S-ha de fer algo contra aixo...
Moderadors: samadona, lafaltaenvide
Darreament una practica que s esta posant bastant de moda, es abandonar les partides perdent els 24 punts pertinents quan es va perdent. Avui jugant, un personatge que informant me he pogut haveriguar q es un d aquests que te 1000 nicks. ha abandonat la partida quan estiem a punt de guanyarla. Conve fer algooo
Que vols fer ?
Pren nota i, no tornis jugar amb aquest tipo.
No crec que se pugui fer molt mes, per desgraci,hi ha personatges de aquest.
Pren nota i, no tornis jugar amb aquest tipo.
No crec que se pugui fer molt mes, per desgraci,hi ha personatges de aquest.
Tota sa raor coco... el problema es que aquest personatge te 999 nicks mes i mel tornare a creuar... no, pensantho fredament val mes ressignarse, perque aquest tema ja esta bastant discutit
- jocfora
- Truquer fix
- Entrades: 1168
- Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
- Ubicació: Entre Calonge i Felanitx
Malauradament, hem de conviure amb tots aquests personatges, pero jo el que faria es obrir un fil al forum, a on hi anassim apuntant tota sa gent que fa aquestes i altres coses i explicar el que han fet, pentura si saben que tothom pot sabre lo que fan, ho deixin de fer.
Me pareix una gran idea!!! Si hi ha mes gent que es sumi a aquesta iniciativa mirarem de tirar-ho envant
sa veritat , es que pot estar be.
lo que no se , es si no mos barearem com a moixos, crec que se podan crear bastant de conflictes
lo que no se , es si no mos barearem com a moixos, crec que se podan crear bastant de conflictes
sa qüestió es que s'hauria de saber ben cert si ho fan per fotre o per mala sort. No se pot acusar a algú sense estar-ne segur.
Jo record un tio que va partit just quan ja es sumaven els darrers punts que ens donaven la partida guanyada, va perdre 24 punts i jo no en vaig guanyar cap però... encara que a mi me va semblar molt descarat, hi ha sa possibilitat de que li petàs s'ordenador o ves a saber.
Fa mal dir.
Jo record un tio que va partit just quan ja es sumaven els darrers punts que ens donaven la partida guanyada, va perdre 24 punts i jo no en vaig guanyar cap però... encara que a mi me va semblar molt descarat, hi ha sa possibilitat de que li petàs s'ordenador o ves a saber.
Fa mal dir.
mirau , jo saltre dia dia feia un truc i a sa darrera ma , sa ma va queda tot bloquejat,pitjas lo que pitjas no nave be , clar , es altres se pensaven que ho feia a posta, i es normal pero vos jur que se va bloquejar.
domes es un exemple,aquest dia sa varem pensar que jo no jugave net i no es aixi.
domes es un exemple,aquest dia sa varem pensar que jo no jugave net i no es aixi.
- Mafalda
- Truquer habitual
- Entrades: 65
- Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
- Ubicació: Alaior (Menorca)
El que volem tots és jugar i passar-ho bé, és cert que solem cercar a la mateixa gent per jugar cada dia, però també és cert, al menys per mi, que també ens agrada jugar amb gent nova, la qual cosa comporta que qualque vegada et topis amb jugadors que més valdria no haver jugat. Però això és complicat de controlar, ja s’han fet mesures que entre tots vam decidir implementar, com ara penalitzar per dolenties o restar 24 punts si el jugador marxa a mitja partida. Però aquest tema és "otro cantar", segur que voleu posar un apartat nou a on incloure jugadors que sospitem que fan açò? O jugadors que es comporten malament?. Com diu en Cocotin segurament ens barallarem com a cans i moixos, no m’agradarà veure ni el meu nom ni d’altres dels quals sabem la majoria que són bons jugadors, i no me refereixo a si saben jugar bé. Si ho posem haurà d’haver un moderador exclusiu només per això, perquè donarà tema i guerra, i ja sabem tots com podem arribar a ser de brutus, que les paraules prest sortiran de to.
Hauríem de preveure els contres i el pros d’aquesta mesura abans de posar-la, tots sabem que hi ha jugadors que s’aprofiten de les votacions per posar negatius al tumtum. A tots ens ha passat, al menys un cop, que la partida et quedi penjada, que el llum peti per els llamps ... etc. Segur que sortirem en defensa d’aquells que sabem que no és cert, però els altres ho sabran?.
I a la primera que passa tampoc ho saps cert, l’altre dia un truquer va deixar la partida quan el joc estava sumant els envits a 23-23, la partida era nostra, ens vam quedar freds, però què volíeu que féssim, li vam donar un bot de confiança i vàrem cancel•lar, encara que sospitós sí ho era.
Però aquesta ja és una pàgina amb molts trucadors, així que som tots els que decidim, salut i bon truc
Hauríem de preveure els contres i el pros d’aquesta mesura abans de posar-la, tots sabem que hi ha jugadors que s’aprofiten de les votacions per posar negatius al tumtum. A tots ens ha passat, al menys un cop, que la partida et quedi penjada, que el llum peti per els llamps ... etc. Segur que sortirem en defensa d’aquells que sabem que no és cert, però els altres ho sabran?.
I a la primera que passa tampoc ho saps cert, l’altre dia un truquer va deixar la partida quan el joc estava sumant els envits a 23-23, la partida era nostra, ens vam quedar freds, però què volíeu que féssim, li vam donar un bot de confiança i vàrem cancel•lar, encara que sospitós sí ho era.
Però aquesta ja és una pàgina amb molts trucadors, així que som tots els que decidim, salut i bon truc
Tots teniu raor sobre el tema, i hi estic completament d'acord. El tema que aquí es planteja, es únicament com a crítica, perque es pot dir vaja, de que s'està estenguent molt aquesta pràctica i això a mitjà plaç és molt perjudicial per a la pàgina, i per els que com tú be dius Mafalda, venim a passar una bona estona. Però malauradament, teniu raor amb una cosa, això no es pot controlar, almenys per noltros, perque pensant-ho fredament, l'ús d'un apartat per "vetar" per així dir-ho a certs personatges, crearia un clima de mal rotllo que no dessitjam. Haurem de prendre mesures per noltros mateixos, jugant únicament amb gent que no ens inspiri desconfiança, jo al manco ja ho he començat a fer... Ens haurem d'arreglar amb lo que hi ha.
Bon truc i peces!!!!
Bon truc i peces!!!!
Bones.
I deman jo, seria una solució, que la parella que un dels components abandona la partida, se li donas la partida com a perduda? (Trascorreguts els 200 segons de marge, per si de veres has tengut un problema, clar)
D'aquesta manera, no podrien fotre mai als que queden que volen acabar el truc.
I no beneficiarias mai a la parella que suposadament podria fer trampes.
SALUT a tots.
I deman jo, seria una solució, que la parella que un dels components abandona la partida, se li donas la partida com a perduda? (Trascorreguts els 200 segons de marge, per si de veres has tengut un problema, clar)
D'aquesta manera, no podrien fotre mai als que queden que volen acabar el truc.
I no beneficiarias mai a la parella que suposadament podria fer trampes.
SALUT a tots.
- Mafalda
- Truquer habitual
No crec que aquesta sigui la solució b_clar, estem xerrant de controlar els jugadors avispats que s’aprofiten dels demés, no de penalitzar la seva parella, perquè encara que sigui un joc de parella, molts cops no saps qui és l’altre, i haver de carregar amb les conseqüències de l’altre el que faria seria que encara ens costés més jugar amb gent nova.
Com diu en Malgaroth el que podem fer és intentar no jugar amb aquella gent ens inspiri desconfiança i dir-nos-ho entre els habituals que juguem, això ja ho estem fent de totes formes. He de dir també, que fa un any, quan la pàgina va començar a créixer, van aparèixer certs individus que la única cosa que volien fer era emprenyar als trucadors, que fins hi tot insultaven. He de dir, que fa moltíssim temps que no m’he topat amb gent així, no sé si per les mesures que vam prendre o per la actuació de l’equip de retruc quan rebia qualque queixa. Esper que aquest sigui el cas de la majoria, per això penso que al menys que aquest tema s’ha millorat molt, la qual cosa no fa que sempre en puguin aparèixer de nous.
El que sí és cert són les ganes que posem tots per millorar la pàgina, així que senyor Obrador noltros seguirem donant idees, encara que sabem que estàs molt enfeinat.
Vaig a fer un truccccccccccccccc
Com diu en Malgaroth el que podem fer és intentar no jugar amb aquella gent ens inspiri desconfiança i dir-nos-ho entre els habituals que juguem, això ja ho estem fent de totes formes. He de dir també, que fa un any, quan la pàgina va començar a créixer, van aparèixer certs individus que la única cosa que volien fer era emprenyar als trucadors, que fins hi tot insultaven. He de dir, que fa moltíssim temps que no m’he topat amb gent així, no sé si per les mesures que vam prendre o per la actuació de l’equip de retruc quan rebia qualque queixa. Esper que aquest sigui el cas de la majoria, per això penso que al menys que aquest tema s’ha millorat molt, la qual cosa no fa que sempre en puguin aparèixer de nous.
El que sí és cert són les ganes que posem tots per millorar la pàgina, així que senyor Obrador noltros seguirem donant idees, encara que sabem que estàs molt enfeinat.
Vaig a fer un truccccccccccccccc
- Mafalda
- Truquer habitual
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, se me oblidavaaaaaaaa
cocotin, qui pot pensar què fas trampes xd xd xd? si ets un jugador estupendo i tens una cara de buenasssoooooooo .... jejeje .... au au .... que no ho senti jo en això
ara si, vaig a fer un truccccccccccccc
cocotin, qui pot pensar què fas trampes xd xd xd? si ets un jugador estupendo i tens una cara de buenasssoooooooo .... jejeje .... au au .... que no ho senti jo en això
ara si, vaig a fer un truccccccccccccc
Moltes gracies Mafalda
Ets un encant
Ets un encant
Ahhh , mem , es tema.
Estic completament dacort amb lo que ha dit en b_clar.
Crec que es lo millor
Estic completament dacort amb lo que ha dit en b_clar.
Crec que es lo millor