Proposta. Millorar ses senyes.

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

Hola, vuldria fer una proposta per millorar lo que són ses senyes a n'es programa.
Molts estireu d'acord amb mí que lo únic que diferencia es jugar a sa web a jugar al bar es sa comunicació amb sa parella.
M'agradaria que es milloràs aquest aspecte del programa. Que la gent aporti idees i a veure si entre tots heu milloram.

Jo pos la meva idea:
-Quan jugues a una taula real, de 10 vegades 9, un sap si sa teva parella ta vist sa senya o no. A sa web no passa. mai t'enteres si es teu company te veu o no. Proposta: (que en un % de vegades el programa t'avisi si el teu company ta vist la senya). S'hauria de discutir quin tan per cent xerram.

-Això també passa al revés. A qui no li ha passat que ha fet una senya al seu company hi ha vist com el rival la pillat???. Si heu notes, a la següent vas més alerta. A la web es podria fer q si realment els rivals clitxen mooltes senyes surti un missatge d'avis del tipus... En bud_ice te mira molt.

Bé, es una proposta que personalment crec que milloraria el realisme del joc a la web. Que si du molta feina... o es impossible de realitzar... pues això ja son temes que surten del meu abast. El codi foont només el toca un! jejeje. Que en pensau??
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Uep! crec que aquestes propostes són bones... de totes formes, per verificar si la teva parella t'ha vist només ens podriem fixar si ha tingut el ratolí damunt el teu nom en el moment de tu fer-la, però ho trob interessant...

Ho posaré a la llista TODO.

J-.
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Mem, tenc una pregunta al respecte sobre les senyes:

Les senyes, es poden fer durant les totes les rodades abans d'acabar la mà o únicament abans de començar la mà? :?
He estat llegint a la Wiki i no he pogut trobar res que xerrés d'això.

Ah! mestre obrador, jo soc dels que ha aprés a jugar al truc amb aquesta web!! :wink:
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones Socrates,

Es poden fer durant les tres rodades, en qualsevol moment, i ses vegades que es vulgui.
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

Gràcies per l'aclariment jocfora! :wink:
Resolt el dubte, me sembla bona idea el tema proposat den Bud.

Salut
Imatge
tomassin
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 11
Membre des de: dv. maig 18, 2007 0:00

bones, jo soc nou a n'aquesta pagina i per fer les senyes ni jo ni la meva parella savem com va, si qualqu m'ho pogues explicar...
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

tomassin,

El sistema que s'empra a retruc.net per a fer senyes el pots veure en aquest enllàç:
http://wiki.retruc.net/index.php/Com_es ... Les_senyes

Salut i sort!
Imatge
tomassin
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 11
Membre des de: dv. maig 18, 2007 0:00

gracies un altre pic
LatinLove
Truquer novell
Truquer novell