Congratulations Bud!!!
ja mirarem de que en JJ t'envii es regal corresponent per aquest campionat aconseguit xDDD.
Hattrick
Enhorabona Bud! Vaja golejada... jo havia posat 4 titulars, però no han bastat! xD
Sap greu per sa lesió de's teu jugador, però com que es jovenet aviat estarà curat.
Apuntau-me per sa pròxima!
Sap greu per sa lesió de's teu jugador, però com que es jovenet aviat estarà curat.

_WiL_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 29, 2007 2:54, en total s’ha editat 1 vegada.
Cojones, idò ha estat en Bud! Ja van dues eh bergant?? A sa pròxima edició anam a per tu!!
Bé, després de tres edicions de sa copa s'historial queda així:
Bud_ice - Pitagoras_Power: 2 copes (1ª i 3ª)
Jubamba - Auberkoks: 1 copa (2ª)
Qui guanyarà sa quarta???
Participants (ja ho podeu anar dient):
Saluten
Bé, després de tres edicions de sa copa s'historial queda així:
Bud_ice - Pitagoras_Power: 2 copes (1ª i 3ª)
Jubamba - Auberkoks: 1 copa (2ª)
Qui guanyarà sa quarta???
Participants (ja ho podeu anar dient):
Ho anirem apuntant aquí.UELlosetina - Llosetina FC a X
cocotin - at. cocotin a VIII
malgarot - Notthingham a X
porreres - Porreres a IX
Bud - Pitagoras_Power a VI
JJ - Sporting s'Horta a VIII
tolls - Sundays a VII
Saluten
tolls l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 28, 2007 15:14, en total s’ha editat 4 vegades.

uooh! ahir vaig tenir molt de trui i no me vaig poder conectar. Graciis per ses vostres paraules.
Wil ha estat un molt bon partit. Sa llàstima com sempre son ses lesions. 4 semanetes es meu mig centre titular .. juas.
Bé no me puc queixar.... 2 copes retruc en 2 participacions.
Tolls ja me pots anar apuntant per sa quarta edició.
Pitagoras_Power de VI (no per moltes temporades pq vaig darrer! jejeje)
saluuut
Wil ha estat un molt bon partit. Sa llàstima com sempre son ses lesions. 4 semanetes es meu mig centre titular .. juas.
Bé no me puc queixar.... 2 copes retruc en 2 participacions.
Tolls ja me pots anar apuntant per sa quarta edició.
Pitagoras_Power de VI (no per moltes temporades pq vaig darrer! jejeje)
saluuut
Enhorabona bud!!! Just guanyador d'aquesta copa, així com enhorabona també a en Wil, segon classificat. Jo no me puc queixar, sa primera participació vaig fer darrer amb 0 punts i amb un sac de gols a sa lligueta, i a sa segona participació he fet podi!!!!! És tot un aconteixement, ja que els aficionats del Nottin varen estar fins a altes hores de la matinada de gatera celebrant-ho, i s'han sentit rumors que ho festejaren amb els jugadors a un local de dubtós negoci, on hi havia s'antiga Coca-Cola a Inca... Saps de quin local es pot tractar tolls? jejeje.
Respecte a sa pròxima edició, no puc assegurar sa meva presència encara... M'ho pensaré...
Respecte a sa pròxima edició, no puc assegurar sa meva presència encara... M'ho pensaré...
Bé, idoi acabada ja aquesta edició de sa gran copa retruc.net, com a membre del jurat d'administració de sa quiniela i amb la notificació dels senyors notaris. Me complau mostrar-vos sa certificada classificació final de sa punyeta quiniela:
1er.- J_Jaume (47 pts.) (Que som de bó batuadell
)
2on.- bud_ice (44 pts.)
3er.- Tuxy (41 pts.)
4rt.- Verassa (40 pts.)
5é.- jubamba (37 pts.)
6é.- cocotin - bassacoll (36 pts.)
7é.- tolls (34 pts.)
8é.- porreres (33 pts.)
9é.- UELlosetina (32 pts.)
10é.- Malgaroth (31 pts.)
Supós que no cal dir-vos que ha estat un tongo total....
Me don s'enhorabona a mí mateix. (I esper un regalet per part del mestre Verassa)
Molta salut a totes!!
1er.- J_Jaume (47 pts.) (Que som de bó batuadell

2on.- bud_ice (44 pts.)
3er.- Tuxy (41 pts.)
4rt.- Verassa (40 pts.)
5é.- jubamba (37 pts.)
6é.- cocotin - bassacoll (36 pts.)
7é.- tolls (34 pts.)
8é.- porreres (33 pts.)
9é.- UELlosetina (32 pts.)
10é.- Malgaroth (31 pts.)
Supós que no cal dir-vos que ha estat un tongo total....
Me don s'enhorabona a mí mateix. (I esper un regalet per part del mestre Verassa)
Molta salut a totes!!
I si me deixau, també m'apunt a sa pròxima edició de sa copa, que aniré a per totes (no sé si per gonyar o que,..., peró aniré per totes (elles))
UUUUUUUUUUUUUUUUUUU fueraaaaaaaaaaaaaaa tongooooooooooooooo!!!! Jejejeje. Enhorabona J_Jaume!!!, lo de sa quini ha estat també d'allò més emocionant, si particip a sa pròxima copa intentaré millorar els resultats de sa quiniela de sa propera edició (cosa que no sirà molt difícil pq he fet darrer...)
Una cosa, lo des partit propossat per en Verassa (en viu) veig que s'ha quedat es tema un poc estancat (mort vaja). Desde aquí vull fer un cridament per a veure mem si podem posar una data a mitjà plaç... si vos va bé es clar...
Ja direu cosetes. Saludos!!!!
Una cosa, lo des partit propossat per en Verassa (en viu) veig que s'ha quedat es tema un poc estancat (mort vaja). Desde aquí vull fer un cridament per a veure mem si podem posar una data a mitjà plaç... si vos va bé es clar...
Ja direu cosetes. Saludos!!!!
Molt bona Malgaroth!! jo trob que l'hauriem de fer al partidet.
Sa cosa està en que veig que seria un poc mal de fer trobar un dia en que mes o menys a tots els que parlam per aqui m'hos vengués bé, però meam si el trobam!!
J_J vull impungar sa quiniela, se cert que no has tengut en compte el voto por correo!!!
Sa cosa està en que veig que seria un poc mal de fer trobar un dia en que mes o menys a tots els que parlam per aqui m'hos vengués bé, però meam si el trobam!!
J_J vull impungar sa quiniela, se cert que no has tengut en compte el voto por correo!!!
Verassa ha escrit:J_J vull impungar sa quiniela, se cert que no has tengut en compte el voto por correo!!!
Pots impugnar tot lo que vulguis, però que sapigues que es que duia es compte era jo, i visc a fora vila i no m'arriben ses cartes,... saps res tu d'aixó? XDD
Bé permi podem començar a posar data per lo d'es partidet, a jo es dia que me va millor són els dissabtes, però si no mirarem d'adaptar-nos...
Trob que mos podriem anar apuntant i comentar dies possibles.
Per mí tb dissabtes... o diumenges!!! Estic disponible...
Pensau que aquesta edició només anam a una volta, que si som 12 seran 5 partidets. Enga...

Batuadell idoi, apunta: Nottingham Pressa X.1866
Bones a tots, jo si es cupo no està ple m'apunt a sa copa. Però vius a nen J_Jaume que a l'hora de fer sa quiniela sempre se n'apunta un parell de punts més. jejeje
Saludos a tots
Saludos a tots