Com uns senyors!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
Apocalyptic
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 0:00

Bé, estava jo començant una partida amb un de nou per aquí tot "verge" ell amb açò del truc on-line, quan ens donem comte els dos rivals i jo mateix que no en té ni idea de truc, un penar!!bé, acabam el primer cantó, mare de deu quin cantó, com podem i anam al segon. Resultarà facil endivinar com anava el resultat, quan jo proposo primer als meus rivals que els hi faig "la falta" sense envits i així preníen i guanyaven, però per no fastidiar al "novato" no ho accepten i seguim jugant. Primer detall.

Segueix el joc, que de fluïdesa ben poca (repetir les coses, explicant les normes i les consignes de "mi" "tu" "env" que sabem tots), i re, aquest que segueix com en bàvia (no el culpo tampoc, tots hem començat algun cop amb més o menys fortuna, però...).

Sa qüestió es que els hi proposo cancel.lar la partida (la tenien pràcticament guanyada amb 12 puntets a la saca), i com uns senyors i sense cap "pero" accedeixen a cancel.lar-la davant la meva incredulitat, realment unes senyores persones on els punts no els importaven per tal de no fastidiar a l'usuari nou; recomano jugar amb CUTURRI I TAQUIS22, jugaran bé o malament, però no aniran a intoxicar la puresa del truc que estimam tant tots els que estem pululant per aquí!! ENHORABONA al.lots, seguiu així!!!

PD: ah, per cert, l'usuari nou va plegar abans de que poguessim cancel.lar la partida, paranòies de la vida 8O !!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

És agradable veure aquest tipus de missatges de tant en tant, encara que els qui coneixem els usuaris que has anomenat ja sabem que són uns senyors.

Com ho són la majoria d'usuaris.

Salut i sort, truquer@s!
Imatge
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Un plaer lletgir aquesta anécdota i saber que com be diu el mestre queralbs hi som mes de bons que de dolents. Un fort apludiment de la meua part per aquest dos craks i a seguir aixi que donant exemple es com se educa.

PD. Krusentern, a vore si coincidim un any destos, que estas sempre ben afaenat, redeu :wink: :P
Respon