Primer gran dinar de truquers a Menorca

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

nyac
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 20, 2006 0:00

Apuntau a n'ander..., i a veure si puc venir..., apuntam per si de cas...
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: Alaior (Menorca)

Bonessssss, avam he preparat un petit comentari per posar a la pàgina principal de retruc.net, els de sa pàgina ho podríeu posar?. Si voleu ho podeu retocar així com cregueu voltros, només és una idea, i si algú més troba que s'ha d'afegir algo que ho digui. Au idò, aquí us el deixo.

Ja sabreu tots el gran primer dinar que s’està preparant a Menorca, ja era hora de penjar-lo a la pàgina, per si algun truquer no s’ha assabentat.
Serà dissabte, dia 14 d’abril a partir de les 12.00 a l’hotel Hamilton, Es Castell.
Ja hi ha obert un fil per apuntar-s’hi, aneu apuntant els vostros noms.

Primer gran dinar de truquers a Menorca
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... opic&t=540

Començarem entrant en calor amb un parell de trucs abans de dinar, després anirem a dinar al bufet a la gran taula que ens prepararan, per poder seguir trucant després al bar de l’hotel a on tindrem les taules per jugar.

Des de Mallorca venen 22 truquers amb vaixell, si algun més de vosaltres s’hi vol apuntar que miri el fil del fòrum, hi haurà un bus que us vindrà a cercar per tornar-vos després a l’hora que partigueu.

Mallorquins cap a Menorca
http://www.retruc.net/modules.php?name= ... opic&t=555

Bon truc a tots!
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

bona feina mafalda! jo crec q esta molt be i ben clar per tttm!!
viciada
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 52
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn Gran

Bonessss!!!

Està perfecteee
Mafalda
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 65
Ubicació: Alaior (Menorca)

tss he vist que tenies un mapa per penjar .... l’envies a l'equip de retruc perquè ho afegeixi a l’escrit si vols, us deixo la direcció per si es pot afegir a l’escrit, es de Menorca ens passa que no necessitem cap direcció perquè sabem a on és tot .... jejejejeje.

Paseo Santa Águeda, 6 - Es Castell - 07720
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

He rebut el plànol. Ara mateix posaré la notícia a la portada.

Gràcies!
viciada
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 52
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn Gran

Bon vespreeee!!!!

Ja ho tenim passat, eh????
Sa veritat es que ja anava amb s´idea de que m´ho passaria molt be, però no me podia imaginar que tant!!!!
Llastima que haguem tingut tant poc temps, i que molts entre molts no haguem pogut ni jugar(queda pendent per sa pròxima), però sou tots encantadors i encantadores, hi ha estat una passada coneixer-vos!!!
Jugant a truc he pres un gustà, he xalat molt (de ver), però sobretot tant i tant de riureeeee....uuuuuf...ja fris de que faguem sa pròxima trobada...

P.D:ja practicaré sa forma nova aquesta d´apuntar i de repartir cartes de baix....je,je,je...
bernatmano
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 318
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 0:00
Ubicació: Ariany

Bones, domes dir que va eser una pasada, i que mo vaig pasar molt be (SOBRE TOT QUAN VAIG DEIXAR ES PUT....... BARCO A NES MOLL). JODEEEEEEEEEERRRRR.
Es molt guapo aixo de poder coneixer gent tan agradable i amb ganes de pasarso be. Esper que sa proxima quedada mos poguem tornar veure, i mos o passem igual o millor de be.

Be, un beso a ses menorquines i una abraçada a nes menorquins.

PD: Visi, per aqui tambe contarem sa vostra manera dapuntar, que donau de dalt i que quan na viciada i na tts diven que duen un XORIN vol dir q duen un ........ JAJA
tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

hola! crec q no qda masa a afegir, na vici i en bernat ho han dit casi tot!! jo tb m'ho vaig pasar super b, molt, vaig xalar... mil!! jo tb esper q sa proxima trobada mus poguem tornar a reunir, a veure si mus tocara a noltrus arribar blancs!! jajaja!! tb hi ha q dir q sa proxima heu/m d fer mes estona!! bernat, esper q lo des xorin quedi entre noltrus, eh!! JODEEEEERRRR!!! jajaja!! va ser un capvespre per recordar! records per tots!!!!!!!!!
bflorit
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 10
Membre des de: dv. març 24, 2006 0:00
Ubicació: Alaior, ciudad sin ley

boneees!!! pues si , molt be molt be !!ayayay es final no te vaig poder retaar!! pero bueno .. volveré! molt be molt be, bona gent bon ambient..es barcu desmacs va ser el traidor , maretjos , encara que colcun no i esteia des barcu sino de... .. de trucar de trucar jejeje bueno un plaer coneixer a tots i totes . esper ferne mes fins un altre !!
esmacs !! .... per ma
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Vaig xerrar amb n'estelada i me va dinar que s'havia enamorat de n'Ulisses!! Alerta Mafalada que es perillosa n'estelada!!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

caxis
deu ser ver per que a jo tambe mo va dir
alertaaaaaaaa mafaldaaaaaaaa
q man dit q nestelada mostrava es tangota i tot
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Mostrava es tangota i mes!! Ui quina calor!! Quan va gata es perillosa!! DANGER!!
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Ubicació: ses salines
Contacta:

Eiii, bons al·lots, ja està bé de fer-nos gola a tots. No us oblideu d'enviar les fotos!
Les podeu enviar a admin@retruc.net, i també a queralbs@retruc.net.

Salut i sort!
Imatge
05ULISES05
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 36
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 0:00
Ubicació: Es Migjorn

Estalada, estalada...

Estic molt alagat de es teu animorament repentí, no cada dia li diuen aixo a un, pero... hi ha coses que ens separen sense remei i quan no poden ser no poden ser.

Es que no me faig a la idea, tu amb aquesta alturaaaaaaaaa.
Semblariem es punt i sa I

I despres, tens una setada, tendria que dur el canter de xoriguer sempre amb mi, i es un poc incomodo.

Mira, jo crec, que has de fer qualque quedada amb en Perdigot, que crec que ja nau fet alguna per mallorca, ells es molt mes gros i aixerit, os conexeu, i si sale el amor pues, me feis padrí de noces i ja esta.

Au, ... pensató... plora uns dies de Mal de amores... fes qualque truc ...
me olvidarás ja voras, i si no pots aturar les llagrimes, te consoles als fornits braços den Perdigot.

Ademés, entre tu i jo,, ara que no ens senten, me han dit que te un bon parell de esperons es perdigot aquest i que quan ell fa un reclam, no hi ha dona que no vagi escapada cap a s´armador.

Je,je,je,... Bueno, fins ara, ja me direu coses.
Respon