Hattrick

Vols parlar d'ordinadors, futbol, moda, música, ciclisme, carreres de cargols? idò aquest és el lloc...

Moderadors: capdemul, obrador

J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 215
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 0:00
Ubicació: s'Horta

Ja me va bé si te fies de jo :P
Au venga que s'hi apunti tot kiski!!
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Ja estic en llista d'espera... com sempre en tuxy arribarà amb so darrer tren per apuntar-se, però fa comptes participar. Ja li donaré canya.
Tuxy
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 64
Membre des de: dt. oct. 11, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Ni ha q me coneixen massa, apuntamen una, xDDDD. Vaig a allistarme.

Salut
Tomeu_Penya
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 0:00

men jo som en Tomeu_Penya i es meu equip des jactrí se diu també TomeuPenya...
si me voleu vull jugar sa copa akesta...
ara no me fasseu cantar que estic un poc escanyat... :D
ara niré pes cupmanager i si la trob mi registr i si me voleu ja macceptau i tal...

o sa copa esta posada a un altre puesto...???

bé, ja passaré per aqui i per allà a miraRO...

aW, ADEW!

P.D: AMB S'ESTONA KE FA QUE NO JUC UN PUTA TRUC ... 8) 8) 8)

Mecagondell... ke no la podré jugar supos pq me classificat a sa copa que jugava o això crec... :P pq tenim un triple empat a 6 punts i guany jo per gols crec... jo que feia contes perdre... bé ho sent molt.... sa pròxima ja ho veurem.... Adew i sort als que jugueu!!!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00

Bé, entre una cosa i s'altra ja som 10. Si arribam a ser 12 en breu per ventura podrem avançar sa data d'inici.

Saluten
Imatge
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Mestre tolls, o qualsevol altre, sabeu qui és aquest que està en llista d'espera?

Equip ID 1594096
Nom de l'equip El-meu-equip
Nom d'usuari Truc_gol
Pais Spain
Regió Illes Balears
Grup X.826

Sona a trucador, però estaria be sabre qui es...

Au venga si podem començar haviat
Tomeu_Penya
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 0:00

Hombre...

jo sé qui és... 8O

Pero lhe mirat pes hattrick i ses transferencies seves donen que sospitar pero bé...

Jo diria que te aquest equip i es de Nosprometimoselmar... :twisted: :twisted: :twisted:

pq ses ventes son bestials... :D
Tomeu_Penya l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 06, 2007 18:46, en total s’ha editat 1 vegada.
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

no sabia si escriure o no , pero no me puc callar , mem tomeu , jajajaja,ets un crack,que te creus que es demes som collos?,no se quin gust pots pasar de jugar a hattrick fent trampes , es que no hu puc entendre,pero be , si pases gust aixi , pero que sapigues que tots es equips que tens,te duraran poquet ,ben aviat tels tancaran a tots
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Jo no sé si és en tomeu o no ho és, ara bé, aquest tio s'està lluint amb tres equips fent transferències entre ells a lo grande.

No me cap dins es capet que encara no els hi hagin tancat... però com que ses ips no coincideixen aquest pot ser es motiu.

Dit tot això, no és un equip ben rebut a sa copa.

pd: vaig líder :D
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

no , tolls de 3 equips res de res , es tota una xarxa de equips , te podria fer una llista amb un munt de equips, entre ells s'equip que esta a sa llista de espera de sa copa,pero no pasis pena , tota aquesta feinada que ha fet no li serveri de res ,per cert, esta tot denunciat
tolls
Truquer fix
Truquer fix

Ah, idò no ho sé. Però vamos, mirant ses transferències pareix que algo fa olor.
Imatge
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Enhorabona pes teu lideratge tolls. Es joc, d'aquesta manera perd tota la seva esència. Que hi ha més guapo que endeutar-se i estar a -200.000? I això ho diu tot un expert... És s'espíritu PCFUTBOL, que arribava un punt que endeutaves tant s'equip que t'ho llevaven... Xerrant d'altres temes, a jo avui m'han ficat una garrotada darrera ses orelles i m'han clavat un 1-3. Vaig intentar seguir els vostres consells fent de Rijkaard i intentant guanyar-li la zona de mig camp al rival... i ho he aconseguit, però sa meva delantera i defensa han quedat un poc debilitats. Resultat final: 1-3. Seguesc líder, però al partit de tornada me tornarà a plomar... deixarem s'ascens per s'any vinent...
UELlosetina
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 134
Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00

Jo estic com tu malgaroth!!!

M'han ficat un 3-1 també, però jo he perdut es lideratge d'es grup... :( :(

No se om putes m'ha pogut guanyar... Sa veritat es que jo crec que no te equip peròoooo.....

Enhorabona a tots es que heu guanyat aquesta jornada (que sou casi tots)
Verassa
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 209
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 0:00
Ubicació: Felanitx

jo per fi he sortit de zona de descens!!!!!
oleeeeeeeeeeeee

xD

que trist!, baix de VII i estic content de sortir de zona de descens del meu grup de VIII :?

però encara donaré guerra, ara estic a tope!!!.

Cumxoooooooooooooooooot
J_Jaume
Truquer asidu
Truquer asidu

Bueno bueno, mestre Verassa, menos mal que comences a espabilar un poc,... perqueee fa coio.

A jo permi me va bastant bé, no m'esperava tant d'es meu equipet, és un grup molt igualat, ja que els quatre primers estam en dos punts, vorem mem com acabarà aixo,...

Bé sort a totes i anau per s'ombra
Respon