Com que varem quedar que de política no n'hem de xerrar, deixaré això de la "selección estatal"

Moderadors: samadona, lafaltaenvide
jocfora ha escrit:Bones a tot@s,
Dejan37, Ross3_vici, Arnavet:
Tot i que no es es meu estil, avegades va be pegar un cop damunt sa taula. Estic content que hagueu demanat disculpes, i les accept de molt bon gust. Tothom es lliure d'expressar lo que trobi, per això esta es forum, i si haguessiu dit lo que heu dit, guardant les formes (com ha fet n'arnavet), hi hagués estat d'acord, o no, pero no m'hagues emprenyat d'aqueixa manera.
Dejan37, estic convençut de que no ets mala persona, jo no he dit res en aquest sentit, en canvi en lo de que no has fet mai trampes, ni en saps fer .... ho deixarem així. Esperem que a partir d'ara i pel be de retruc.net, aquestes situacions, no es tornin a repetir.
Aprofit aquest missatge per agrair les mostres de recolzament que he rebut de part den _Wil_, Bud_ice, Amidala, Truquera, Maset, Estelada, i de tots els altres que ho han fet de manera privada, aixi com demanar disculpes a n'obrador per aquestes ninades que sabem que esta molt liat i a damunt ha de sortir a posar pau.
Per part meva don aquest tema per tancat i no tornare a escriure en aquest sentit, i avui horabaixa si tenc temps mem si en feim qualcun, ja no puc mes, dos dies sense jugar, bufff. quin mono que tenc !!!
Visca retruc. net !!!