Dinar del dia 27

Tornejos, trobades i altres esdeveniments relacionats amb el truc, fora d'aquesta web.

Moderadors: Copes, capdemul

Respon
Malgaroth
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 641
Membre des de: dj. oct. 13, 2005 0:00
Ubicació: Muro
Contacta:

Únicament volia obrir aquest fil en senyal d'agraïment per tot el que està aconseguint aquesta web. El dinar va ser de lo mes divertit i el torneig, tot i que varem caure a la primera ronda també va ser d'allò mes emocionant. No és pagat, poder fer una diada d'aquest estil i coneixer gent nova, fer uns cantons i aprendre coneixements d'altres truquers, tot dins un clima de bon rotllo.

Per tot això, i perque no sia la darrera, el meu mes sentit agraïment a tot l'equip de retruc.net
Queralbs
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1223
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 0:00
Ubicació: ses salines
Contacta:

Gràcies Malgaroth per la petita part que me toca. :oops:
Un dia com aquest no es pot oblidar. Per damunt de tot, veure'ns les cares de prop, estrènyer-nos la mà, poder compartir taula i uns truquets amb la gent que passam tantes estones, crec que ens uneix més.
Poder anar a tants pobles de Mallorca i en entrar a un bar poder-hi trobar una colla d'amics, fets a través de retruc.net, no té preu.
Podria ser que n'obrador no digués res, perquè és home de poques paraules, però no crec que m'equivoqui si dic que un dia així fa oblidar les crítiques (que sempre n'hi ha d'haver, millor si són constructives :roll: ), i fa transpirar felicitat, que al final és el que importa.
M'afegesc a la felicitació d'en Margaroth, però aquesta pel patró Obrador, que és el culpable d'aquest invent. I per a tot@s els/les truquer@s de la web.

Salut i sort, ... i fins a la pròxima, truquer@s! :D :D :D
cocotin
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 300
Membre des de: dv. abr. 21, 2006 0:00
Ubicació: Bunyola

Moltes gracies a tots el que fan posible, que mos poguem trobar i fer un dinarillo tan agradable com es que varem gaudir dissabte pasat a Montuiri.
Sa veritat es que va ser un dia fantastic.
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Em va omplir de goig veure tota aquella gentada junta, sentir els crits i renou de n'ayayay i en Pasi jugant devora noltros, vaja... espectacular.

No sé quin merit veis a això de fer el que un li agrada i ho fa de gust, és un honor veure tanta gent cada vespre per aquí! vaja... ja em tornen a faltar les paraules.

Salut i gracies a tots!
El-Pasificador
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 58
Membre des de: ds. maig 13, 2006 0:00

Jo vull donar sa meva opinió del dinar.
Les bones i les dolentes.
Perquè ma tenc que queixar un poquet per variar.
Primer les bones.
El polar es fantàstic, molt calentet. No m'ho vaig treure de tot el dia, je,je.
El dinar tenc que agrair que l'organització va ésser un deu, i la gent que va venir mes que un deu, amb una paraula fantàstic.
Ara be, li tenc que posar un cero molt gros a l'encarregat del restaurant, va fer rialles. Hem varen confondre amb una guàtlere, cada dematí amb un cafè amb llet i dues magdalenes m'omplen mes. Em vaig sentir enganyat, tenia ganes de dir-l'hi jas 20 euros mes i posen un altre. Cosa que normalment ho fan els altres pics que hi he anat.
Sincerament no trop que dues tallades de llom o dues guàtleres et cobrin 25 euros, malda ment posem ensaïmada i gelat i cafè i licors.
Vaig quedar mes a ple amb l'aportació per la placa d'en obrador que ses dues guàtleres que en varen donar, je,je.
Jo personalment ja li he fet sa creu a nes restaurant. I ja en varen sonar ses orelles pel dinar.
Ara per la trobada crec que no te preu i les tornaria pagar malda ment en donassin pamboli.
Ara m'agradaria que voltros donàssiu S'Opinió d'això a lo millor soc jo que no estic acostumat a sortir amb això del euros, que tot a pujat. No es que estigui per 25 euros, però trop una falta molt grossa d'aprofitar-se d'una guarda de gent honrada com noltros, aquestes petites incidències afectin a la propera trobada. Ves disfrutat mes de torrar dos botifarrons per 10 euros i destinar-ne 15 a sa feina d'obrador i companyia que aquest engany per part del restaurant.

Aquí vos posaré un exemple per que en vaig sentir enganyat.

A ses Torres Ariany.
Un vermout (martinni)
Picada: Sipi rebosada, frit mariner, croquetes, frit de me, calamar.
Porcelleta d'aquestes de 4 o 5 kilos, a voler.
Vi tinto añares, i rosat.
Aigua.
Cava freixenet brut barroco.
Gelat amb gató.
Cafè, i licors(i quan dic licors son a voler amb la botella a la taula).

Total 25 euros.
Aixo es el menu de que varem fer a una despedida de 25 comensals,(no érem 80)

Ja ma donareu sa vostra opinió.
Au! salut i força
ayayay
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 723
Membre des de: dv. abr. 28, 2006 0:00
Ubicació: ARIANY
Contacta:

jo trob sinserament q aixo no te preu per tot lo demes master card.pero bueno saguesin pogut enrrollar un poc mes
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

Jo també trob que el preu es lo menys important, vaaale, pot ser mos haguessim pogut ahorrar ...uff 5 €, ja ho val !!!

Jo sincerament, cuant vaig pagar, ni vaig pensar si era car o barato, i ara que ho pens fredament... mmmmm baratissim, per jo no te preu lo que vàrem riure.

Au ido, a fer trucs s'ha dit
Imatge
Mcenroe
Truquer habitual
Truquer habitual
Entrades: 163
Membre des de: dj. maig 04, 2006 0:00
Ubicació: Felanitx-Son Garí

bones a tots,

Lo primer de tot vull dir que sa trobada va ser un 10, s'organització un altre 10 ,el torneig un altre 10 , el menjar un altre 10 ,els "cubatas" molts bons també un 10,en definitiva tot un 10.
Me vaig sentir com si vos coneixès de tota sa vida i això es molt "guapo",i per fer una cosa que a un li agradi ,ja te pots sentir molt agraït Jaume ,perquè tu totsol i després els que t'han ajudat, has fet divertir a molta de gent i a ho vaig dir al dinar : si no fos per tú ....................que seria de noltros.
Esteis d'enhorabona tots , i també als guanyadors del torneig i als segons Ahhhhhhhhh i als tercers jejejejejejee....
Varen esser moltes hores de disfrute total.....ah i m'enrecord de tu Srta. Truquera, tot arribarà.
P.D.
Puc estar d'acord amb En Pasi, no li llevaré sa raó, però ja va ser a l'endemà quan ho vaig pensar fredament, el vespre m'havia fotut una "baguette" per sopar.
Deu ameam si mos veim més.
Retruc.net per sempre !!!!
Amidala
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 14
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 0:00
Ubicació: PORTO COLOM

Per jo la trobada també va esser un 10, estic dacord amb en Mennroe en casi tot, ( Lo den Ventaoil no te preu ) ancara li veig sa cara cuan va voure es polo, jejejeje.

Lo des dinar es vera que aguessin pogut dur cualque guatlera més, ( en Tiano li dugueren una i si no protesta no li duen s'altre ).

Peró la trobada no te preu, i el torneig de després tampoc ( en diuen que el senyor queralbs tenia ses cartes marcades ) jejejejee.

I la desepcio per mi va esser el truquer anomenat RESERVADA ( fluixet, fluixet aquest ),
escapsa
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 12
Membre des de: dc. set. 20, 2006 0:00
Ubicació: Porto Colom

Aquest pasiii... Obrador, perque no proves de camviar-li es nom ? seria millor DESPASIFICADOR, :roll:

Be al·lots, això de dissabte no te preu, una passada, TOT molt be, pentura , si al cas, ses taules de jugar.... però va anar be i puc dir que, per mi, ja hauriem d'haver posat data per al pròxim.

Ara be, per favor! sense marcar ses cartes , eh?, puc dir que hem va pareixa veure una X ben grossa darrera una carta que manejava en jocfora, però hem va sorprendre, perque va esser ES SET DE COPES!!!! :lol:

Vull fer sabre desde aquí als quatre sollerics que vaig coneixer ( si, aquells que se varen perdre, els que varen sortir de ca seva a les nou i encara varen arribar tard) que allò que varem parlar se farà, que ens vorem per Sa Picada, i ja vorem que en surt de tot això.

Ah! els cubatas! bonissims!. i Mc, per mi no te tallis. Una abraçada per tots i totes.
maset
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 920
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 0:00
Ubicació: llucmajor

Bon vespre a tots.

En primer lloc vull donar ses gracies a sa meva parella de joc, que se va sacrificar jugant amb jo.

Per seguir, repetir un poc lo que d’altres companys nostres ja han dit i si encara no ho han fet pam envant pam enrrera será el mateix; “ Un Excel•lent per tot................”.
Bè per una cosa no, en vaig tenir un que en donava s’esquena que cada pic que en posava una costella a sa boca en pegava una s’enpenta, se va salva que no en vaig fer cap taca a n’es polar. I mira que estavem amples, pero a pesar de tenir sa cara de bon al•lot, devia tenir emprenyera.

Respecte al lloc sa veritat crec que varem desbordar s’asunto i no estaven de tot preparats, o no sa pensaven lo que hi va haver, pero bé.

A lo que anavem a vegades mos queixam i no sabem de que, però aconseguir una trobada com aquesta en gent de per tot i que un tant per cent elevat no se coneixia personalment conseguint un ambient de germanor amb rialles xistes i demés, sa veritat que no tè preu, ja podeu apuntar-me per s’altre.

Referent a n’aquest company nostro que n’hi ha un que escrit i el detalla com a fluixet, fluixet. Amic Amidala i que esperaves però juntament amb Na Toniaina i un servidor, li farem tenir unes rialles d’orella a orella deixant-li guanyar una partida, ja veis si es bo de fer tenir a un al•lot content.

Escatsa estic amb tu ses cartes senyades, sa primera partida la guanyam mos canviaren ses cartes i perderem, clar teniem ses primeres avesades i les coneixiem, lo de sa creu a n'es set de copes era perque no sabia fer sa senya.

A qui publicament vull donar s’enhorabona i felicitar es a sa parella XORREC-PUIGVERD, per sabre posar-se al seu lloc per no llevar mèrits a n’es altres. bé crec que me pasat, perque per arribar-hi en trepitjareu a uns cuants, jejejej. :twisted: tot sigui per riure un poc més.

Desprès de això no en queda mes remei que felicitar a sa parella guanyadora, que ja en puc imaginar sa pujada d’adrenalina, felicitat i eufòria que hi va haver.

Molts d’anys a tots i fins a sa proxima.

:P :P Xisco Maset :wink: :wink: :wink:
XorreC
Truquer novell
Truquer novell
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 09, 2006 0:00
Ubicació: FELANITX

Lo den "ventaiol" es digna de fer un estudi, no tan sols pareix que es seu nick es: INPRONUNCIABLE, INESCRIVIBLE, INBRODABLE (DAMUNT UN JARSE) , ETC, ETC, ETC...... Sino que ara ademes ames (jajaja) resulta que no te dret a sortirir a ses fotos. I no domes aixo, si no que ademes el confonen amb en "bernatmano" i de lo unic que se pareixen es que tots dos son mascles (crec). QUE BO!!!!.

FEIS VIA A CORREGIR LO DE SA FOTO ANTES DE QUE ES MEU AMIC GORI (VENTAIOL) VEGI SA FETA. PERQUE SI NO SERA GROS!!!!JEJEJE.
jocfora
Truquer fix
Truquer fix
Entrades: 1168
Membre des de: dj. gen. 05, 2006 0:00
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

no tenc paraules
obrador
Truquer expert
Truquer expert
Entrades: 3139
Membre des de: dt. gen. 13, 2004 0:00
Ubicació: Cas Concos
Contacta:

Ja està arreglat :wink: esper que no ho hagi vist 8)

Per cert, si algú té una foto den Reservada :roll: és l'únic que no tenim, jeje.
Reservada
Truquer asidu
Truquer asidu
Entrades: 312
Membre des de: dc. feb. 04, 2004 0:00
Ubicació: Son Negre-Felanitx

Hi ha molt de catxondeo per aquest redol tantes amígdales, massetes i obraries. Tot això és enveja de no esser tant bon jugador com un servidor!!! :P :P :P
Però això s'arregla guanyant-vos un bon truquet i com no, paguereu el cafetet!

P.D. El sopar excel·lent, les herbes no tant, ja que crec que estaven caducades. Em feren molt de mal de cap; je je je
Respon