Basta ja demprenya!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

estelada
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 121
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY

estic molt content
ara comensa eser tot normal,ben fet dejan i ros per demostrar q tambe sabeu demanar disculpes. Per jo uun deu i esper q es de sa pagina o sapin reconeixer i a partir dara i hagi bon rollo.AHH I ESCOLTAU A MESTRA OBRADOR I EN TENIR RES A DIR UN MISATGE PRIVAT.
A DISFRUTARRRRRRRR
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Bones a tot@s,

Dejan37, Ross3_vici, Arnavet:

Tot i que no es es meu estil, avegades va be pegar un cop damunt sa taula. Estic content que hagueu demanat disculpes, i les accept de molt bon gust. Tothom es lliure d'expressar lo que trobi, per això esta es forum, i si haguessiu dit lo que heu dit, guardant les formes (com ha fet n'arnavet), hi hagués estat d'acord, o no, pero no m'hagues emprenyat d'aqueixa manera.

Dejan37, estic convençut de que no ets mala persona, jo no he dit res en aquest sentit, en canvi en lo de que no has fet mai trampes, ni en saps fer .... ho deixarem així. Esperem que a partir d'ara i pel be de retruc.net, aquestes situacions, no es tornin a repetir.

Aprofit aquest missatge per agrair les mostres de recolzament que he rebut de part den _Wil_, Bud_ice, Amidala, Truquera, Maset, Estelada, i de tots els altres que ho han fet de manera privada, aixi com demanar disculpes a n'obrador per aquestes ninades que sabem que esta molt liat i a damunt ha de sortir a posar pau.

Per part meva don aquest tema per tancat i no tornare a escriure en aquest sentit, i avui horabaixa si tenc temps mem si en feim qualcun, ja no puc mes, dos dies sense jugar, bufff. quin mono que tenc !!!

Visca retruc. net !!!
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

i si ara que ja hem fet ses paus com a bons germans...que en pensau si sa gent fa un acte de bona fe, i a poc a poc mos retiren sa carretada de negatius que mos hem menjat aquesta setmana?(merescuts per altre banda)
no és per res, però m'agradava es punt verd obscur que tenia...supòs que m'enteneu :D :D :D
bé això és mig en broma, però els positius que tornin seran ben rebuts...
salut!!!!
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Trob de justicia lo que demana N'Arnavet, jo ja li he llevat es positiu que tenia, perque sa diferencia no sigui tant grosa, :twisted: :twisted:,jejejejeje.

Pero meam una cosa que entre uns i els altres no ma quedat clar qui paga sa ronda de cerveses pendent. :wink: :wink: .Cagon tot ja veig que seran tots del BARÇA , tan aferrats. JUAJUAJUAJUAJUA. :lol: Bon Allot que som :lol:

Salud per tots i que no servesqui aixo per començar un altre discusió, pero avisau-me per sa festa. :roll:

PD. :oops: que consti que no m'agrada es futbol, crec que ja ho havia dit altres vegades. :oops:
** Xisco MASET **
rOss3
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 14, 2007 0:00

Estic d'acord amb lo que ha dit n'Arnavet!!
I amb tu Maset... si vols les pag jO... cap prOblema... perÒ si dius q no t'agrada es futbOl... malament anam ehh??? I...... que ma parescUt sentir? Res del barÇa???? Voleu brega una altre vegada?? Amem... qui es qui te res en contra del barÇa?? eh valienteessssssss!!!!
jejejejejeje :twisted: :twisted: "bOn al.lot... :roll: m cagon, m cagon..." :wink: engaaa al.lotssss!!!
VISCA EL BARÇAAAAAAAAAAAAA!
i amem si demà Espanya mos dedica una victoria... :roll: :wink:
Enga una aferradaaaaa!!!!

8O rOss3_viCi 8O
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

redeu d'Espanya rosse...el BARÇA i punto!!!!!estam?jejejejejej
ja m'ha sortit sa vena :twisted:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Uep uep uep,

Jo que ara volia dir això de ... cap problema, tot arreglat, etc.., gràcies pel suport als qui ja ha anomenat mestre Jocfora, etc... però ara sí que la m'has feta grossa rOss3 !!!

Això d'una victòria d'Espanya ... no sé si ho podré perdonar!!!

Amb això estic amb n'arnavet. Força Barça. Punt.

Au al·lots, a jugar!
Imatge
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Cagonredei si vos sentís en Torrente...
rOss3
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 14, 2007 0:00

cagOndeiiiii!!! jajajajaja
jOo sOm del barÇa a maTarrrrrr! i vaiG pOsar lO d'eSpanya
xq hO acabaVa de senTir x s tV... ajajajaja
clarO q si!!! el barÇa i puntOoOo!!!! :twisted:

Ah si per cert......... Maset... mOs convideS a tu a sS cerVeceS...
o qUe???? eh???? :wink:

8O rOss3_viCi 8O
dejan37
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dt. nov. 21, 2006 0:00
Ubicació: Torelló

Bona tarda a tots! Tal com vau poder veure tots vaik demanar perdó per les formes usades contra diversos jugadors, ja que m'arrepenteixo totalment del que vaik dir. Escric aquest missatge pk no entenk kom puk tenir 77 negatius, fa 2 semanes en tenia 17 xD. Si han set per aquest tema puk entendre ke men arribin 15 maxim 20 peró els altres d'on els treieu. Tanta ràbia em teniu!! Vull que totes les persones que han sigut valentes de posarme 50 negatius am una setmana em donguin un motiu així podré fer alguna cosa i intentar modificar la meva actitud. Per tan, demanu que menviin un missatge privat explikanme el motiu d'aquest. Sinó hu fan entendré que m'han posat negatius pk han estat influenciats. Havent dit això. espero rebre respostes...
Bona tarda a tots, ke disfrutau del truc kom sempre heu fet!!
DEJAN37
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Tú no tens negatius homo, demana-li a en Vivaldi que és tenir negatius...

... mesié rojillo!
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

a la fiiiiiiiiiii
caxis era ben hora
Hirschmann
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 26, 2006 0:00

obrador ha escrit:Senyors... faig una crida sensata a la calma, mentre vos deix un parell de punts sobre la taula que esper que serveixin per posar fi a aquesta inútil discussió.

1.- Hi ha un reglament sobre s'us d'aquest fòrum, i cal que es segueixi sinó podriem haver de agafar postures extremes

2.- Els retrets, insults i discusions de caràcter particular s'han de fer mitjançant missatge privat, no públicament, ja que d'aquesta manera l'únic que s'aconsegueix és crear un ambient a tota la web de desmotivació i crispació que de cap manera volem

3.- Deman que ningú més contesti aquest tema SI NO ÉS PER DEMANAR DISCULPES. De totes formes ja hem pres mesures diplomàtiques amb els responsables perquè rectifiquin la seva conducta

No és el primer cop que alguna situació ens fuig de les mans i sorgeixen discusions i bauxes com aquesta i cada cop hi hem posat remei d'una manera més o manco extrema, però vos deman una mica de responsabilitat a tots per que no hagem d'arribar a determinats extrems.

Gràcies.
Jo deman disculpes, pero no mèsborreu, ja,ja, pandilla de .......
Hirschmann
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 26, 2006 0:00

Ses decisions extremes que es esborrar es meus missatges?, je,je, o entrar en politica?. Jo ja fa estona que vaig decidir el mateix que en jocfora. M'aure d'afiliar a l'Esquerra Republicana per l'us d'aquest forum.
Ja ho val......

Antes El Pasificador
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

Jo que mirava i no deia res, perquè tot s'arreglaria, es veia venir, si aqui hi ha bona gent.

Però ara m'han tocat sa fibra aquests p....s culés , com que no guanyi Espanya meam si encara vos fotré a tots i a tu Sr. Queralbs no envelentonis aquests joves amb el Barça que son bons d'encalentir.
I si no mirau el Ono Estadi , la cantitat de gent que va anar a animar a sa nostra selecció , tan si voleu com si no es sa que ens representa a tots nosaltres.
Ale ja ho he dit. A joderse.

Visca el Madrid i ses cervesses.
Retruc.net per sempre !!!!
Respon