tenc problemes

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

Respon
panxito
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 0:00
Ubicació: alcudia!

holaaa!! tenc un problema al conectarme!!! i no es es mateix k tothom xD, esque quan me conect a qualque sale se me queda en gris i me surt adalt a la esquerra una creu vermella i no s'inicia es joc! i he provat de tornar a instalar es java aquest es programa i me segeix igual! mem si me podeu ajudar. gracis
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Hola Panxito. No som un expert, però supòs que això et passa perquè el navegador el bloquetja finestres emergents. Si emplees s'explorer, clica damunt sa creu vermella amb es botó dret d'es ratolí i dali a una opció que et dirà algo així com "permitir ventanas emergentes en éste sitio web...". Esper que et serveixi d'ajuda i puguis gaudir de la pàgina. Salutacions!!!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Cojones s'escopeter quines lliçons avançades d'informàtica...

Si uses firefox, a sa part superior des navegador també (supòs) que te sortirà això de bloquejar finestres emergents, per lo tant, lo què hem de fer és donar-li es vol.
Imatge
lluiseta
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 0:00
Ubicació: Alcúdia

Bones! com va tot?

m'agradaria que algú m'ajudàs a resoldre el problema que tenc, i es que quan tenc la pàgina oberta i vull entrar a una sala també me surt una creu vermella.

Ja he intentat tots els consells que heu donat a aquest altre jugador, però no me funciona!

esper que algu em pugui ajudar! gràcies!
toninaina
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 227
Membre des de: dv. des. 23, 2005 0:00
Ubicació: Llucmajor

Bones lluiseta,

A jo aquests dies també m'ha passat. Prova de entrar a www.java.com i trobaràs una opció de 'verificació de la instalació de java' aquesta opció te fa unes proves per veure si es teu java obre bé les finestres, si també te surten amb sa creu vermella fes la descàrrega del nou java, a jo me va anar bé.

Esper que vos serveix. :wink:
lluiseta
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 0:00
Ubicació: Alcúdia

ho provaré! moltes gràcies
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

mmm... no creieu que pot ser sigui cosa de l'antivirus/firewall que no permeti obrir la pàgina?

És extrany, tal com ho descriuen sembla que sigui lo de les finestres emergents, com diu en tolls. Podria ser, però crec que donant els permisos a l'antivirus/firewall també es pugui solucionar.

Salut
Imatge
Nataly
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 94
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 0:00
Ubicació: VALENCIA C.F.

a mi tambe en pasa pero vaig fer lo que indica toninaina.

Prova de entrar a www.java.com i trobaràs una opció de 'verificació de la instalació de java' aquesta opció te fa unes proves per veure si es teu java obre bé les finestres, si també te surten amb sa creu vermella fes la descàrrega del nou java, a jo me va anar bé.

es mes ara veig coses y simbols que abans no veia.
Respon