Bones a tots!!! A curt plaç tenc pensat donar es vol a sa meva estimada CAFETERA, que ja toseix i ho passa ben puta amb segons quines aplicacions. Tenc un AMD Athlon XP 1800, que ja es pobre, me diu dios i no men fa de bona. Ja que a mí si me treus de s'Autocad me perd en qüestions de informàtica, volia sebre i em podrieu ajudar amb una elecció que he d'escollir, si comprar-me un Intel Core-Duo o AMD 64. Jo anterior a aquest vaig tenir un AMD K6 2 500 que me va donar més o manco un bon rendiment... I em decant més per un AMD, ara mateix.Per aquest motiu, com que jo no som gens "revistero", volia sebre mem que en pensaveu per la vostra pròpia experiència. Son més o manco lo mateix?, vull dir, en temes de rendiment i tal??
Gràcies per la vostra ajuda.
Informàtica
- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
Jo et puc dir que tenc un Intel Core-Duo amb 2 Gbits de RAM, i per s'autocad va collonut. Això no vol dir que AMD sigui pitjor. Això si, et recoman un disc dur amb conexió SATA es mes ràpit de trasmisió de dades. No sé si exactament sa diu SATA , però en ves e dur es típic bus de conexió que fa uns 5 cms d'amplada es un altre normalment vermell que fa uns 1 cms d'amplada. Esper que et sigui d'ajuda.
Salut.
Salut.
- El-Pasificador
- Truquer novell
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00
Ah!!!! Un altre cosa. No sa t'ocurrexi comprar un monitor panoràmic, que voras ses circunferències com elipses, ja,ja. T'ho dic per experiència, ja,ja,
Bueno, veig que preferiblement vos decantau més per Intel. Pasi, lo des discos durs si que es diuen SATA, crec jo també, però aixó ja val algo... jejeje. Crec que tant si me compr un AMD com un Intel amb 2 Gb de RAM, un bon disc dur i una targeta gràfica de 512 Mb, tendré nova "CAFETERA" per molts d'anys. I lo de sa pantalla, a sa feina tenim unes LG FLATRON, i es vera lo que dius Pasi, jejejeje. Gràcies, ja tendreu noticis quan me l'hagi comprat.
Salutacions!!!
Salutacions!!!
- socrates
- Truquer fix
- Entrades: 621
- Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
- Ubicació: territori comanxe
- Contacta:
Bones,
No n'entenc gaire dels microxips aqueixos, però, el que més empra s'AutoCAD es la memòria RAM, i si això hi afegim que qualsevol PC que compris ara durà es Güindows Vista, amb més raó necessitarà més RAM. Amb 2Gb en tendràs prou.
Mem si ara en sortirà algun expert d'informàtica que tregui un parche o un crack per veure més peces. :? :?
No n'entenc gaire dels microxips aqueixos, però, el que més empra s'AutoCAD es la memòria RAM, i si això hi afegim que qualsevol PC que compris ara durà es Güindows Vista, amb més raó necessitarà més RAM. Amb 2Gb en tendràs prou.
AMD: Advanced Micro Devices és la competència d'Intel, supòs que t'hauràs quedat igual.Queralbs ha escrit:Ara ja veig que amb un AMD (que no tenc ni idea del que és, aquesta parauleta) deuen veure més peces ...

Mem si ara en sortirà algun expert d'informàtica que tregui un parche o un crack per veure més peces. :? :?