TRUQUERS MENORQUINS

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

tts
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 108
Membre des de: dv. març 03, 2006 0:00
Ubicació: es migjorn

holaa! m'he estat mirant per fer arribar s'escrit i es plànol a n'obrador, però som un poc "nyoc" per aquestes coses i no se com desenganxar sa foto des plànol de sa pàgina web... a més no se si es convenient publicar-ho com a notícia mentres no sapiguem quants som i s'hora d'es dinar... vamos, aquestes petites cosetes que ens falten... voltrus que trobau? s'hora la penjam després i igualment ho posam a sa pàgina principal o... és que no hi queda res!! q xou!
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3140
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Tant a la notícia com el plànol, envia-me'l a admin@retruc.net. Per la notícia tampoc fa falta que poseu quans sereu, basta el lloc, la data i l'hora.

Salut!
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Vam mestre obrador! Jo igual que na tts, he intentat d'enviar es planol pero no puc! Si vols et dic on ho pots trobar i ja sta!! Poses hotel hamilton es castell menorca, i surt es planol!!No se jo ho vaig fer i ho vaig trobar, pero no ho vaig poder enganxar, ni enviar! Sap geru! Mus veim
tts
Truquer habitual
Truquer habitual

s'opcio den perdigot es bona, o tambe es pot crear un link per ki no sapi on es i es pugui fer una idea, pq com a minim som 3 q hem intentat fer aço des mapa i no mus n'hem pogut ensortir... si fesim aço nomes seria confirmar s'hora...
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3140
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Heu provat d'enviar-lo per e-mail? com a arxiu adjunt?
tts
Truquer habitual
Truquer habitual

sa veritat es q jo no som masa manyosa per aquestes coses, pero se pot intentar...
tts
Truquer habitual
Truquer habitual

uuuueeee!! ja he trobat un mapa i l'he pogut agafar!! no es que sigui un mapa de dalt d tot, pero esta prou clar. obrador, en saber s'hora d'es dinar, t'enviare un escrit juntament amb es mapa!
ESGRAUBOY
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 0:00

aixo de es dinar a menorca?.... ja l´heu fet???? a jo tambe mágradaria venir.... ke algu em contesti per favor. gracies :lol:
perdigot
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 12, 2006 0:00
Ubicació: Ferreries

Efectivament ESGRAUBOY! Es dinar ja sta fet! El vam fer es mes pasat! Mus veim! Salut
Respon