bon vespre...
només volia fer un petit suggeriment sobre els punts que duu en "collonsdepuput" es cabeza de serie... ja que me vaig fixar q fa poc duia uns 1808 punts... i de cop i volta, es va posar amb 1828 o per l'estil... fora jugar cap partida ni res... després, passats uns dies... en va jugar una... i la va guanyar. perfecte... xo aqests 20 punts q sobren... d'on les ha tret?? el programa els hi ha sumat en lloc de restar-li per fer més de 2semanes q no jugava?? no sé... era un dubte q tenia... si mo podeu resoldre a jo... i a tots els q san donat compte... q no son pocs...
moltes a6!!!!
A en Collons se li varen llevar 21 punts per equivocació... i després sels hi han tornat. Tard, això si, però justament... que mestre Obrador va molt liat amb ses obres de caseva i altres embulls... per mi està embarassat
cagondena deu tenir bo en collons aquest,
jajajaja
ross q va esser un fallo de sa maquina no remuguis q queda molt fei es sensillament un joc,maxo pareix q guanyau una nomina cada mes.
vadew qins abogats ke tenc......
rosss....no pasis pena ses mangarrufes les he deix per altres com diuen BE es meus abogats sa maquina ...no ser per quina rao me va descontar 21 punts no 20 ...vaig posarme en contacte amb el mestre Obrador i m'ho va explicar i em var dir que havia estat un error i que si jo volia les me tornaria, va tardar per com be diu en Wil pk esta molt liat pero a la fi i despres de 3 semanes va compli amb lo pactat.
i aixo es tot pero molt ben vist veig que are ja no se t'he n'escapa ni una...
bon vespre!!
això no ho sabia q li haguessin llevat per equivocació... saps a mi mes igual tio... jo només venc a jugar truc i a passar un bon rato... i si guany pos mel... xo volia saber només això... q se li ha de ficar ficar pressió a nes lider!!
pressió com a nel madrid... q no guanyaràn res fins a nel 2078... idò res... resolt es dubte... crec q aniré a mirar si trob algú per jugar...
enga dew al.lots nanit!!
ahhhhhhhhh... i no vaig dir res collons xq ja feia dues semanes q no jugaves cap partida... i mos pensavem, o n'aqest cas m pensava q te'havien descontat es punts simplement per aqest fet...
i si... estic amb tot !!!!!
engaaa nanit!!