gent de Pollença?
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
pollencins per aki? o som yo tot sol?
- coctelmolotov
- Truquer habitual
- Entrades: 108
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 0:00
- Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS
- Contacta:
Pollencins per aki?
buaaaaaaaah si esta petat.. ten nomen uns cuants i quantes..jeje..
U_Rodolet, CapDemuL, Nivell200, Bunker, simonet, newgirl, jocartes, pollencina, 7777, MoLLero (es d'apropet), omo_pelat, homo_pelut, esp969, llferrer, bar_sadanar, curter, busito, jokfora, tomas6, jandrukapollenci, xacal, bajocada.. i crec que men deix un parei,, pero aixo son uns du molts pollencins que hi ha a retruc.. i evidenment JO en coctelmolotov..
Bili.. salutacioooooons jejejejje!
buaaaaaaaah si esta petat.. ten nomen uns cuants i quantes..jeje..
U_Rodolet, CapDemuL, Nivell200, Bunker, simonet, newgirl, jocartes, pollencina, 7777, MoLLero (es d'apropet), omo_pelat, homo_pelut, esp969, llferrer, bar_sadanar, curter, busito, jokfora, tomas6, jandrukapollenci, xacal, bajocada.. i crec que men deix un parei,, pero aixo son uns du molts pollencins que hi ha a retruc.. i evidenment JO en coctelmolotov..
Bili.. salutacioooooons jejejejje!
jo soc pollencí també i et dexes a nuredduna,probablement perque fa poc que sapuntat.de mi tambe tas oblidat,gordo.jaja, aprofite per saludar-vos bona gent de pollença
REDWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!SON UNA PLAGA!!!!!!!!!!XDO. jajajajajaja.......muls,rodons,coctels(margarita,xdo)bunkers,es"nivell"pujaaaaaaaaaaaa....jjajaja i per no xerrar d,EU MOLLLLLLL perque en mollers se las trae..jejeje...LO DIXO.....K SON UNA PLAGA...A POR ELLOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.SALUT POLLENCINS....un plaer!!!!!!!.
També s'ha de dir que...
molts no en tenen ni puta idea
de 10 que n'hi ha nomes 3 o 4 en tenen una idea
jejeje
També he d'afegir que tots els pollencins (i molleros) que en tenen una idea
Bunker..Rodolet..Coctel..Tinin..Guti..Mollero...7777(a nu fondo es bon homo) Nivell.. i un servidor
hem estat als primers llocs del top
molts no en tenen ni puta idea

de 10 que n'hi ha nomes 3 o 4 en tenen una idea
jejeje
També he d'afegir que tots els pollencins (i molleros) que en tenen una idea
Bunker..Rodolet..Coctel..Tinin..Guti..Mollero...7777(a nu fondo es bon homo) Nivell.. i un servidor
hem estat als primers llocs del top