Uep Pasificador, ara m'has fallat. Jo que me pensava que ho sabies tot!
La norma de descompte de punts per no jugar només afecta als qui estan al Top 10.
Per això, a mestre obrador ja fa una temporadeta que no de n'hi descompten.
Bones, ara si que estic flipant. Es vera això que només lleven es punts a nes des Top Ten?? jo tampoc ho havia sentit a dir mai. ni ho havia vist publicat enlloc. jejeje expliquese senyor queralbs . expliquese...
Idò aixì es, nomes perden punts els qui estan al top, crec que al principi la norma afectava a tothom, pero després es va canviar, pero ara nomes afecta als del top.
Com ben diu en jocfora aquesta norma només afecta en els que estan en el top10, i jo ho puc demostrar. Vaig anar de vacances per 3 setmanes, així q no vaig poder jugar en un mes més o menys, també he estat fora vàries setmanes per raons de feina i mai m’han tret cap punt, i els darrers cops en tenia més de 1600, suficients però mai en es top10. Crec, però tampoc estic segura, que al principi sí era així, però això ho hauria de confirmar el Kefe.
De totes formes, abans de partir de viatge ho vaig demanar i me van informar que només llevaven els punts a els jugadors del top10.
Com diu en maset, jo tampoc tenc aquesta mena de preocupacions, poques vegades pas els 1500.
Val mes deixar els al.lots que disfrutin d'estar al top. Perque si m'hi pos les treure a tots, ja,ja.
El-Pasificador ha escrit:Si no vaig malament n'obrador estava al top una bona temporada, i seguia duguent 1720, je,je. Renou badeu........
Idò sí que hi vas, malament.
Quan n'obrador va deixar de jugar (fins el 15 de desembre proppassat) va ser el mes d'agost, i ja no estava el Top 10, sinó que duia uns 1710 punts, punt envant o enrera. Ara en du 1720 perquè va guanyar el darrer truc que va fer.
Pasi, t'equivoques! efectivament vaig estar al Top-ten, fa devers mig any, però precisament de NO JUGAR la maquina em va llevar punts fins a botir d'allà!
No sigueu tan malpensaaaats, home! amb la feinada que du això i encara haver de perdre el temps contestant aquestes coses
I no es que la dialèctica em desagradi, sempre estic a punt per discutir i defensar el que faci falta