Crec que m'he equivocat mab es noms d'es jugadors!!!
En ronaldinho no es a futbol que juga....... Aquest home lo que fa es màgia!!!!
Visca el Barça!!!
Hattrick
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Bueno, sa meva:
Pitagoras_Power : U. E. Porreres (7:0)
Sporting s'Horta : Llosetina F.C. (4:1)
Atletico Cocotin : Auberkoks (5:1)
Nottingham Presa : Cumxot Team (2:6)
Pitagoras_Power : U. E. Porreres (7:0)
Sporting s'Horta : Llosetina F.C. (4:1)
Atletico Cocotin : Auberkoks (5:1)
Nottingham Presa : Cumxot Team (2:6)
Bé, he de confessar que jo sí que sóc des futbol, i conec a molts de jugadors: per exemple en julián muñoz, el fary, en jesulín de ubrique...

I en Tomeu Penya, que jugava cedit en el s'horta
Però es pobret no va jugar massa, solia tenir un molta de migranya. feia qualque golet de tant en quant....
- Tomeu_Penya
- Truquer novell
- Entrades: 7
- Membre des de: dg. feb. 26, 2006 0:00
Verassa ha escrit:I en Tomeu Penya, que jugava cedit en el s'horta

A mi no me fiqueu pel mig jugant a s'Horta jeje... si de cas al joc de Hattrick... que ara man comprat els drets d'Imatge per fer un equip amb el meu nom...

Em penso que encara sols esta sol·licitat...jeje

Quan el tingui us dic coses !!!
Tomeu_Penya
Bé, resultats de sa vuitena jornada:
Haurem d'anar vius per sa setmana que ve...
He afegit es resultats den wil i de thevenin, que tal i com va demanar, ha estat una derrota ja que va contribuir, juntament amb mi, a s'errada des nostro partit, que per cert, ha acabat amb empat a 3.mundowil.com 5 : 0 We Love Sundays
Pitagoras_Power 7 : 0 U. E. Porreres
Thevenin SFC 0 : 1 Sorterri
Sporting s'Horta 3 : 2 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 3 : 0 Auberkoks
Nottingham Presa 0 : 2 Cumxot Team
Haurem d'anar vius per sa setmana que ve...

Jajajaja, bones, feia temps que no deia res pes foroperque estic liadíssim... Lo primer de tot, per lo des tema des partidet de futbol, seria convenient mirar qualque poble d'enmig de s'illa. A Inca, hi ha es camp de futbol 7 del Sallista de gespa artificial (s'unic a Mallorca homologat per sa UEFA) i es pot llogar... comentau com ho teniu vosaltres per el vostre poble... i ja ho discutirem.
Per cert Verassa, vaja merda que duien avui els jugadors al partit, en permi que pensaven mes amb el Moskovskaya i amb ses brutes ruses que amb altre cosa... Enhorabona per sa victòria!!!!!
Per cert Verassa, vaja merda que duien avui els jugadors al partit, en permi que pensaven mes amb el Moskovskaya i amb ses brutes ruses que amb altre cosa... Enhorabona per sa victòria!!!!!
Tranqui wil, si hagués posat un 1-0 potser haguessis sortit perjudicat, res més lluny de sa meva intenció.
Ja sé que ho deies mig de broma, però ho trob molt just. Sa pròxima segur que no badaré
Ja sé que ho deies mig de broma, però ho trob molt just. Sa pròxima segur que no badaré

Bueno aquí va sa classificació de sa quini, que aquesta setmana pareixer esser que hi ha hagut dues abstencions, el sr. bud_ice i el sr. Malgaroth (dic aixó de senyors just per quedar be :PP), au idó aixó va així:
1er.- J_Jaume (35 pts.)
2on.- bud_ice - Tuxy - Verassa - tolls (30 pts.)
3er.- bassacoll - cocotin (25 pts.)
4rt.- jubamba (24 pts.)
5é.- UELlosetina (23 pts.)
6é.- Malgaroth (22 pts.)
7é.- Porreres (20 pts.)
Au idó, lo de sempre, si m'he equivocat, ja ho sabeu, cridau a s'112.
Salut!!
1er.- J_Jaume (35 pts.)
2on.- bud_ice - Tuxy - Verassa - tolls (30 pts.)
3er.- bassacoll - cocotin (25 pts.)
4rt.- jubamba (24 pts.)
5é.- UELlosetina (23 pts.)
6é.- Malgaroth (22 pts.)
7é.- Porreres (20 pts.)
Au idó, lo de sempre, si m'he equivocat, ja ho sabeu, cridau a s'112.
Salut!!
Quini per sa pròxima:
We Love Sundays 3 : 2 Thevenin SFC
Sorterri 1 : 2 U. E. Porreres
mundowil.com 4 : 2 Pitagoras_Power
Cumxot Team 3 : 2 Sporting s'Horta
Nottingham Presa 2 : 1 Atletico Cocotin
Llosetina F.C. 2 : 1 Auberkoks
Permi és sa jornada més difícil fins ara, veurem mem com surt sa cosa
We Love Sundays 3 : 2 Thevenin SFC
Sorterri 1 : 2 U. E. Porreres
mundowil.com 4 : 2 Pitagoras_Power
Cumxot Team 3 : 2 Sporting s'Horta
Nottingham Presa 2 : 1 Atletico Cocotin
Permi és sa jornada més difícil fins ara, veurem mem com surt sa cosa

Me sent afavorit per aquest 5-0... si a ses regles posa que havia de guanyar 1-0... 

Trob que Inca seria sa seu més indicada, als felanitxers i al porrerenc ens ve enfora però és lo que està més enmig crec, En podem anar parlant meam.Malgaroth ha escrit:Jajajaja, bones, feia temps que no deia res pes foroperque estic liadíssim... Lo primer de tot, per lo des tema des partidet de futbol, seria convenient mirar qualque poble d'enmig de s'illa. A Inca, hi ha es camp de futbol 7 del Sallista de gespa artificial (s'unic a Mallorca homologat per sa UEFA) i es pot llogar... comentau com ho teniu vosaltres per el vostre poble... i ja ho discutirem.
I el nostre partit.... molt raro, ja te dic, els porters els únics que varen donar sa talla.
Estic per intentar guanyar els dos partits de lliga que me queden i no posar més titulars a sa copeta nostra... me sap com a greu pq ara començava a recuperar-me i tenc opcions de classificació però això de no puntuar en tota una temporada com a que no m'agrada gaire..... bé, ja veurem que feim.
quiniela:
We Love Sundays 4 : 1 Thevenin SFC
Sorterri 4 : 2 U. E. Porreres
mundowil.com 3 : 1 Pitagoras_Power
Cumxot Team 3 : 1 Sporting s'Horta
Nottingham Presa 1 : 2 Atletico Cocotin