Bones a tots, aqui van es meu pronostiks. Per cert jo tb m'apunt a lo des partidet si ho feim venir b:
mundowil.com 1 : 0 We Love Sundays
Pitagoras_Power 4 : 1 U. E. Porreres
Thevenin SFC 0 : 0 Sorterri
Sporting s'Horta 3 : 3 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 2 : 2 Auberkoks
Nottingham Presa 2 : 2 Cumxot Team
Adeu i sort a tots!!
Hattrick
Bé, idó me cercaré sa vida... encara que seguesc trobant magre es 1-0!
Un W.O. (walk-over) a Hattrick se soluciona amb un 5-0 a favor de's que no se presenta... no podriem fer lo mateix?
Es que aquesta setmana jugaré contra un BOT, i podia posar s'artilleria pesada a sa Copa Retruc per rebiscolar una miqueta ses meves cagades de's principi

Un W.O. (walk-over) a Hattrick se soluciona amb un 5-0 a favor de's que no se presenta... no podriem fer lo mateix?

Es que aquesta setmana jugaré contra un BOT, i podia posar s'artilleria pesada a sa Copa Retruc per rebiscolar una miqueta ses meves cagades de's principi

- porreres
- Truquer habitual
- Entrades: 68
- Membre des de: dl. jul. 24, 2006 0:00
- Ubicació: Porreres City
kiniela:
mundowil.com 1-0 We Love Sundays
Pitagoras_Power 6-0 U.E. Porreres
Thevenin SFC 0-0 Sorterri
Sporting s'Horta 1-3 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 2-0 Auberkoks
Nottingham Presa 3-1 Cumxot Team
mundowil.com 1-0 We Love Sundays
Pitagoras_Power 6-0 U.E. Porreres
Thevenin SFC 0-0 Sorterri
Sporting s'Horta 1-3 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 2-0 Auberkoks
Nottingham Presa 3-1 Cumxot Team
Per jo me pareix bé que te posem un 5-0, hem de sabre que diu l'amon tolls._WiL_ ha escrit:Bé, idó me cercaré sa vida... encara que seguesc trobant magre es 1-0!![]()
Un W.O. (walk-over) a Hattrick se soluciona amb un 5-0 a favor de's que no se presenta... no podriem fer lo mateix?![]()
A més, just abans de començar sa copa en tolls va dir aixó:
Quan diu: jugadors que se li pira s'olla permi ho deia per ell XDDtolls ha escrit:Convé que no repteu per a la setmana que ve o ho haurem d'ajornar una setmana.
En quan al sorteig, sa pàgina de cupmanager permet fer una aleatorització. Cap problema en aquest sentit, no us haureu de fiar de mi, sinó des programa.
Regles que van a missa:
1) Si un partit no es juga perquè a un dels jugadors se li pira s'olla, tendrà es partit perdut per 1-0.
2) Si no es juga per falta d'enteniment entre tots dos, s'assignarà un 0-0.
3) Una excepció a la regla 1 és que un jugador avisi de que no podrà jugar es partit per ses raons que siguin (cosa raaaara...), en aquest cas s'acordarà amb posterioritat el resultat a assignar, en cap cas favorable a dit jugador.
4) És indiferent s'estadi on repteu, en els amistosos no influeix si jugau a ca vostra o a fora camp.
5) A sa lligueta haureu de reptar amb regles normals, mentre que si us classificau per semis i/o final, les regles seran de copa.
Au guapes, queda clar no?
Si teniu dubtes de qualque tipus, aquí està el tio tolls per intentar solucionar-les.
Besos

_Will_, jo permi lo seu es que ho deixem en un 1-0, i si arribam a fer sa berenada, tu menjes un poc més de xuia i ja ho deixam tot arreglat.
Verassa
J_Jaume
Tolls
Cocotin
Porreres
caxindena/lameton
Malgaroth
Bud_Ice
Jubamba
bassacoll
Tuxy
començam a anar...
sa quini:
Pitagoras_Power 7 : 1 U. E. Porreres
Sporting s'Horta 4 : 2 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 3 : 0 Auberkoks
Nottingham Presa 1 : 5 Cumxot Team
J_Jaume
Tolls
Cocotin
Porreres
caxindena/lameton
Malgaroth
Bud_Ice
Jubamba
bassacoll
Tuxy
començam a anar...
sa quini:
Pitagoras_Power 7 : 1 U. E. Porreres
Nottingham Presa 1 : 5 Cumxot Team
Verassa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 26, 2007 11:44, en total s’ha editat 2 vegades.
Bé, respecte a s'assumpte de'n wil, i per ser benèvol compensant sa meva cagada, posa-li un resultat de manera que es goal average quedi a nes seu favor.
Té raó amb lo que diu, amb s'equip que m'hagués tret me n'hauria fet mitja dotzena i així ell surt perjudicat.
Demana wil, que t'ho concedim
Té raó amb lo que diu, amb s'equip que m'hagués tret me n'hauria fet mitja dotzena i així ell surt perjudicat.

xDDDDDDDDDJ_Jaume ha escrit: Quan diu: jugadors que se li pira s'olla permi ho deia per ell XDD![]()
, que no es vera tolls?
![]()
.
_Will_, jo permi lo seu es que ho deixem en un 1-0, i si arribam a fer sa berenada, tu menjes un poc més de xuia i ja ho deixam tot arreglat.
Fet!
Perdonau, no havia llegit ses regles aquelles... i ho deia més per emprenyar que per una altre cosa... posau un 1-0 així com toca! Que ja l'enganxaré a en Tolls!

Res res! Aaaaaai, ara me pareix que per ses meves paraules m'hagi enfadat!!! Que no vull un 5-0!!! Vull lo que toca!!!Tolls ha escrit:Bé, respecte a s'assumpte de'n wil, i per ser benèvol compensant sa meva cagada, posa-li un resultat de manera que es goal average quedi a nes seu favor.

Perdonau si no me vaig expresar com toca vergants... :'(
Per cert, on putes teniu pensat fer es partit de fútbol? Jo no he jugat mai, sonc homo (per dir algo) de basket... però si algún equip vol un central 'estil Cannavaro (o sigui, que les deixa passar totes)' que ho digui!
I si m'agafa aprop... clar!
I si m'agafa aprop... clar!
Un altre que s'apunta a nes partidet i a berenar, mem si s'anima qualcú més i així serà més divertit, quants més son més riuen.
Una putada lo d'aquesta jornada, però és igual, a jo me va bé s'empat, tanmateix no me jugava res, no tenia cap opció de classificar-me.
Au ido, ses meves apostes per aquesta jornada:
Pitagoras_Power 6 : 1 U. E. Porreres
Sporting s'Horta 4 : 1 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 4 : 1 Auberkoks
Nottingham Presa 2 : 4 Cumxot Team
Una putada lo d'aquesta jornada, però és igual, a jo me va bé s'empat, tanmateix no me jugava res, no tenia cap opció de classificar-me.
Au ido, ses meves apostes per aquesta jornada:
Pitagoras_Power 6 : 1 U. E. Porreres
Sporting s'Horta 4 : 1 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 4 : 1 Auberkoks
sa quiniela :
Pitagoras_Power 7 : 0 U. E. Porreres
Sporting s'Horta 7 : 2 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 3 : 2 Auberkoks
Nottingham Presa 1 : 6 Cumxot Team
Pitagoras_Power 7 : 0 U. E. Porreres
Sporting s'Horta 7 : 2 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 3 : 2 Auberkoks
Nottingham Presa 1 : 6 Cumxot Team
No se on podriem fer el partidet, s'accepten propostes.
Lo seu seria a un lloc on tothom li fos més o menys igual
d'enfora i un dia que ens vagi bé a tots o sa majoria.
Lo seu seria a un lloc on tothom li fos més o menys igual
d'enfora i un dia que ens vagi bé a tots o sa majoria.
Quini:
Nottingham Presa 2 : 3 Cumxot Team
Nottingham Presa 2 : 3 Cumxot Team

Bones tardes a totes. Allà on fagem es partidet a jo mes igual i propostes no en tenc cap, ja que per demanar es camp només que pugui demanar es de s'Horta. Però anirem allà on toqui.
Tolls, no havies fet ja sa quiniela? Bé tendré apuntada sa darrera que vares fer si no me dius res de nou...
Tolls, no havies fet ja sa quiniela? Bé tendré apuntada sa darrera que vares fer si no me dius res de nou...
Una cosa, es meu partit tambe posau q perd jo. Pq tambe es cagada meva. Si en vers d acceptar m ho hagues mirat, ja estaria, aixi que partit per sorterri. Lo des partidetxo me pareix de conya, ja direu coses, lo de que jo dugui es berenar no esta tan clar, pero se pot intentar.
I sa quinieleta:
Pitagoras_Power 5 : 0 U. E. Porreres
Sporting s'Horta 3 : 1 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 2 : 1 Auberkoks
I sa quinieleta:
Pitagoras_Power 5 : 0 U. E. Porreres
Sporting s'Horta 3 : 1 Llosetina F.C.
Atletico Cocotin 2 : 1 Auberkoks
- UELlosetina
- Truquer habitual
- Entrades: 134
- Membre des de: dj. març 16, 2006 0:00
- Ubicació: Inca
Alla va sa quini!!
Pitagoras Power 4 - 1 U.E.Porreres
Sporting s'Horta 2 - 0 Llosetina F.C.
Atletico cocotin 2 - 2 Auberkoks
Nottingham presa 1 - 3 Cumxot team.
Per lo des berenar amb jo podeu comptar, ara per jugar a futbool.....
Jo som mes des basquet. De futbol no en tenc ni idea només conec un parell de jugadors (ronaldinho, Federer, Pedrosa)¿?¿?¿?
:? :?
Pitagoras Power 4 - 1 U.E.Porreres
Sporting s'Horta 2 - 0 Llosetina F.C.
Atletico cocotin 2 - 2 Auberkoks
Nottingham presa 1 - 3 Cumxot team.
Per lo des berenar amb jo podeu comptar, ara per jugar a futbool.....
Jo som mes des basquet. De futbol no en tenc ni idea només conec un parell de jugadors (ronaldinho, Federer, Pedrosa)¿?¿?¿?