Bones jocfora, l'altre diumenge varem començar una partida i te vaig comentar el problema de no tenir adsl que quan telefonen s'hem talla la línia, tu me vas dir que hi ha havia filtres perque açò no passes.
Quins passos, com i on he d'anar per activar-los i que no se'm talli més, merci per la teva atenció.
jocfora, una ajuda!!
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
- krusenstern
- Truquer asidu
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 30, 2007 0:00
- Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Bones, perdona per no haver contestat, pero he estat de viatge...
No som massa tecnic, pero son uns filtres que venen amb so kit adsl de telefonica, (supos que amb sos altres tambe), i que se posen a cada lloc on tenguis telefon, aixi cuant et criden no se talla.
Milllor si ho demanes a cualcu que sen entengui un poc, pero es mes o manco axio, jo des que les he posat me va molt be.
Adeu i sort
No som massa tecnic, pero son uns filtres que venen amb so kit adsl de telefonica, (supos que amb sos altres tambe), i que se posen a cada lloc on tenguis telefon, aixi cuant et criden no se talla.
Milllor si ho demanes a cualcu que sen entengui un poc, pero es mes o manco axio, jo des que les he posat me va molt be.
Adeu i sort
Aixi es krus!! Poses un filtre que va enxufat a sa toma de telefon, teoricament ha d'anar be! Sort
- lafaltaenvide
- Truquer expert
- Entrades: 1684
- Membre des de: dl. ago. 21, 2006 0:00
- Ubicació: València
KRUS, lo que has de fer es rascarte un poc sa butxaca ( que no ten gastes ni un, jeje, xdon ) i posarte ONO i voras com va de fi aixo. Voras mes peçes i tot, Jajaja
lafaltaenvide

lafaltaenvide