Telefonades

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Amic Queralbs

lo que no entenc es que sabent tant poc de jugar estiguis tant endevant, serà que fas trampes??????????? :twisted: jajajajajajaja.

I cuant perds amb na TTS i Na VICIADA com dius, a on mires????, per despistar-te tant i perdre??? :wink:

Au llenya a n'es foc ara que vé s'estiu. :oops:
** Xisco MASET **
Apocalyptic
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 0:00

Precissament a tu i a mi jugant plegats ens va passar una cosa axí; es van defensar dient que utilitzaven les senyes del programa...bé, el dubte hi era de totes formes, masses coïncidències!!L'única solució és jugar sempre amb el gran grup de bona gent que coneixem i que ens ofereix tantes bones estones de truc... Na VICIADA i na TTS senzillament són tremendament bones jugant i si s'han inventat unes senyes pròpies bé que fan!!LAFALTAENVIDE, tu i jo ens en tindriem que inventar unes jeje :lol:

Au salut a tothom que és el més important!!
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 1684
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
Ubicació: València

Gracies perl teu recolçament apocalictyc, per lo menos tu eres testic de lo que dic. Bona idea lo de les señes a vore si cuant ens funciones podem fer front a na tts i na viciada que per cert na tts mos va guañar tres picks seguits i aixo que jo anaba amb el mestre maset, i ella sense anar amb na viciada. Quina tia. jajaja Redeu com juga. :wink:

Bona idea la de jugar sempre amb la mateixa gent pero es una llastima que tinga que ser aixi perque tots amb segut nous alguna volta.... :cry:

En fin. Molta salut i euros per tots. :D
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

jjaja!! lafalta, es dia q te vam guanyar no mus podem queixar d ses cartes q veiem, tmpc!! jaja!! gracies a tots dos, es tot un gust trobar gent com voltrus!! apocalyptic, es proxim q juguem junts mus nara millor!! jeje! a veure quan arriba es dia d trobar-mos es 4 i fer es truket!! adeeeeu!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

lafaltaenvide ha escrit: na tts mos va guanyar tres pics seguits i això que jo anava amb el mestre maset
No és per treure mèrit a na tts, però clar ... lafaltaenvide, home ... no m'estranya que en perdessis 3 de seguits. A veure si tries millor les parelles. :lol: :lol: :lol:

Saluuut!
Imatge
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

TTS, tota la raó, el pròxim cop guanyarem perque les cartetes.... ni amb una conexió telefònica tu i jo guanyàvem, qualsevol combinació que fesim era perduda :lol: . Gent com vosaltres fa que em conecti cada dia per poder jugar... gràcies a tots!! lafaltaaaaa, no coïncidim mai tio jajajaja!!! adeeeeeu i bon truc
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Maset, mira lo que te diu queralbs :oops: , ja sabia jo que no va ser culpa meva lo de pedre tant, jajaja :lol: , a vore si es de veres i femeixe truc de na tts-viciada contra lafaltaenvide-krusentein. Aneu preparanse ses dones que nosaltros fem pocs pero bons :wink: , ehh krussss :wink:

AMUNT VALENCIA, encara i som. :twisted:
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Lafalta dues coses te diré per si no ho saps i que se diuen constantment a totes ses taules des joc.

1ª: Sa sort va a s'ignorancia, en consecuencia content hauries d'estar de haver perdut amb jo, o en so que sigui. :twisted: :twisted: , a mes ????? perque creus que aquest senyor Queralbs du tants de punts. Jejejejej.

per sebres? no, per sort. jajajaja amb consecuencia..........................., jo no dic rres més. jajajajajajajajajajajajaj. bruto que som. :twisted: :wink:

2ª: Tots tenim un preu, i clar na TTS es na TTS, i clar un que no es de pedra, una mirada seria, una clucada d'ulls una coseta per baix de sa taula i tu que faries?????????. simplement en vaig despistar com a carn vulnerable que som. jajajjjjjjjja. :P :P

Pero si tas de sentir millor les demanes revanxa en voler, i ja vorem que pasa, a lo millor tornam perdre, pero riure segur que riurem.

I perdonau si he ferit sa sensibilitat a algu, pero que hi farem som aixì.
** Xisco MASET **
lafaltaenvide
Truquer expert
Truquer expert

Xisco, Que te perden les faldes :wink: :wink: :wink:
A vore si estem un poc mes a la feina i voras com encara agafarem a queralbs :P
i si no es aixi riurem bona cosa :P

Amunt Valencia :twisted:
Respon