Bones a totes , mem , per cuant sa proxima copa?.
Mem si ho organitzam aviat i de aqui poquet comensam
Hattrick
per sa proxima copa ja trob que mos hi podem apuntar ja, no?
Mem mestre tolls, que ha passat amb sa copa a sa cupmanager, permí m'ha desaperescut :? :?
Saluuuten
Mem mestre tolls, que ha passat amb sa copa a sa cupmanager, permí m'ha desaperescut :? :?
Saluuuten
Pfffffffffff, que negre veig s'ascens a IX... Vaig líder amb 3 punts d'avantatge i golaveraje a favor... però he instalat es Hattrick Control i he pogut veure que tenc rivals (concrétament 2 i no se com ho fan per tenir tants de beneficis econòmics) que en qualificacions treuen mes de 120 Hatstats, gardiers i peaso. Jo me remen per 110 o cosa així i sa punta màxima la vaig marcar amb 118 a s'anterior temporada. Qualcun consell per mirar d'igualara això ràpidament?? Sa situació econòmica no esta molt allà...
s'únic consell és que no t'has de fer por per aquests números!!
que tothom ha guanyat lligues sense esser millor segons les estadístiques, almenys a mi m'ha passat. Poden tenir millor equip però badar un puc i tu estar atent i els pots fotre.
I com a millor exemple.... jo vaig darrer al meu grup sense haver guanyat cap partit i les estadístiques me situen tercer
que tothom ha guanyat lligues sense esser millor segons les estadístiques, almenys a mi m'ha passat. Poden tenir millor equip però badar un puc i tu estar atent i els pots fotre.
I com a millor exemple.... jo vaig darrer al meu grup sense haver guanyat cap partit i les estadístiques me situen tercer

- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Ses estadístiques només están per romprer-les.
Sino no me puc explicar es meu inici de temporada!!!jeje
Ara comença sa temporada de veres per jo, fins ara tot eren bots....
Ja vorem mem com va
Sino no me puc explicar es meu inici de temporada!!!jeje
Ara comença sa temporada de veres per jo, fins ara tot eren bots....
Ja vorem mem com va
Bonees! Mem malgarotet, com més números miris més embulls te faràs. Tu dedica't a mirar com juga es rival normalment i a partir d'això sorprendre. Treu es capello que dus a dins.
Dimecres el gran dia, qui creis que guanyarà? S'accepten apostes!
Una vegada jugat es partit començarem a preparar lo que serà sa nova edició.
Besos
Dimecres el gran dia, qui creis que guanyarà? S'accepten apostes!
Una vegada jugat es partit començarem a preparar lo que serà sa nova edició.
Besos

ai que ja se m'oblidava!!!
i també i deu haver quinielaaaa!!!
mundowil.com - Pitagoras_Power (2 : 1)
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (3 : 2)
Au idoooo!!
i també i deu haver quinielaaaa!!!
mundowil.com - Pitagoras_Power (2 : 1)
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (3 : 2)
Au idoooo!!
Sa meva:
mundowil.com - Pitagoras_Power
2-2 minut 90. A nes minut 120, 3-3. Penals: fa mal dir, però vegent es porter que té en wil, 5-3 a favor seu.
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (1 : 0) (supòs que també heu reptat amb regles de copa...)
Sort!
mundowil.com - Pitagoras_Power
2-2 minut 90. A nes minut 120, 3-3. Penals: fa mal dir, però vegent es porter que té en wil, 5-3 a favor seu.
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (1 : 0) (supòs que també heu reptat amb regles de copa...)
Sort!

final de s'edició amb més participació de sa Copa Retruc, ha estat una monada!!
mundowil.com - Pitagoras_Power 4-2
Sporting s'Horta - Nottingham Presa 3-1
mundowil.com - Pitagoras_Power 4-2
Sporting s'Horta - Nottingham Presa 3-1
tolls ha escrit:Sporting s'Horta - Nottingham Presa (1 : 0) (supòs que també heu reptat amb regles de copa...)
Sort!

mundowil.com - Pitagoras_Power (4 : 2)
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (5 : 2)
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (5 : 2)
hola, a falta de padrina que me digui lo bo que som... jo ficaré que guany jejejeeje
mundowil.com - Pitagoras_Power (1 : 2)
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (4 : 2)
saluuut
mundowil.com - Pitagoras_Power (1 : 2)
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (4 : 2)
saluuut
Sa meva quiniela. Ah!! J_Jaume, si m'has de treure "iracundos" demà avisem. És perque com que sa semana que ve jugaré contra un "bot" que no te ni jugadors (i crec que si és així no hi ha entreno que valgui), et sortiré a jugar amb quasi tota s'artillería perque no perdin entreno... Si m'has de treure els "camorreros" avisam i començaré a llevar titulars!!!.
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (1 : 2)
i pes 3er lloc
Sporting s'Horta - Nottingham Presa (1 : 2)
Idó primer gol de'n Bud!
Cawendies... jo que havia colat un parell de titulars per allà enmig
Ai! I un minut després, es segon! De penalti que no ho era! Ara se com se senten els jugadors del Barça...
Cawendies... jo que havia colat un parell de titulars per allà enmig

Ai! I un minut després, es segon! De penalti que no ho era! Ara se com se senten els jugadors del Barça...

Au idoiiii, ja tenim campió!!!
Enhorabona senyor bud!! Per altre banda, jo no he pogut aconseguir aquesta tercera posició, ja ho val!!
Bé, enhorabona a totes, aquesta 1a edició meva he disfrutat bastant així que repetirem!!
Ah, Malgaroth, me sap greu no haver-te contestat, però no vaig llegir o no he llegit es missatge.
Enhorabona senyor bud!! Per altre banda, jo no he pogut aconseguir aquesta tercera posició, ja ho val!!
Bé, enhorabona a totes, aquesta 1a edició meva he disfrutat bastant així que repetirem!!
Ah, Malgaroth, me sap greu no haver-te contestat, però no vaig llegir o no he llegit es missatge.