Encara vaig escaldat! Sa veritat és que lluitar contra ses bèsties de'n bud i en wil no és tasca fàcil... Crec que mos haurem de conformar amb sa tercera plaça que és ben digna. Però eh, encara no hem dit sa darrera paraula noltros. Veuràs tu si trec a nen bielet a passejar...
Lo interessant està a s'altre grup, hi haurà bufetades.
JJ, sí que la vaig fer, lo que passa que està citada, enrecula una pàgina i ho veuràs.
Lo des partidet me pareix bé, sempre és bo fer un poc d'exercici
Cagondell aquesta jornada no sé que putes he fet, perdonau per ses errades.
Tolls, ja he tornat actualitzar sa quini, no havia vist sa teva.
i sr. Verassa a jo m'anirà coionut fer es partidet, però crec que faré de porter, no estic per fer molt es burot!! I lo de dur es berenar que el dugui en Tuxy, me va de perles XDD!!
Cony! S'anada d'olla ha estat meva perquè he estat jo qui he reptat. Lo únic que se m'ocorre és que en wil jugui contra qui li tocava a thevenin i jugar es dos partits.
Sa setmana que ve fer-ho a la inversa i, lo més important, afegir es resultats manualment.
En teoria, si es partit no es concerta, no s'ha de transferir a sa cupmanager, per tant, els afegirem manualment després d'haver-se jugat tots quatre, ja que ara no podrem perquè en teoria són partits corresponents a jornades vinents.
Pensant pensant (no ha fet falta massa) he arribat a sa conclusió de què lo que he plantejat és una cagada.
Sa putada és que en wil ja ha jugat contra sorterri, que és contra qui tocava jugar a thevenin. Clar, ara sorterri quedara penjat i en wil també.
Feim una cosa, si vos pareix a tots, ja que sa solució no és fàcil. Wil, juga contra sorterri, i JJ li poses un empat a 0 a sa cupmanager. Per poder fer això, no transfereixis cap resultat automàticament, fes-ho manualment.
A mi me poses una derrota per 1-0.
Ja en tendré de badar.
Sa setmana que ve, tot estarà de nou en ordre. S'únic perjudicat (a priori) serà sorterri, ja que tal vegada podia guanyar i només tendrà un empat.
mundowil.com 1 : 0 We Love Sundays
Pitagoras_Power : U. E. Porreres Thevenin SFC 0 : 0 Sorterri
Sporting s'Horta : Llosetina F.C.
Atletico Cocotin : Auberkoks
Nottingham Presa : Cumxot Team
no?
Bé idoi per sa quiniela, només contarien els altres quatre partits.
Au idooooo
Efectivament, m'he llegit d'abans i m'he explicat com es cul, però veig que mos hem entès. Me sap greu per sorterri i thevenin, ja que per una badada meva no podran guanyar cap des dos.
isto tolls com la lies, jejeje... bé jo he reptat a la unió esportiva porreres... que crec que era lo que tocava.
Amb jo podeu contar per fer es partidet de futbolet. Peró hauria de ser per pasco, pq sinó jo no i seré.
Si vos va bé un altre dia no estigueu per jo eee? que jugar a futbol no en sé!! si vengués seria pes berenar i pes riure.
_WiL_ ha escrit:1-0 només? Carai quin goal-average més rácano! Si anava a jugar amb els titulars!!
Si me confirmau amb quí he de jugar faré es repte... contra en Sorterrí?
Idoi permi pots jugar contra qui vulguis, tanmateix no contarà per res el resultat. Però si vols jugar contra sorterri, per jo encantat, així li dones una altre manta .