Pere, per això estam els moderadors, que a més de jugar, supervisam alguna que altra partida en la mesura que podem.
Desgraciadament, el que comentes dels usuaris maseto i jondhalar és totalment cert, no sé quin mètode deuen usar (jo em decant pels micròfons del msn) però es vertaderament curiós que guanyin dos cantons de sense disparar-ne ni mitja. Curiós com a mínim.
Nosaltres prenem nota del que va succeïnt, i no dubteu que la possibilitat de prendre alguna mesura amb la gent que no juga de manera neta no està ni molt menys descartada.
Esperam que en aquest sentit les coses millorin.
Dolenties (1ra estafa)
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- maseto
- Truquer novell
- Entrades: 2
- Membre des de: dg. des. 04, 2005 0:00
- Ubicació: ca deu devora ca cristo
dedicat al peregarcies:estavam jugant tranquilament amb el meu companyero de tota la vida,cuant en tolls comencar a menjar el cap den pere diguent que nosaltres feim trampes.he de dir que mai hem empleat lo que diuen de msn o telefon ja se que es mal de demostrar pero ho creis o no.Respecta a que xerram poc o molt hi ha dos motius.1er que ens coneixen de toda la vida i si un no diu algo o segons lo que digui laltre ja sap com actua i aixio de dir cada pic a tu a jo a ell.lo unic que es consegueix es destapar el joc.hi tambe deia que va esta un parell de vagades damunt noltros i no va veure senyes,vos asegur que en varem fer bastantes,pero no al unici que es cuant ell estava mirant a voure si hem feiem o no.A voure si aqueis que xerren tant estan tant nets com diuen.si jugam tot el temps plagats es perque en coneixen(cusins) i prefereix pel horari i temps jugar amb ell que el conec que no amb un altre,i sense dir res pues adeu.
Menos mal que almenys et defenses...
Sa veritat és que jo no entraré en polèmiques, però això que argumentes no té ni cap ni peus. Vols proves?
Com m'expliques que en pere envidi i tu diguis jo envit quan: no vos heu dit absolutament res pel chat i sigui es teu company es que dugui 35 envits???????
Explica-m'ho per favor que jo també en vull saber...
També que vos truquen i partiu sense demanar-vos ni que duis, etc.
Dius que vos coneixeu de tota sa vida i dius que amb "tu" o "jo" ja sabeu com actua s'altre i demés... no creus que això és realment complicat davant una pantalla?? Precisament per això mateix (de que vos coneixeu de tota sa vida) ens donau peu a que poguem pensar que us teniu com a contacte a nes msn i que feis servir es micròfons per dir-vos ses cartes que duis, no ho trobes??
Jo mateix he presenciat sa partida, i no consideres realment curiós que sigui s'única partida que he vist en que una parella guanya els dos cantons còmodament xerrant poquíssim o gens? Això a més d'altres proves inequívoques de que estàveu fent trampes.
Aquestes coses les pretenem evitar a tota costa, i voltros en sou molt partíceps.
Aquí ningú menja el cap: si un usuari està essent objecte de trampes, com a mínim té el dret a saber-ho.
Sa veritat és que jo no entraré en polèmiques, però això que argumentes no té ni cap ni peus. Vols proves?
Com m'expliques que en pere envidi i tu diguis jo envit quan: no vos heu dit absolutament res pel chat i sigui es teu company es que dugui 35 envits???????

També que vos truquen i partiu sense demanar-vos ni que duis, etc.
Dius que vos coneixeu de tota sa vida i dius que amb "tu" o "jo" ja sabeu com actua s'altre i demés... no creus que això és realment complicat davant una pantalla?? Precisament per això mateix (de que vos coneixeu de tota sa vida) ens donau peu a que poguem pensar que us teniu com a contacte a nes msn i que feis servir es micròfons per dir-vos ses cartes que duis, no ho trobes??
Jo mateix he presenciat sa partida, i no consideres realment curiós que sigui s'única partida que he vist en que una parella guanya els dos cantons còmodament xerrant poquíssim o gens? Això a més d'altres proves inequívoques de que estàveu fent trampes.
Aquestes coses les pretenem evitar a tota costa, i voltros en sou molt partíceps.
Aquí ningú menja el cap: si un usuari està essent objecte de trampes, com a mínim té el dret a saber-ho.
Crec que fa massa poc temps que me conect a n'aquest lloc web per opinar damunt s'altra gent ni entraré a jutjar si aquest a qui acusau realment fan trampes. Però vull dir sincerament que si guanyau amb embulls, voltros mateixos...de qué serveixen aqests punts? per fer-se un homo d'èxit? per progressar a sa feina o ets estudis? Sabreu jugar més, si guanyau fent servir micros, telefon o altres estris?? idò jo crec que es punts mateixos ja tendran un altre gust, deixaran regust de "dobbers bruts" no guanyats netament. Per ventura aquesta societat de competitivitat mos du inevitablement a guanyar, sigui al preu que sigui, però pensau un poc més tranquilament: val la pena? Jo, no sé ni fer ni mirar senyes, encara. I pas un guster de jugar amb es riscs que condu (he guanyat menys partides de les que he perdut)
PD: lo que fa estar a sa feina, amb un ordinador que no té Java ni li puc instalar,eh?? me torn filòsof bucòlic.
PD: lo que fa estar a sa feina, amb un ordinador que no té Java ni li puc instalar,eh?? me torn filòsof bucòlic.
Qui no mata, empata! i sa primera val per mil
- maseto
- Truquer novell
- Membre des de: dg. des. 04, 2005 0:00
- Ubicació: ca deu devora ca cristo
tolls:mira diras el que vulguis,pero veig que la teva principal "prova" son el envits, bueno que pasa,resulta que varen envidar i jo vaix dir jo envit,sense dur-ne,vale tu mai has fet una false? ....el que pasa i tu no has caigut en aixo,i tot duna acuses resulta que el meu company,en va salva els mobles,sense jo sabero a que no havies caigut? aixo si no ho saps en es truc pasa mes de dues o tres vagades,inclus estant un davant laltre o no? bueno adeu.
Aixo que passi un pic vale, pero jugant jo m-ho vareu fer 3 o 4 vegades, i segons veig, no soc s'unic, aixo es molta casualitat. I a damunt tenien sa cara de dir-mos a jo i en talapy (crec que era ell) que mos deiem ses cartes per msn. Si ni mos coneixem!
Be, salut i bon nadal

Be, salut i bon nadal
Estimat Peregracies:
" JURO POR MI HONOR QUE NUNCA HE JUGADO UNA PARTIDA NI CONTIGO NI CON NADIE POR TELEFONO ", to podrie posar en ingles, frances, rus, chino, etc, etc, pero estic segu ke no fa falte.
Exo ke ia aki dalt en lletre grose es lo mateis ke vaig escriure en resposte a una acusasio de en Putrum. I unaltre cop vui confirmaro.
Tu, a se resposte anterio eu tornes fe, ja ke no fas alusio a ningu mes ke e mi en so mateix teme des telefon.
Segur no tens ni puñetere nocio de lo ke dius, pero u as llitgit o to han dit i molt alegrement u tornes escriure.
Me fa pena i molte llastime veure com gent, i no se emb quin interes, perjudique greument e altres.
Jo en equest teme al donc per acabat i no pens perdre ni un segon mes xerrantne.
Segurement mos trobarem a une taule en algun moment, si juc encontre teu, trankil, no te fere cap trampe de cap tipo i si jugam junts, tambe trankil, el goñerem o perdrem en ses cartes i es chat lateral, de exo no pas mai.
Adeu i bones tardes.
" JURO POR MI HONOR QUE NUNCA HE JUGADO UNA PARTIDA NI CONTIGO NI CON NADIE POR TELEFONO ", to podrie posar en ingles, frances, rus, chino, etc, etc, pero estic segu ke no fa falte.
Exo ke ia aki dalt en lletre grose es lo mateis ke vaig escriure en resposte a una acusasio de en Putrum. I unaltre cop vui confirmaro.
Tu, a se resposte anterio eu tornes fe, ja ke no fas alusio a ningu mes ke e mi en so mateix teme des telefon.
Segur no tens ni puñetere nocio de lo ke dius, pero u as llitgit o to han dit i molt alegrement u tornes escriure.
Me fa pena i molte llastime veure com gent, i no se emb quin interes, perjudique greument e altres.
Jo en equest teme al donc per acabat i no pens perdre ni un segon mes xerrantne.
Segurement mos trobarem a une taule en algun moment, si juc encontre teu, trankil, no te fere cap trampe de cap tipo i si jugam junts, tambe trankil, el goñerem o perdrem en ses cartes i es chat lateral, de exo no pas mai.
Adeu i bones tardes.
- obrador
- Truquer expert
- Entrades: 3139
- Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
- Ubicació: Cas Concos
- Contacta:
Mirau...
Pot ser si algú juga fent aquestes dolenties, sempre n'hi ha que posen per davant la seva classificació que passar una estoneta divertida jugant a truc. Això amics, és molt mal d'aturar i no queda més remei que sufrir-ho, és la nostra consciència davant la seva, però jo vos aconsellaria que no li donéssiu massa importància, tot i que a vegades emprenya, a ningú li agrada perdre. Deu ser aquesta Illa (de la calma diuen) però aquí el més viu és el que pot fotre als altres, és el que hi ha i no sé si ho arreglarem, no és només una cosa de retruc.net, no és així?
Mentrestant, farem tot el possible per a que el programa pugui detectar quan es fan aquestes dolenties, però evidentment sempre hi haurà una manera d'enganar a l'altre...
Pot ser si algú juga fent aquestes dolenties, sempre n'hi ha que posen per davant la seva classificació que passar una estoneta divertida jugant a truc. Això amics, és molt mal d'aturar i no queda més remei que sufrir-ho, és la nostra consciència davant la seva, però jo vos aconsellaria que no li donéssiu massa importància, tot i que a vegades emprenya, a ningú li agrada perdre. Deu ser aquesta Illa (de la calma diuen) però aquí el més viu és el que pot fotre als altres, és el que hi ha i no sé si ho arreglarem, no és només una cosa de retruc.net, no és així?
Mentrestant, farem tot el possible per a que el programa pugui detectar quan es fan aquestes dolenties, però evidentment sempre hi haurà una manera d'enganar a l'altre...
El gran jaume ha hablado
Se suposa que aquesta web és per a fer un truc, no s'haurien de fer dolenties, ni embulls, però la realitat és la que és; així que estic d'acord en penalitzar aquells que facin dolenties, llevant-lis punts (quants punts i per cada quantes dolenties no ho sé, això ja és cosa dels organitzadors); així, a més de fer un truc més net, també hi hauria més bon ritme, perquè qualque vegada ... creu-me!
Salut i sort, truquers.
Salut i sort, truquers.
Si senyor... ja era hora.
Jo faria que de cada 2 dolenties llevassin 1 punt.
-A sa primera donaria un avís: Ei vergant, si ho tornes a fer t'aniràs més avall a sa classificació que en Piernas Locas!
-I a sa segona li dones sa bona notícia: Au idó, per Pardal. Á puá muè. (com dirien es francesos...)
Sa pròxima modificació ha de ser es botonets de texte!!!
Jo faria que de cada 2 dolenties llevassin 1 punt.
-A sa primera donaria un avís: Ei vergant, si ho tornes a fer t'aniràs més avall a sa classificació que en Piernas Locas!
-I a sa segona li dones sa bona notícia: Au idó, per Pardal. Á puá muè. (com dirien es francesos...)
Sa pròxima modificació ha de ser es botonets de texte!!!

Darrerament m'he trobat un parell (molts!) de casos que fan dolenties a les totes... durant sa partida no xerren ni per donar-se ses bones tardes però, màgicament, saben que han d'anar a es companyero o alrevés...
A partir d'avui aprofitaré aquest fil, si me deixau, per penjar captures de pantalla o altres proves (que ves a sabre tú quines siràn!) per deixar un poc en evidència a segons quins usuaris... es que fa riure!!!
Avui, per exemple... he jugat contra en met i en pupsik (no importa dir que s'enduràn valoració negativa per part meva i me la bufa que ells ho puguin fer amb jo també), i aquí teniu una prova divertida... si es que ells s'han delatat i tot! xDDD

Ses penalitzacions per dolenties s'haurien d'implementar, d'una manera o altre, però crec que anirien collonudes.
Una abraçada a tots es trucadors 'legals'!!!
A partir d'avui aprofitaré aquest fil, si me deixau, per penjar captures de pantalla o altres proves (que ves a sabre tú quines siràn!) per deixar un poc en evidència a segons quins usuaris... es que fa riure!!!
Avui, per exemple... he jugat contra en met i en pupsik (no importa dir que s'enduràn valoració negativa per part meva i me la bufa que ells ho puguin fer amb jo també), i aquí teniu una prova divertida... si es que ells s'han delatat i tot! xDDD

Ses penalitzacions per dolenties s'haurien d'implementar, d'una manera o altre, però crec que anirien collonudes.
Una abraçada a tots es trucadors 'legals'!!!
Sa putada de tot això es que no es pot demostrar (crec), però jo posaria la ma a nes foc que en joan_pericas i en Plomer mos feien trampes. Quan el meu company se lo va insinuar, van cancelar la partida i varen fugir ràpidament.
Després vaig mirar els seus respectius perfils i vaig veure que tot dos son de Pollença, han 6 partides junts, i tenen una valoració molt negativa.
Un salut i bon truc!!
Després vaig mirar els seus respectius perfils i vaig veure que tot dos son de Pollença, han 6 partides junts, i tenen una valoració molt negativa.
Un salut i bon truc!!
- StevenStifler
- Truquer novell
- Membre des de: dc. maig 31, 2006 0:00
- Ubicació: Palma
Dos tocacojons més...