 40.000 mas o menos. aixi vaig sortir d la meva crisi d duros
akesta temporada les coses no van malament a nu meu ekip, ja k vaig lider i si guany dos partits mes, sere ekip d IX!!!
au ido, mem k mos deparara la proxima jornada d la Copa Retruc!!
akesta temporada les coses no van malament a nu meu ekip, ja k vaig lider i si guany dos partits mes, sere ekip d IX!!!
au ido, mem k mos deparara la proxima jornada d la Copa Retruc!!
Per parts. Respecte a sa pedrera, mem, qui és que juga a apostes d'aquestes sèries normalment? Dos tipus de persones: uns que se poden permetre jugar perquè van bé de duros i els hi diverteix es tema i altres que estan desesperats i ansien que els hi toqui sa gorda per sortir des clot a nes que s'estan ficant.
Idò això, fills meus, és tres quarts de lo mateix. Està ple a ht d'equips que s'estan enfonsant gràcies a nes 20 mil eurets setmanals esperant es crack de 17 de principi de temporada que els pugui treure des solc. En canvi, n'hi ha d'altres que 20 mil euros setmanals són una pixerada. Per jo, com a bon inquer, aquests doblers són mel d'abella per invertir-los en coses millors. Us assegur (i està més que estudiat) que es balanç a llarg termini de sa pedrera és negatiu, però ben negatiu. Que t'agradi treure es jugadoret i que valgui per jugar i te dóna satisfacció, clar que sí, però sa de pasta que t'hi hauràs deixat a darrera.
Per tant, vot per pedrera no, i no perquè no en tengui ganes, sinó perquè amb lo que m'he estalviat he montat, per exemple, lo que ara és sa meva defensa.
Per altra banda, malreventis, tens una bona papeleta. En aquests casos (jo vaig viure una situació similar) no te'n queda altra que vendre. A qui? A nes crack. Jo vaig sofrir fins que un tio me pujà a excel·lent (tenia 26 anys) per vendre i sortir des clot.
Per mirar lluny, has de basar-ho tot en s'entreno i partir de números positius per reforçar alguna línia si és precís.
Toma rosari, ja són ganes de llegir-s'ho tot.
Idò això, fills meus, és tres quarts de lo mateix. Està ple a ht d'equips que s'estan enfonsant gràcies a nes 20 mil eurets setmanals esperant es crack de 17 de principi de temporada que els pugui treure des solc. En canvi, n'hi ha d'altres que 20 mil euros setmanals són una pixerada. Per jo, com a bon inquer, aquests doblers són mel d'abella per invertir-los en coses millors. Us assegur (i està més que estudiat) que es balanç a llarg termini de sa pedrera és negatiu, però ben negatiu. Que t'agradi treure es jugadoret i que valgui per jugar i te dóna satisfacció, clar que sí, però sa de pasta que t'hi hauràs deixat a darrera.
Per tant, vot per pedrera no, i no perquè no en tengui ganes, sinó perquè amb lo que m'he estalviat he montat, per exemple, lo que ara és sa meva defensa.
Per altra banda, malreventis, tens una bona papeleta. En aquests casos (jo vaig viure una situació similar) no te'n queda altra que vendre. A qui? A nes crack. Jo vaig sofrir fins que un tio me pujà a excel·lent (tenia 26 anys) per vendre i sortir des clot.
Per mirar lluny, has de basar-ho tot en s'entreno i partir de números positius per reforçar alguna línia si és precís.
Toma rosari, ja són ganes de llegir-s'ho tot.

A mem, que això és lo que jo crec, no va a missa ni molt manco.
Això me passa quan agaf corda, que no amoll ni per cristo.
Això me passa quan agaf corda, que no amoll ni per cristo.

- Malreventis
- Truquer asidu
Eeeeeeeep!! que maldament estigui així per jo la situació no és tan greu. Ni molt manco és per vendre "es crack" (a mi no m'agrada aquest nom, jo li dic "el jugador diferencial" perque és el que està un nivell per damunt els altres, però tampoc és un "crack" pròpiament dit). Ja surarem.
Estic d'acord amb en Tolls en el tema de cantera. A mi ni ho he provat ni me fa ganes. Em sento com si tirés els doblers a la basura. M'estimo més pagar un bon jugadoret jove que s'adapti a les meves necessitats que treure lluentor al darrer producte de la cantera que potser m'arriba a una possició que tenc ben coberta.
Mem, tornem a llegir els missatges, feia una pregunta per allà adalt on agrairia que qualcú em recomanés el procediment més ortodoxe (és a dir que et surti més a compte) per tal de poder canviar l'entrenador (encara que no serà per ara, clar).
Per cert, no te preocupis si te sembla que t'enrolles, això dona vida al foro. I a mi personalment m'interessen ses opinions que aneu aportant.
Bonda
Estic d'acord amb en Tolls en el tema de cantera. A mi ni ho he provat ni me fa ganes. Em sento com si tirés els doblers a la basura. M'estimo més pagar un bon jugadoret jove que s'adapti a les meves necessitats que treure lluentor al darrer producte de la cantera que potser m'arriba a una possició que tenc ben coberta.
Mem, tornem a llegir els missatges, feia una pregunta per allà adalt on agrairia que qualcú em recomanés el procediment més ortodoxe (és a dir que et surti més a compte) per tal de poder canviar l'entrenador (encara que no serà per ara, clar).
Per cert, no te preocupis si te sembla que t'enrolles, això dona vida al foro. I a mi personalment m'interessen ses opinions que aneu aportant.
Bonda