Bones a tots,
El cap de setmana passat vaig anar amb n’Ulises fins a Mallorca a passar uns dies, vaig tenir es plaer d’anar a dinar amb en Chichota i a fer un cafetó amb na Toninaina. Fa dos mesos també vaig conèixer en maset que va venir a Menorca a passar un cap de setmana. Només era per dir-vos que no ho hauria pensat mai, ara ja fa un poc més d'un any, quan vaig començar a jugar, que faria amistats com aquestes. M’hauria agradat poder conèixer a més gent, que n’hi ha uns quants que me vaig quedar amb ganes de conèixer, però esperem poder venir a la pròxima trobada de truc a Mallorca.
Jugar a retruc.net no només és passar una estona fent un truquets, sinó fer amistats noves amb les quals ho passes molt bé jugant a truc.
Au idò, ja he posat sa nota melancòlica avui
Bon truc a tots.
Fent noves amistats a retruc.net
mafalda, estic totalment d'acord amb tu (axi com no hi estava quan vas dir q mus guanyaries a na viciada i a jo!jeje)!
crec q hem fet grans amistats amb es mallorquins pero tb amb es menorkins! personalment consider q aquesta web m'ha duit a coneixer gent d menorca q, vegent cada setmana i sense tenir cap tipus d relacio, mai hauria dit que pogues arribar a tenir tan bona amistat o aquelles persones q coneixes pero a traves de sa pagina t'hi vas apropant o aquelles q sense saber ni q existien arribar-les a conexer, encara que sigui a traves d sa pagina, com es es cas amb es mallorkins i uns quants menorquins... i com no, es inombrables moments amb ses propies amistats... son coses que no tenen preu!
realment, queralbs, retruc.net es MOLT mes q una web!
salut a tots i fins disabte!!!!!
crec q hem fet grans amistats amb es mallorquins pero tb amb es menorkins! personalment consider q aquesta web m'ha duit a coneixer gent d menorca q, vegent cada setmana i sense tenir cap tipus d relacio, mai hauria dit que pogues arribar a tenir tan bona amistat o aquelles persones q coneixes pero a traves de sa pagina t'hi vas apropant o aquelles q sense saber ni q existien arribar-les a conexer, encara que sigui a traves d sa pagina, com es es cas amb es mallorkins i uns quants menorquins... i com no, es inombrables moments amb ses propies amistats... son coses que no tenen preu!
realment, queralbs, retruc.net es MOLT mes q una web!
salut a tots i fins disabte!!!!!
- 05ULISES05
- Truquer novell
- Entrades: 36
- Membre des de: dj. feb. 09, 2006 0:00
- Ubicació: Es Migjorn
I no oblidis tts, que els amics de retruc també ajuden a trobar motos robades, je, je, je.
05ULISES05 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 11, 2007 19:37, en total s’ha editat 1 vegada.
jajaja!! aço no ho oblidare mai, ho pots ben creure, q encara te veig com baixes sa costa aquella amb sa moto a mos!!
- 05ULISES05
- Truquer novell
- Entrades: 36
- Membre des de: dj. feb. 09, 2006 0:00
- Ubicació: Es Migjorn
Oi que no?
Jo també ho recordo com si fos l’any passat.
Jo baixant per la costa aquella, amb el meu cos ple de escarranxades, suor i sang per haver-me enfrontat amb aquell grup de lladres, la meva melena tipo Brat Pit volant al vent (amb càmera lenta per suposat).
De fons sonava la música de Gladiator, i jo davallant (amb càmera lenta també, no per res, sinó perquè no volia caure jo i moto) cap allà on eres.
Vaig venir a tu, me vares mirar, te vaig mirar i te vaig donar la moto.
-Estàs bé? - Me vares demanar amb llàgrimes als ulls.
- Sí , no passis pena - Només eren disset amb ganivets i masses, però els hi he aconseguit llevar la moto.
Desprès...
O no era aixi?? Bé, és igual sa qüestió és que varem recuperar la moto.
Je,je,je,
Jo també ho recordo com si fos l’any passat.
Jo baixant per la costa aquella, amb el meu cos ple de escarranxades, suor i sang per haver-me enfrontat amb aquell grup de lladres, la meva melena tipo Brat Pit volant al vent (amb càmera lenta per suposat).
De fons sonava la música de Gladiator, i jo davallant (amb càmera lenta també, no per res, sinó perquè no volia caure jo i moto) cap allà on eres.
Vaig venir a tu, me vares mirar, te vaig mirar i te vaig donar la moto.
-Estàs bé? - Me vares demanar amb llàgrimes als ulls.
- Sí , no passis pena - Només eren disset amb ganivets i masses, però els hi he aconseguit llevar la moto.
Desprès...
O no era aixi?? Bé, és igual sa qüestió és que varem recuperar la moto.
Je,je,je,
jajajajajaja!!!!! molt bona ulises!!! jajajajaj!!! no deus ser un director d cine frustrat, tu, es ve?? molt bo, molt bo!! jajaja!! ara nomes feia falta q lis haguesis vist ses cares per replegar "aquesta gent"!! mus veeeeim!! m'ha encantat sa teva visio de sa realitat!! jajaja