A vegades el qui perd la connexió és un de la parella que va guanyant. Ho he vist més de dues vegades. I no ha pogut tornar entrar. Clar que en aquest cas, el seu company pot cancel·lar.
Bé, és una proposta que s'haurà d'estudiar. Hi deu haver pros i contres ¿o no? venga, seguiu treient suc, a veure si arribam a qualque conclusió clara.
Tuadell Coco, té raor na Mafalda, qui pot pensar malament de tú campeón... al manco jo no . A jo també m'han passat chuminades d'aquestes però és per culpa de s'ordenador, que per algo el tenc batiat com a "CAFETERA", però ja és com de la famili... i avui li he fet una operació a cor obert de dues hores...Bueno, al tema, mem si treim qualcuna cosa en clar, sa proposta d'en B_Clar no me pareix gens dolenta, però aqueixa mesura (bé, un poc parescuda) ja va estar en pràctica un cert temps si mal no record a retruc.net. Abans, si un jugador perdia la connexió transcorregut un temps es repartien la meitat dels punts en joc els tres que quedaven a taula... i va donar mal resultat, curiosament, en molts casos dels antics "top ten" (que consti que no vull llevar mèrits a ningú, és una observació) la parella que jugava amb ells si perdien la partida, perdia la connexió aposta i es sumaven els punts. Amb això vull dir, que es podria donar peu a l'aparició de nous "sicaris" (per si no hi ha pocs ja) i noves mangarrufes per a sumar punts, jugant amb el contrari... Vull dir que un sicari, malgrat vagi guanyant la partida pot perdre la partida en favor d'un contrari, amb la qual cosa jo solucionam res, i encara damunt, alomillor perd punts qui no té cupa... dieu-me catastrofista, però es sa veritat... Quan vaig posar aquest fil al fòrum no me n'havia adonat de la complexitat del tema, i ara gracis a voltros i les vostres opinions en som conscient...SOU UNS CRACKS!!!!
De totes maneres sien benvingudes totes les noves propostes que hi hagi.
S'única sol.lució seria la del control de IP's... però aquest tema ja esta més que parlat i ja s'ha demostrat totalment inviable... a no se que n'Obrador digui lo contrari!. Jo som un gran ignorant sobre el tema, però no sé si el tema de lo de ses IP`s dinàmiques té res a veure aquí...
Malgaroth. Referent a la teva darrera exposició, tenc que dir que un sicari pot perdre un truc a favor del contrari, pero no per aixo sen ha d'anar... Sols fer un tots quant saps que la persona per la que jugas, en duu 35, i problema resolt...
Be, a mi avui m'ha passat que se m'ha bloquejat s'ordinador, i els meus companys, amb bona fe, i els hi estic molt agraït, han cancelat sa partida...
Pero jo, no puc asegurar que els meus rivals, s'haguin sentit enganats.
Per tant, seguesc apoiant sa meva proposta... Crec que qui te problemes amb el seu ordenador, o amb el seu ADSL, no es problema de ningu mes que seu.
I com molt be ha dit en QUERALBS, sa parella que va davant, pot cancelar sa partida.