Basta ja demprenya!!

Aquí podeu dir la vostra. Que podem fer per milllorar aquest cassinet virtual?

Moderadors: samadona, lafaltaenvide

dejan37
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dt. nov. 21, 2006 0:00
Ubicació: Torelló

Bon dia! En primer lloc nestik fins els koins que no parin de dirme que faig trampes, cosa que no en sé fer. Després certes persones ma venen dient que surtu de les partides quan fa moltisim ke no hu faig, perdu punts i callu.
D'altre banda certa gentusa com: jocfora, queralbs, angeldelaguarda, esmotxador, formatge. Nestik fins els kollons dakesta gent que pk alguns dells estan fikats a la pagina es penses ke son els reis i ma van tukan els kollons. Un exemple pot ser: el senyor QUERALBS vulia kardar fora de la pagina l'arnavet!! Vaia gentusa aket en queralbs ara entenk kom va la pagina si aket hi esta fikat... !!!
Basta ia demprenyar, un sen kansa, i dexeunos jugar trankils, si us avorriu compreuvos un ca...

Una salutació cordial dejan37
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

amem, pot ser que en deja n s'hagi excedit en les formes...pero estic d'acord en tot lo que ha dit punt per punt...és increible s'assatjament que esteim patint darrerament...vale varem partir d'unes quantes partides i mos vam equivocar pero, conyo ja he pagat no?jo sense anar més alluny he perdut o m'hen fet perdre 200 pts...és vera que aqueta gent que ha anomenat en dejan té una actitud marcadament hostil amb noltros, i é normal que en dejan s'hagi equivocat amb les formes... no li tengue en compte, pérò d veres que sa situació s'està passant d mare ja
estam jugant una partida i en tenim 3 criticant des que miren i colque altre beneit diguent que no cancelin si e mos penja...de que conyo anau? deixau-mos tranquils que per molts de bots que pegueu no en feim d'embulls...jo vaig partir d'unes quantes partides perque estava cremat d perdre i punt... no ho he tornat a fer; a més estic segur que a a pàgina trobareu més gent que vos parli bé de noltros, que no aquesta minoria, per altre part respectable, que mos fa sa vida impossible
gràcies per e vostre tempsi salut! :cry:
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Vaja,

Així que dieu ara quan perdeu ja no fugiu. N'estic content! ... qualque cosa hem avançat.

Jo també us aprecii. :roll:
Imatge
_pek3_
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 3
Membre des de: dg. des. 24, 2006 0:00

Bones a tots, jo nomes volia donar la meva sincera opinio , sobre el k han dit unes grans persones kom arnavet & dejan , el k jo crec k pasa aki, es k i a persones, de uns 40 anys per amunt, k es creuen , amos i senyors , del k ha creat obrador, retruc.net. , i els enfita molt, veure kom uns joves universitaris ,kom poden ser arnavet, dejan , rosse_vici ... duen una puntuacio tan elevada,i akestes persones utilitzen kualsevol kosa, x posa a la gent de retruk en kontra seva, kom entrar a les partides k estan jugant i fer un komentari inapropiat,de dir,alerta k akests se'n van, axo son sobrades k jo per desgracia he tingut k veure , nomes perque u han fet kualke pik, jo tmbe he fet koses mal fetes, i obrador, hem va lleva els punts k no hem tokaven, i u trob molt encertat per part seva, mo merexia, vax obrar malament i sa acabat,ells tmbe es poden ekivoka = k kualsevol altre, al k venia volguent dir, es k sou volsaltres els k posau els k posau els negatius,dejan x exemple, du un munt de negatius, i es una bellisima persona, de lo milloret de dins retruc, i u puc dir de moltes mes persones, rosse, arnavet,noceres,adrianet,pirrieta,pacoclave i molts mes ... i per la vostra habladuria, ell te una mala reputacio, dins la pagina, voltros creau akest mal ambient, esper k axo s'arregli ies dexi amb pau a una gran truker kom dejan, un abraçada a tots i salud ! _ pek3_ :wink: :wink: :wink:
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 0:00
Ubicació: Port de Sóller

Cent putes, quin mal d'ulls després d'haver llegit tots aquests totxos.

Imatge

A sa gran majoria de truquers els hi duu ben fluixa això de's punts i es top-10, però clar... sempre hi ha excepcions. I crec que més o menys sa gent coneix a qui li pica perdre ses partides i qui fa lo que sigui per no restar punts i només anar sumant. No li donaria molta importància, tot té arreglo.

Però d'aquí a dir que segons quins traballadors voluntaris de sa web tenen enveja o se pensen ser amos i senyors de retruc... perdonau que vos ho digui, però me fa moltes rialles... deu ser que no els coneixeu bé :lol:

Som partidari d'avisar d'alguna manera als usuaris que poden enfrontar-se a un jugador que fa trampes i/o pardalades varies, a mi m'agradaria que me'l donassin a s'avís... però bé, si ells diuen que no ho tornaràn a fer, endavant. Ja s'anirà vegent!

I bé... que hem de fer? Unes pajillas?
arnavet
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 16
Ubicació: inca i eu moll...i barcelona

mos hem posat vermells i tot!!...mem wil jo no pens que sigui per enveja, i gràcies al cel per sa gran feina que fan totes aquestes persones...però conyo!!que no podem ni entrar casi, entram a una partida i ja en tenim 4 o 5 a damunt, just volem que s'acabi d'una vegada i deixeu d'embossar... :D
rOss3_viCi
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 0:00
Ubicació: inCa

Bones tardes tenguin!!! :D

Weno... Me pareix q jo també m banyaré i mouré guerra xq estic d'arcord amb tot lo q han dit ss, a damunt de, bellisimes persones, (dejan & arnavet & peke), grans amics meus... I jo tmbé crec q això q fa segons quina gent..., deixa molt q desitjar.
Ja està bé des putes personatges aqests que, primer de tot van acusant a sa gent de coses q no són certes, inflant es cohons a gent q venim aquí a pasar gust de poder jugar a un des millors jocs, q s'hi pot trobar a nel món (corregiu-me si trobau q no 8) ) i van divulgant-ho per tota sa pàgina es dois aqests, ja siguin inventats, per rabi... o jo q se... per lo q vulguin. I clar... després ja tens a un parell de mongols, a darrera q si pim i pam, q si aqest fa trampes, qe si aqest surt quan perd, que si aqell fa tal... o cual... i joder! Aìxò ja arriba a cremar... i molt! Ja basta de gentussa q va a fotre es altres... Sq hi arriba haver una inebastable qualitat humana que a n'aquesta pàgina impresionant.
És cert que hi ha d'haver de tot... supós que com per tot, però ja fa oi això... pufff! :? Qué és q aconseguiu axí? Explicau-mo... amem... Enga valentssss! :evil:
Jo tmbé m'he equivocat... Com tothom, segurament nO? Tots som humans... I s mos ha corregit s'error, eh pekeee?? :wink: Però ho sntim... i ja ho hem pagat... Però lo q passa aqui ja es greu...
Referit al q han dit en peke i cia sobre sa gent q se creuen amos de sa pagina... Té raó en part... o no senyors? Podem entendre que es qui estau més arrelats a sa pàgina, per es motiu q sigui, no mos importa, la teniu gelosa... Però tmbé no només heu de pensar amb voltros... Pensau que hi ha més gent que volem jugar a truc i passar-mos-ho bé... I el q ens pot arribar a fer pensar un cosa tan disbaratada com certa, sq hi hagi gent des TOP que emplei altres contes per fer davallar a gent q no són des seus d'aqests llocs...!
M sap greu dir-ho... Però és normal que ho poguem pensar... Xq sino... no m puc explicar xq sa gent fa aixó... I referintmos tambe a un altre tema...
Segons tenc entés... es + i es -... Se posen per fer un balanç sobre si sa persona amb qui has jugat o s'adversari... Sap jugar... no si es perd o es guanya sa partida, xq es 75 % de sa gent q posa negatius... s per haver perdut una partida... o perq simplement no te cau bé certa persona... i axo encara crema mes... Sino... digueme per exmple, en dejan, xq te tants de -, o jo........? que hem de dolent a sa pagina, o qui......? Xq homo, de jugar a truc... mos falta molt per aprendre... Però tanta gent pensa que tant malament jugam? Si es axi... Ens ho comunicau... I ja farem alguna cosa al respecte... (classes particulars, un curset...) :wink: bromes a parttt!!! :lol:
Bé supòs q ara em cauran una tira de negatius mes... nomes per haver parlat un poc aqui... Però... no puc fer-hi res jo... :evil: I mes ben igual... M parex q seguiré dormint igual de trankil com smpre... 8)
AhHh siiiiii! A part de tots es mals rollos aqests... Que per culpa de 4 amargats mos fan sofrir... a6 a sa pagina... hem fet molts de amics, jo almenys... (peke, dejan, arnavet, mayito, emilio, chusky, murciana, pala, tiano, tts, viciada, perdiu rebelera, cristo bendito xisket, tomeu, superbo... i molts messsss q ja sabeu, però no m enrollare mes...) jajaja i gracis a voltros es un gust venir aqui i passar una estona quasi amb familia!!!!
Weno... Esper que axo serveixi de kualke cosa, i amem si podem posar fi a nes puretes aqests, i podem fer sa millor cosa, a part de veure al BARÇA alçant trofeus... Que es jugar a TRUC!
Desitj q tot es calmi, i torni a haverhi es bon rollo que hi ha hagut smpre...!!! Engaaaa a6 per sa vostra atenciÓ!!!
Una aferrada! :mrgreen:

rOss3_viCi :wink: :wink:
bud_ice
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 364
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 0:00
Ubicació: Campos

quins toootxooos!! només he llegit sa primera frase de cualcún!

dejan, arnavet, ross i pek . Jo que he jugat amb tots voltros puc dir que sou bon jugadors de truc, a mí personalment no meu fet cap putada mai. Però si cualcú en cualque moment.... encara que faci moltes setmanes va notar que li feieu alguna mangarrufa... o just so va pensar, es normal que heu digués a nes consell "jedai" q per eixò estan. I que ara vos estiguin damunt. Però heu d'entendre que a sa web que ja ha arribat a nes 3000 contes (que no usuaris) aparesquin problemes... de "Convivència".

Que consti que no me pos de part de ningú! ejeje

pd: no tenc 40 anys encara eee?
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

rOss3_viCi ha escrit:Bones tardes tenguin!!! :D

Weno... Me pareix q jo també m banyaré i mouré guerra xq estic d'arcord amb tot lo q han dit ss, a damunt de, bellisimes persones, (dejan & arnavet & peke), grans amics meus... I jo tmbé crec q això q fa segons quina gent..., deixa molt q desitjar.
Està bé que diguis que són grans amics teus, que són bellísimes persones i tot lo guapo que vulguis posar es texte. Però rOss3, pensa una mica... posa't a s'altre costat una estona... ells son traballadors voluntaris de sa pàgina, empenyedors (no intentis fer s'acudit fàcil, que te veig venir! :P) i estàn per vigilar que hi hagi joc net i donar avís de's que no el fagin.

Me diràs que bé, que ja han pagat sa part de culpa i tal i cual... me pareix perfecte, i potser tens raó de que els hi haurien de donar una mica més de marge de confiança. Però els fets son els que son, i allà estàn.
rOss3_viCi ha escrit:Ja està bé des putes personatges aqests que, primer de tot van acusant a sa gent de coses q no són certes, inflant es cohons a gent q venim aquí a pasar gust de poder jugar a un des millors jocs, q s'hi pot trobar a nel món (corregiu-me si trobau q no 8) ) i van divulgant-ho per tota sa pàgina es dois aqests, ja siguin inventats, per rabi... o jo q se... per lo q vulguin. I clar... després ja tens a un parell de mongols, a darrera q si pim i pam, q si aqest fa trampes, qe si aqest surt quan perd, que si aqell fa tal... o cual... i joder! Aìxò ja arriba a cremar... i molt! Ja basta de gentussa q va a fotre es altres... Sq hi arriba haver una inebastable qualitat humana que a n'aquesta pàgina impresionant.
És cert que hi ha d'haver de tot... supós que com per tot, però ja fa oi això... pufff! :? Qué és q aconseguiu axí? Explicau-mo... amem... Enga valentssss! :evil:
Te perden ses formes, hauries d'aprendre a relaxar-te i a contar fins a deu abans d'escriure sa quantitat de dois que has escrit i amb es tó que ho has fet. Ni son putes personatges, ni han dit coses que no son certes, ni hi ha enveges per enmig (malament estariem si tenguessim enveja per un joc), ni hi ha ràbia per segons quins usuaris... només se cerca, com he dit abans, que tothom pugui jugar amb ses mateixes ventatges i desventatges (que n'hi ha, com bé sabràs). No és manera d'arreglar ses coses anant insultant a sa gent una vegada i una altre... no creus?
rOss3_viCi ha escrit:Jo tmbé m'he equivocat... Com tothom, segurament nO? Tots som humans... I s mos ha corregit s'error, eh pekeee?? :wink: Però ho sntim... i ja ho hem pagat... Però lo q passa aqui ja es greu...
Referit al q han dit en peke i cia sobre sa gent q se creuen amos de sa pagina... Té raó en part... o no senyors?
No, gens ni mica. I me repetiria, però supós que ja t'haurà quedat clar amb sa meva explicació :)
rOss3_viCi ha escrit:Podem entendre que es qui estau més arrelats a sa pàgina, per es motiu q sigui, no mos importa, la teniu gelosa... Però tmbé no només heu de pensar amb voltros... Pensau que hi ha més gent que volem jugar a truc i passar-mos-ho bé... I el q ens pot arribar a fer pensar un cosa tan disbaratada com certa, sq hi hagi gent des TOP que emplei altres contes per fer davallar a gent q no són des seus d'aqests llocs...!
Això, per desgràcia, passa... però tant d'una banda com de s'altra. Perque ara me diràs que tant tú, com en dejan37 o n'Arnavet només teniu un nick registrat? Perdona, però està comprovat que no... i se poden conèixer fàcilment. De fet, ja se saben.

rOss3_viCi ha escrit:M sap greu dir-ho... Però és normal que ho poguem pensar... Xq sino... no m puc explicar xq sa gent fa aixó... I referintmos tambe a un altre tema...
Segons tenc entés... es + i es -... Se posen per fer un balanç sobre si sa persona amb qui has jugat o s'adversari... Sap jugar... no si es perd o es guanya sa partida, xq es 75 % de sa gent q posa negatius... s per haver perdut una partida... o perq simplement no te cau bé certa persona... i axo encara crema mes... Sino... digueme per exmple, en dejan, xq te tants de -, o jo........? que hem de dolent a sa pagina, o qui......? Xq homo, de jugar a truc... mos falta molt per aprendre... Però tanta gent pensa que tant malament jugam? Si es axi... Ens ho comunicau... I ja farem alguna cosa al respecte... (classes particulars, un curset...) :wink: bromes a parttt!!! :lol:
Lo dels positius i negatius no és perque juguis bé o malament. Els usuaris te posaran un positiu si no veuen coses rares, si ha estat un truc net i divertit... val que potser que algú et posi un negatiu, però te puc assegurar que a la llarga tendràs més positius que negatius si a s'hora de jugar no dones peu a que te posin es negatiu. Posaria sa ma a ne's foc, vaja!

rOss3_viCi ha escrit:Bé supòs q ara em cauran una tira de negatius mes... nomes per haver parlat un poc aqui... Però... no puc fer-hi res jo... :evil: I mes ben igual... M parex q seguiré dormint igual de trankil com smpre... 8)
AhHh siiiiii! A part de tots es mals rollos aqests... Que per culpa de 4 amargats mos fan sofrir... a6 a sa pagina... hem fet molts de amics, jo almenys... (peke, dejan, arnavet, mayito, emilio, chusky, murciana, pala, tiano, tts, viciada, perdiu rebelera, cristo bendito xisket, tomeu, superbo... i molts messsss q ja sabeu, però no m enrollare mes...) jajaja i gracis a voltros es un gust venir aqui i passar una estona quasi amb familia!!!
Si te serveix de consol, jo te tenc posat un positiu. I no me fa gens de cosa dir-ho... vam jugar un truc... i dos i tres diria. Però hi va haver coses rares a es segon o tercer que jugarem... a mi m'afavorien aquestes coses, perque anavem perdent, però després vas lligant fils... i hagués preferit perdre es punts. Menut, no t'enfadis... però és així :)
rOss3_viCi ha escrit:Weno... Esper que axo serveixi de kualke cosa, i amem si podem posar fi a nes puretes aqests, i podem fer sa millor cosa, a part de veure al BARÇA alçant trofeus... Que es jugar a TRUC!
Desitj q tot es calmi, i torni a haverhi es bon rollo que hi ha hagut smpre...!!! Engaaaa a6 per sa vostra atenciÓ!!!
Una aferrada! :mrgreen:

rOss3_viCi :wink: :wink:
Clar que servirà de qualque cosa... però intentau deixar de banda aquest tó de JO TENC SA RAÓ I A CA UNA PUTA ELS DEMÉS, que així no aconseguireu res de bó. Un marge de confiança si... clar que tothom el pot tenir, això me pareix que ningú ho dubte.

Venga, bonda i trucs!
Amidala
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Ubicació: PORTO COLOM

Jo no tenc ni sa " s'hort "ni sa" desgracia" d'haver jugat amb sa majoria de voltros, però si d'haver coincidit amb QUERALBS, JOCFORA, BUD-ICE, VOLTOR ETC.. a les 2 trobades a les que he asistit, i per lo que les conec ni son " Mongols " ni " Prepotens " ni " Gentusa", ni moltres altres virtuts que els atribuiu.

No he tengut problemes amb voltros i per tant no puc dir si es vera lo que diuen, però deis que vos heu equivocat com tothom!. COM TOTHOM NO !!!

JO TAMPOC TENC 40 ANYS !!!. NI PROP FERI.
truquera
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 20
Membre des de: dt. des. 06, 2005 0:00
Ubicació: calonge

Arriba Queralbs oeoeoeoeoeoe; Jocfora oeoeoeoeoe; esmotxador oeoeoeoeoe, ....

Jo estic totalment dacort amb voltros, es mes, sou els meus idols jejejejeje.

Cuant entr a jugar un truc entr per acabar-lo, no perque un li passi pels c... fotre als altres.

Au, ja esta dit. Un besooooo jejejeje
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

Na Truquera si que té 40 anys...

OEOEOEOOEOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
truquera
Truquer novell
Truquer novell

Wiiiiiiil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No te passis que te pos negatiu!!!!!!!!!!! jejejejeje

OEOEOEEEEEEEEE
_WiL_
Truquer asidu
Truquer asidu

Sssssssht, no diguis res de negatius!
Que no veus, amiga truquera,
que sempre n'hi haurà de més vius,
que te podràn sortir per darrera?

Imatge
truquera
Truquer novell
Truquer novell

jAJAJAJA T'he de donar s'enhorabona WIL, Tambe seras el meu idol.

JEJEJEJE, UN BESOOOOOOOO
Respon