Futbol
Tenim al mallorca massa abandonat, no és raro que vagi com va...

Naaaaaaaaada, plorarem enguany com sempre, i passarem pena... és lo que hi ha... mem si es putes de Boca li donen es transfer a nen Trejo i actúa com a revulsiu pq si no... En Tristan que està amb ressaca permanent, en Maxi que no fica un gol ni a s'arco iris, n'Arango que està empanat... menosmal de n'Ibagaza i en Bosko que si no... així i tot si sa cosa no millora, suarem...
lo d'en Tristán és digne de veure, no he vist un tio mai amb un córrer tan cansino com es seu!!. Pareix que ses sabates li pesen com ploms.
I en Maxi??? lo que falla aquest homo cada partit no té nom!!
I en Maxi??? lo que falla aquest homo cada partit no té nom!!
Lo unic que puc dir és:
VISCA EL BARÇA
Un culé no massa content!!
VISCA EL BARÇA
Un culé no massa content!!
idoi jo dic mmmmm
un 3-0 però fàcil fàcil!!!
un 3-0 però fàcil fàcil!!!
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Jo crec que no sirà tan fàcil:
Diria que un 5-0 (amb hattrick de n'Etoo) i 2 gol de falta d'en Ronaldinho.
Diria que un 5-0 (amb hattrick de n'Etoo) i 2 gol de falta d'en Ronaldinho.
bones , pues jo crec que empataran, 2-2
jo dic 2-1, ajustadet i amocionant.
0-1 amb gol d'en vannistelroy a pase den robinho amb bicicleta incluïda a nen marquez.
- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
VAJA QUIN DILEMA,
a mi m'agradaria que guanyàs el Madrid 1-2, però vull que treguin en Capello d'afora així que pos un 8-0 , però s'agonia s'allargarà i empatarem 2-2.
Visca el Valencia i enhorabona als truquer@s valencians.
a mi m'agradaria que guanyàs el Madrid 1-2, però vull que treguin en Capello d'afora així que pos un 8-0 , però s'agonia s'allargarà i empatarem 2-2.
Visca el Valencia i enhorabona als truquer@s valencians.
Retruc.net per sempre !!!!
- tiano
- Truquer asidu
- Entrades: 258
- Membre des de: ds. jul. 22, 2006 0:00
- Ubicació: un llucmajorer a Portocolom
Bueno, bueno,bueno,...
Jo com a bon madridista (trist també per es temps de transició i sense títols que esteim passant) dic que serà un 1-2 i a veure amem si així mos torna entrar s´alegria .... que si no, ja no mos quedarà cap competició per sa que lluitar enguany.
VEDEU QUE ANAM DE MAGRES DARRERAMENT !!
Ah per cert, gols de: Etoo, Raul i Robinho
Jo com a bon madridista (trist també per es temps de transició i sense títols que esteim passant) dic que serà un 1-2 i a veure amem si així mos torna entrar s´alegria .... que si no, ja no mos quedarà cap competició per sa que lluitar enguany.
VEDEU QUE ANAM DE MAGRES DARRERAMENT !!
Ah per cert, gols de: Etoo, Raul i Robinho
- Mcenroe
- Truquer habitual
- Entrades: 163
- Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
- Ubicació: Felanitx-Son Garí
No he pensat a posar qui faria els gols , un de Ronaldinho de penal injust com sempre, un d'en Santillana que el recuperen i gol d'en Casillas de treta de volea que en Valdés la se menja.
Retruc.net per sempre !!!!
AU IDO JO ANIMARE A NES MEU! BARÇAAAAA!