Polars per a Menorca
ok, grasis i perdona l'impaciència
, es que ara m'havia pegat es fred i se cert que encalenteix que fa coio
!!
Au me don per enterat!! De que ho enviareu tot a na mafalda! Es aixi? Be ok. Ja mus poserem d'acord amb ella ido! Gracies
- 05ULISES05
- Truquer novell

- Entrades: 36
- Membre des de: dj. feb. 09, 2006 0:00
- Ubicació: Es Migjorn
M´acaben de dur els de Seur, els nou polars de Menorca.
A partir d´ara intentaré posarme en contacte amb els propietaris per repartirlos.
Serà bo de fer, casi tots son de Es Migjorn Gran.
Es veu que hi ha bona gent per allà.
Je,je,je.
A partir d´ara intentaré posarme en contacte amb els propietaris per repartirlos.
Serà bo de fer, casi tots son de Es Migjorn Gran.
Es veu que hi ha bona gent per allà.
Je,je,je.
Ok Ulisses!! Jo som de Ferreries! Pero si no mus podem posar en contacte, li dones es meu a en menorqui i ell ja mel donara!ok?
i sino quan vaigis a migjorn, si no es molestia pases per ferreries i quedam i ja mel dones! Ok? Com tu vulguis i te vagi millor
i sino quan vaigis a migjorn, si no es molestia pases per ferreries i quedam i ja mel dones! Ok? Com tu vulguis i te vagi millor
- Mafalda
- Truquer habitual

- Entrades: 65
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: Alaior (Menorca)
Demà anem a dinar a Migjorn, noltros durem es polars per si us veim i els voleu tenir abans de dissabte, suposo que anirem a fer es cafetó en es bar Peri, així que si us passeu us els donem, jo ja m’he provat es meuuuuuuuuu!!
supos q si q mus veurem per so peri!! almenus na viciada i jo segur q hi som, es com ca nostre!! jaja! mus veim dema! gracies mafalda!