merda de sistema

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

clepa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: dl. des. 18, 2006 0:00

sa meva sugerencia es a veure si podeu actualitzar o arreglar es sistema. hi ha moltes vegades que no va be. i ho he provat de 3 ordenadors diferents amb conexions diferents. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

El que et succeeix Mr. Clepa, ens ha passat a molts de nosaltres. El servidor es satura quan hi ha moltes persones, àdhuc jo no soc tècnic en aquests temes.
Voldria de tú 2 cosetes:

1.- Una mica més de paciència ja que els qui administren aquesta web s'esforcen perque vagi endavant, i ho han sense cap benefici.
2.- Cuida el teu vocabulari, no crec que merda de sistema sigui el més adequat.

Salut,

Socrates
Imatge
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Totalment d'acord amb en Socrates.

Lo que hem de fer es estar contents cuant es servidor va bé, i tenir un poc més de paciència cuant no hi va. De totes formes amic Clepa, sempre pots reclamar que et tornin els doblers. :wink:

Visca retruc.net !!!!!
TheBoss
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 142
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 0:00
Ubicació: VaLeNcIa

la veritat q es una putada! pero dona grasies q es totalment gratis i ni ha persones q porten la web perque les agrada el truc i per tota la gente q li agrada q mas se pot pedir a una pagina sin anim de lucre! damunt de vegades lo reparen molt rapidet! un salut clepa
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

clepa, jo m vaig queixar per lo mateix, pero me van fer veure que ses coses no són aixi....gracies al cel que colqe dia va be!!!i a sa feinada q fa sa gent q duu sa pagina homo...
apren a cuidar es vocabulari, q aqui conve!una latra cosa q he apres...jejeje
salut a tots!!! :P
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bon vespre a tots, menos a un. :P :P Jejejeje.

Segur que cualcu ja tendrà sa coa a punt d'encendre, bé no pasa res aquest un puk eser jo mateix, i fora lios.Jaja :wink:

BÉ JO NOMÉS VULL DIR UNA COSA COSA I DIRIGIDA A TOTS VOLTROS USUARIS DE SA WEB.

********* PACIENCIA I TRANQUILITAT ***********

Que com va insinuar En Jocfora, per lo que mos costa?.

Bé ell va dir si no vos agrada demanau el que heu pagat. :P :P jijij :wink: :wink:

Repetesc pasiencia i bona lletra i tot s'arreglarà.
** Xisco MASET **
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Aso mateix, cerc que mes o menys ens ha pasat a tots, anar guanyant una partida i quedar penjats! pero weno, son coses en les que no hi podem fer res!! Salut i anims a tots els que duis endavant sa pagina!
tolls
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 668
Membre des de: dc. oct. 26, 2005 0:00
Ubicació: Inca

Amic clepeta, a banda d'estar d'acord amb el què han exposat els companys, et faré una petita però severa correcció. El sistema, de merda, no en té res.

Gràcies a ell passen per aquí prop d'un miler d'usuaris cada dia, i et puc assegurar que darrera el que tu anomenes merda hi ha més feina de sa que tu has fet a sa teva vida, n'estic segur.

Per tant, per una banda i per respectar a la persona que l'ha dissenyat, et demanaria que et disculpassis. I per altra banda, si anomenes merda al que no et va bé en un moment puntual, sa teva vida deu estar envoltada de merda.

Salutacions i passa un bon dia.
Imatge
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Crec que som un des qui tenen més paciencia de per aqui, no l'emplei i la tenc de primera ma i per estrenar, :twisted: he aguantat de tot i me he ficat amb tot, pero sempre amb respecte i per fer una rialle.

Inclús darrerament vaig demanar que me cancelassin una partida, per no aguantar ses impertinencies que me deia el meu company i tot per no posarme al seu nivell i deixar sa paciencia verge sense estrenar.

Vull repetir que de merda es sistema no te res, pero tenc que dir i fer una crida a Mestre Obrador.

Puta sistema aquest
que jo només jugar intent
per això amb sa WEB conect
i ma posa warning MASET
socket

M'ha dit mes coses pero ja he trobat que s'insult a estat prou desmesurat, perque ja diuen que sa veritat ofen :twisted: , meam si arregalu es vocabulari d'aquesta maquina, :wink:

Bé com si no hagués pasat res, vaig a veure si ja sa compost d'es mal de ventre.
** Xisco MASET **
estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

redeu
i jo a naixo no o via mirat
sa veritat es q sa de tenir pasiensia
PERO TROB Q EN TOLLS,MAXO I TU XERRES DE PARLAR BE TAS PASAT MES TU Q LO Q EN CLEPA VA DIR.i crec q tu tambe pots demanar disculpes pes teu vocabulari.redeu
q en ves de dar llum dam fum
no es per ofendre pero no se qui es en clepa i sa pasat pero aquesta resposta bueno tu mateix
socrates
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 621
Membre des de: dt. maig 02, 2006 0:00
Ubicació: territori comanxe
Contacta:

maset ha escrit: Puta sistema aquest
que jo només jugar intent
per això amb sa WEB conect
i ma posa warning MASET
socket

Codi: Selecciona’ls tots

Socket designa un concepto abstracto por el cual dos programas (posiblemente situados en computadoras distintas) pueden intercambiarse cualquier flujo de datos, generalmente de manera fiable y ordenada.
Quan diu "intercanvia qualsevol fluxe de dades", maset, per mi se refereix a aquestes animalades que te deien.

Bonito palabro. :wink:
Imatge
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

no estic dacort amb estelada , trob que ses pauraules den tolls no son gens ofensives , ja me diras amb que sa pasat?
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Jo també pens igual que en Cocotin
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

hombre dir sa teva vida deu estar enrevoltada de merda
ole toreros
pero a jo realment
men toc es collons reis
no conec ni en tolls ni en clepa aixi de clar
i tambe hi ha mes feina de sa cagis fet amb sa teva vida
si trobau q aixo es correcta
ole vuestros huevos
lo de en clepa puntuo q jo no dic q estigui be pero lo altra si trobau q esta be venga hombres
una cosa es defensar es da sa pagina i saltra dir q no trobau q sagi pasat
ido jo si
dew i no sigo con el tema
Franco_El_Generalisimo
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
Contacta:

Per què no ho censurem? ja, ja. Em fa riure, l'única diferència que hi ha, que en Tolls es pot passar i clepa no, és que Tolls és administrador de fòrums. Ja, ja, ho censurem Tolls? i que no es parli més. Total no serà la primera vegada que polititzem un assumpte. Au!! apreta PROHIBIT com en el règim, ja,ja
Respon